Hyvä hieroja espoossa/helsingissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei kukaan osaisi suositella jotain hyvää hierojaa joko espoossa (otaniemi, tapiola, mankkaa, leppävaara) tai sitten jossain helsingin keskustassa? On meinaa ollut sellainen jumi jo viikon verran tuossa lapaluiden välissä, että ei pysty päätä kunnolla kääntämään kun vihlaisee sieltä ja asialle olisi varmaan hyvä tehdä jotain ja hieronta kuulemma auttaa. Muutenkin voisi ehkä alkaa käymään säännöllisesti hierojalla...

Eli osaako joku suositella jotain hyvää hierojaa? Millaisissa hinnoissa liikutaan? En meinaa ole koskaan käynyt hierojalla kun olen aina pitänyt sitä naisten juttuna. :D

EDIT: Onko kellään kokemuksia kiropraktikoista vastaavanlaisten ongelmian hoidossa? Mulla kun on vähän skeptinen asenne kyseiseen hoitomuotoon. ;)

Tulipa sitten klikattua tuota mayor'sin linkkiä ja siellä on näemmä sitten hierontaa tarjolla. Pitää yrittää saada sieltä aika ensi viikoksi.

15-30euroa Puoli tuntia on yleinen haitari.
Kävin just tänään ja hinta oli tosta väliltä. Suosittelen huomenna jos saan luvan...
Kiropraktikot osaa poistaa fasettilukot, jotka aiheuttaa kipuja lihasjumin ohella.

Laitetaanpas samaan threadiin...

Osaako joku suositella hyviä urheiluhierojia Helsingissä tai Länsi-Vantaalla? Töölö Gymilläkin hieroja näyttäs olevan, onko jollain kokemusta?

Kiitos.

Hieroja

milhouse sanoi:
Laitetaanpas samaan threadiin...

Osaako joku suositella hyviä urheiluhierojia Helsingissä tai Länsi-Vantaalla? Töölö Gymilläkin hieroja näyttäs olevan, onko jollain kokemusta?

Kiitos.

TöölöGymin hieroja on tosi hyvä, mutta ajat täyttyvät todella nopeasti. Suosittelen silti.

naksu sanoi:
EDIT: Onko kellään kokemuksia kiropraktikoista vastaavanlaisten ongelmian hoidossa? Mulla kun on vähän skeptinen asenne kyseiseen hoitomuotoon. ;)

Mulla on tuosta hoitomuodosta pelkästään hyviä kokemuksia. Kaksi kertaa olen käynyt poistattamassa jumeja, lähinnä niskan seudulta. Hoitojen jälkeen pääkin kääntyi paljon paremmin. Tosin oli se kohtuullisen "pelottavaa", kun tämä kiropraktikko kääntää pään toiseen äärilaitaan ja kehtaa siinä vielä kehottaa rentoutumaan. Sitten vähän pään ylösvetoa kiertäen, leuoista vetän ja rutina niskarangassa on melkoinen. Jos ei ole koskaan elämässään käynyt, niin ehdottomasti suosittelen.

Itsekin etsin hyvää/kohtuu hintaista hierojaa samalta seudulta, kuin sinä. Joten vastauksia odotellaan kokemuksista.

Helsingin urheiluhierojaopistolla hieroo myös opettajat, on pikkuisen kalliimpaa kuin oppilastyöt, mutta kohtuuhintaista.

Nostetaas tätä muumioketjua. Tietääkö kukaan oikeesti laadukasta hierojaa pk-seudulla? Minkähän hintaista on tuollainen? Käynyt nyt pari kertaa hierottavana, mutta ei jotenkin vakuuttanut tuo touhu. Mulla on myös liikkuvuusongelmia (selkä pyöristyy) joten olisi kiva jos hieroja tietäisi vähän mitä paikkoja pitäisi availla. En siis kaipaa nyt jotain opiskelijaa vaan joku kokenut konkari. Ideoita?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paras jolla olen käynyt on Kilon hierontapisteen Jorma Hiltunen. Todella osaava ja asiantunteva hieroja, kannattaa kokeilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom