Huutelijoita salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kitaro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen harkinnut salilla käymisen aloittamista. On vain jäänyt kaivertamaan että kuinka yleisiä huutelijat, ilkkujat jne. tyypit ovat saleilla? :nolo: Ei vaan jaksais sellaisia henkilöitä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen harkinnut salilla käymisen aloittamista. On vain jäänyt kaivertamaan että kuinka yleisiä huutelijat, ilkkujat jne. tyypit ovat saleilla? :nolo: Ei vaan jaksais sellaisia henkilöitä.

Todella harvinaisia. Etenkin jos pysyy poissa kunnan ylläpitämiltä saleilta. En ole oikeastaan koskaan törmännyt moisiin perus kaupallisilla saleilla. Tietty jos huutelijalla meinaa sitä joka vähän äriseen maksimisarjoissa, niin sitten ehkä kannattaa pysyä kaukana saleista ylipäätään. Mutta jos meinaat että ne huutelisi muille tai jopa ilkkuisi niin 99,9% varmuudella et moisiin törmää normaaleilla saleilla joiden pyörittäminen on jonkun liiketoimintaa.

Mä en oo ikinä nähny tai kuullu että jollain salilla joku olis ilkkunu toisen tekemisiä. Mä luulen et jos joku semmosta tekis ni henkilö ite olis hyvin nopeesti ulkona ovesta.

Zone-sarja -42%
Ehdottomasti vaan salille. Kaikkien on aloitettava jostain.
Varsinkin itse kun näen jonkun uuden tyypin salilla joka on selkeästi vasta aloittelemassa harrastusta, niin sen sijaan että katsoisin ilkikurisesti koen lähinnä kunnioitusta että on päättänyt tehdä oman kuntonsa eteen jotakin. Ja luulen että näin asian näkee suuri osa salikävijöistä.
Kynnys aloittaa voi tuntua isolta mutta ei se sali oo sen kummempi paikka kun muutkaan, päin vastoin mitä enemmän siellä käy sitä enemmän siitä alkaa pitää, varsinkin kun tuloksia alkaa jossain vaiheessa tulla.

PS. En allekirjoita täysin Timba79:n kommenttia kunnallisista saleista. Omien kokemuksien perusteella kunnan tai voimanosto seurojen saleilla joissa on tiivis yhteisö ja lähes kaikki tuntee toisensa sitä kaiken näköistä huutelua on mutta se on tuttujen keskistä läpän heittoa huumorilla, en oo ikinä nähny et tuntemattomille huudeltais.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jep, yleisintä saleilla on sellanen ilmapiiri joka ei salli huutelijoita. Voi että sellanen tekis pellen itestään. Ei huolta, saleilla on päinvastoin usein hyvinkin kannustava ilmapiiri. Saattaa sua joku tullakin ojentamaan jossai liikkeessä mutta se on ihan kaikella hyvällä sillon.

Ikäviin ihmisiin voi törmätä missä tahansa, niiden takia ei salille lähtemistä kannata hannata!

Itse käyn kunnallisella salilla, jossa meno on näin savolaispitäjämäiseen tapaan varsin lunkia. "Huuteluksi" itse heitän morot kun paikalle saavun ja heipat lähtiessä, se on sitä yhteisöllisyyttä. Toki tämän kylän sekalaiseen saliseurakuntaan mahtuu niitä "sosiaalisesti rajoittuneempia", jotka saattaa tuollasesta perustervehdyksestä mennä vähän hämilleen, mutta toistaiseksi ääliö-älämölö-mörköihin en ole törmännyt. Muita salikokemuksia on ihan jääkiekkohallin rautakellarista ja kylpylän yhteydessä olevista saleista. Sielläkään ei huutelua tai muuta asiattomuutta ole tullut eteen, mitä nyt kiekkojunnujen jutut ei aina uppoo kun väkisin joutuu kuulemaan... :P

Ikäviin ihmisiin voi törmätä missä tahansa, niiden takia ei salille lähtemistä kannata hannata!

Väittäisin (kokemukseni mukaan), että kaupungilla kävellessä tapaa todella paljon enemmän huutelijoita kuin salilla. En oo ikinä edes kuullu, että salilla joku olis jotain huudellu. Toki ensikertalainen voi saada vähän erikoisia katseita, jos tekee jotain ihan kummallista. Tai sitten vain siksi, että kyseessä on uudet kasvot. Mitään "pahoja" katseita et käytännössä 100% todennäköisyydellä tule saamaan, saati sitten mitään huuteluja.

Jos joku oikeasti on niin lapsellinen ja täynnä itseään että alkaa vittuilemaan/ilkkumaan muille niin eiköhän ne puheet kannata jättää ihan omaan arvoonsa. Toki jos aiemmin on kohdannut kiusaamista niin tuo huoli saattaa tuntua varsin aiheelliselta mutta en jättäisi menemättä salille sen takia. Kuten jo ylläolevista kommenteista tulee ilmi, riski tuollaisen kusipäähän törmäämiseen on aika pieni. Mee rohkeasti vain tutustumaan johonkin saliin, todennäköisesti tutustut uusiin samanhenkisiin ihmisiin jotka mielellään neuvovat ja auttavat. Onnea alkuun!

Ihme touhua JOS joku alkaa salilla huutelemaan :D Mitä ne huutaa? Ei siellä kukaan huutele! Minä ainakin arvostan että menee salille, oli ruumiinrakenne mikä tahansa.

Noissa kunnansaleilla pyörii välillä ihan ihmeellistä sakkia, mutta ei niistä kannata välittää. Joku 40-60-vuotias ukko kun tulee avautumaan treenaamiisesta, niin parempi kun on vaan hiljaa ja keskittyy sarjataukoon.

Kaupallisilla saleilla tuommosia huutelijoita ei varmasti ole.

Tonne vaan lukemaan toi mikä potittaa salilla käynnissä-ketju ja vältät kaikkia niitä 2000 asiaa jota pakkislaiset vihaavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom