Ei kukaan osaisi suositella jotain hyvää hierojaa joko espoossa (otaniemi, tapiola, mankkaa, leppävaara) tai sitten jossain helsingin keskustassa? On meinaa ollut sellainen jumi jo viikon verran tuossa lapaluiden välissä, että ei pysty päätä kunnolla kääntämään kun vihlaisee sieltä ja asialle olisi varmaan hyvä tehdä jotain ja hieronta kuulemma auttaa. Muutenkin voisi ehkä alkaa käymään säännöllisesti hierojalla...
Eli osaako joku suositella jotain hyvää hierojaa? Millaisissa hinnoissa liikutaan? En meinaa ole koskaan käynyt hierojalla kun olen aina pitänyt sitä naisten juttuna. :D
EDIT: Onko kellään kokemuksia kiropraktikoista vastaavanlaisten ongelmian hoidossa? Mulla kun on vähän skeptinen asenne kyseiseen hoitomuotoon. ;)
Eli osaako joku suositella jotain hyvää hierojaa? Millaisissa hinnoissa liikutaan? En meinaa ole koskaan käynyt hierojalla kun olen aina pitänyt sitä naisten juttuna. :D
EDIT: Onko kellään kokemuksia kiropraktikoista vastaavanlaisten ongelmian hoidossa? Mulla kun on vähän skeptinen asenne kyseiseen hoitomuotoon. ;)