Hyvä ja järkevän hintainen proteeiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Man78
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Vantaa
Laittakaapa proteiinijauheitanne tänne, maku, pakkauksen koko ja hinta kiinnostaa eniten, myös se miten hyvin sekoittuu on minusta tärkeää.
Itse olen käyttänyt FASTin protskuja, mutta ei ne kyllä hyvälle ainakaan maistu. JR Fitness Storen protskua käytin ennen ku ne oli vielä niissä sankoissa, sillon oli makuvaihtoehtojakin. Nykyään menny mulle liian suppeeks valikoimat.:(
Nyt ostin pussin Weiderin Protein 80 Plus Protein 500 g / 22€ ja makuna banaani.
On muuten hyvää :kuola: voisin juoda tuota ihan huvikseen! Vielä jokin aika sitten en uskonut, että proteiinijuomastakin voi nauttia.:D
Mutta toi on minusta aika kallista ja ihan älyttömän pienissä pusseissa. Eli mistä hyvänmakuista ja järkevän hintaista "yleis"proteiinia ja vielä suht isossa purkissa/pussissa?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
UFS Whey näyttäisi olevan järkevän hintaista. Itse olen maustanut Options-merkkisellä kaakaolla muuten maustamattoman heran

Xtremen Whey max mansikka. 1800g/37.90€. erittäin hyvän makuinen ja sekoittuu todella hyvin. vaahtoaa vaan hieman liikaa.

N-Large vain sattuu olemaan massanlisääjä. Itse suosittelen UFS Whey ja siihen kaakaota sekaan.

N-Large vain sattuu olemaan massanlisääjä. Itse suosittelen UFS Whey ja siihen kaakaota sekaan.

Käytän itse myös kyseistä tuotetta palkkarissa lisänä Phase 3:n kyljessä. Mut laadukasta jos halutaan niin ilman muuta Evolutionin Whey 2! Hera isolaattia siis 87% proteiinia. Löytyy P-Storesta edulliseen hintaan 24,7€, ei oo mun mielestä paha hinta isolaatista.

Hifistelyä: Makro- ja mikrofraktiorakenne ihan tyydyttävä. Muutama fraktio puuttuu, mutta valmistusprosessin vuoksi niiden säilyvyys on erittäin vaikeasti tavoiteltavissa.:arvi:

Hinta/laatu-suhde mielestäni erittäin hyvä!:rock:

Noh, netistähän pystyy tilaamaan ulkomailta ison mällin jauhoja ok hintaan. Postikulut tietenkin ja luottokortin vaatii.

UFS Whey näyttäisi olevan järkevän hintaista. Itse olen maustanut Options-merkkisellä kaakaolla muuten maustamattoman heran

Eikä toi UFS Whey edes maistu pahalle, eli maun ja hinnan puolesta on ihn kelpotavaraa. Tosin, mun mielestä mikään maustamaton hera ei maistu pahalle... :D

Suurin osa suklaan makuisista prodeista on ihan hirveen makuisia...ainut mitä minä pystyn suklaana vetämään on skipin top fuel palkkari, mikä on oikeesti tosi hyvänmakuista:offtopic:

Ufs wheytä suosinu itekki. Onko nyt käyny näin että kaikki proteiinit on kallistunu vaan? Jossain vaiheessa huhuiltiin että raaka-aineen hinta ois kohonnu ni siks kallistuis herat mutta onko parempaa tietoa jollain?

Tuolla nurkassa taitaa lojua American pro whey, ihan asiallista paitsi sisältää laktoosia. Maha menee vähän sekasin.

Ufs wheytä suosinu itekki. Onko nyt käyny näin että kaikki proteiinit on kallistunu vaan? Jossain vaiheessa huhuiltiin että raaka-aineen hinta ois kohonnu ni siks kallistuis herat mutta onko parempaa tietoa jollain?

on kallistunut, viime keväänä taisi olla jo täälläkin tästä puhetta että nousee (nyt noussut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom