Hyvä kirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teho_
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
eli tietääkö kukaan hyvää kirjaa jossa olisi tietoa ravinnosta ja se olisi nyky aikainen??

Itse olen lukenut tälläisen kuin "Liikkujan ravitsemus - teoriasta käytäntöön" edita. Kirjoittajina patrik borg, mikael fogelholm, hannele hiilloskorpi.

Oli hyvä. ja mukavaa luettavaa.

Mero, Keskinen, Häkkinen, Nummela: Urheiluvalmennus. 2004. VK-Kustannus.

raggi sanoi:
Pauliina Talus : Elämäntapana fitness

Mielestäni tämä kirja on erittäin hyvä. Positiivisesti erilainen kuin monet lähinnä liikkeiden oikeisiin suoritustapoihin keskittyvät kirjat. Paljon tietoa mm. treenistä, ravinnosta, diettaamisesta ja lisäravinteista.

ebeni sanoi:
Itse olen lukenut tälläisen kuin "Liikkujan ravitsemus - teoriasta käytäntöön" edita. Kirjoittajina patrik borg, mikael fogelholm, hannele hiilloskorpi.

Oli hyvä. ja mukavaa luettavaa.

Hieman mietityttää millainen kirja on kyseessä, sillä yleensä Mikael Fogelholm on henkeen ja vereen lisäravinteiden vastustaja. Muutenkin olen saanut hänen juttujaan luettuani käsityksen, että hänen mielestään kehonrakentajat ja muut voimailijat pärjäävät lähes samalla ravinnolla kuin "normaali" ihminenkin (mm. proteiinia 1g/painokilo).

olen samaa mieltä Fleshin kanssa olen lukenut kirjan jonka on kirjoittanut Mikael Fogelholm
ja sain saman käsityksen!!

Useita lukeneena ehdottomasti paras ollu Timo Erämetsän Massaa Voimaa- -kirja. Todella motivoiva.

edit: jaah, kysyitkin pelkkää ravintopuolta, noh oli siitäkin puolta käsitelty.

rahkanaama sanoi:
Useita lukeneena ehdottomasti paras ollu Timo Erämetsän Massaa Voimaa- -kirja. Todella motivoiva.

edit: jaah, kysyitkin pelkkää ravintopuolta, noh oli siitäkin puolta käsitelty.

Jos haluaa tietää lisäravinteista niin tuo kirja ei siihen ole erityisen hyvä, muuten kyllä hyvä kirja.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom