Hyvä ja edullinen kaasugrilli?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Onko se grillaamista jos paistat ritilällä mutta sulla on levy kaasupolttimon päällä?

Voihan sitä kosanillakin grillata jos vaan on ritilä välissä eikä muurikka.

Onko se grillaamista jos paistat ritilällä mutta sulla on levy kaasupolttimon päällä?
Ei, se on pariloimista. Tai jos tarkoituksena on grillata sitä parilaa (vrt folion grillaus tossa yllä) niin sitten joo.

Voihan sitä kosanillakin grillata jos vaan on ritilä välissä eikä muurikka.
Ja kas, kaasugrilli keksittiin. :)

Oon tässä viime päivinä paistellut viikkoevääksi kassleria. Ensin ajattelin grillata hiilellä, ei oikein jaksanut alkaa, sitten meinasin muurikalla, mutta työlään oloista sekin roudata kamppeita pihalle jne. Joten paistelin keittiön hellalla ja teflonipannulla ja tuli helvetin hyvää. Miinuksena *tunmoinen sotku kun rasva roiskii ympäriinsä. Muurikka olisi kyllä ollut kätevämpi jos noita pitäisi laittaa esim 5kpl kerralla.

Ei, se on pariloimista. Tai jos tarkoituksena on grillata sitä parilaa (vrt folion grillaus tossa yllä) niin sitten joo.

Ja kas, kaasugrilli keksittiin. :)

Oon tässä viime päivinä paistellut viikkoevääksi kassleria. Ensin ajattelin grillata hiilellä, ei oikein jaksanut alkaa, sitten meinasin muurikalla, mutta työlään oloista sekin roudata kamppeita pihalle jne. Joten paistelin keittiön hellalla ja teflonipannulla ja tuli helvetin hyvää. Miinuksena *tunmoinen sotku kun rasva roiskii ympäriinsä. Muurikka olisi kyllä ollut kätevämpi jos noita pitäisi laittaa esim 5kpl kerralla.

Eli jos käytät noita flavor bareja/yms rasvasuojia niin se ei ole grillaamista?

Eli jos käytät noita flavor bareja/yms rasvasuojia niin se ei ole grillaamista?

Näinhän se periaatteessa menee, onneks flavor barien irroitus onnistuu sekunneissa, jos ja kun haluaa oikeasti grillata. Rehellisesti sanottuna kaasugrilli ja grillaaminen ei oikein
sovi yhteen.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Itse "tyydyin" tällaiseen kun oli toukokuun lopussa tarjouksessa muistaakseni 189e Nordic Season Savannah II kaasugrilli - Gigantti

Tyytyväinen olen kyllä ollut, mutta yksittäisiä kokeiluja enempää kokemusta paremmista kapistuksista ei ole, joten olen vähän huono antamaan kunnon arviota. Vaikka grillit olisivat itsessään suht halpoja, niin kyllä tuohon sai menemään jonkun verran extraa, kun osti hupun, kunnon harjan ja työkalut, paistokiven, kaasut yms. -> muille kamppeille tuli hintaa päälle 200e.

Amazon eikä juuri kukaan muukaan toimita Webereitä Suomeen.
Tohon lasket rahtia saman verran, lisäksi tullit ja alvin sekä adapterin kaasuputelia varten niin hinta on jo sama kuin K-Raudassa.

No niimpä tietysti. Aattelin vaan ku tuossa oli tuo free shipping ja käytin tuota ostoskorissa ja ei siinä ainakaan
mitään siihen hintaan lisänny. Nuo adapterit sun muut löytyy ennestään.

No niimpä tietysti. Aattelin vaan ku tuossa oli tuo free shipping ja käytin tuota ostoskorissa ja ei siinä ainakaan
mitään siihen hintaan lisänny. Nuo adapterit sun muut löytyy ennestään.

Eikös jenkeissä se kaasukin ole eri kaasua, jotain modausta tuohon piti muistaakseni tehdä?
Saksasta tuotuun grilliin riitti kun vaihtoi vain matalapainesäätimen/holkin.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom