Huutelijoita salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kitaro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa ne huutelijat ennemmin olla siellä dösäpysäkillä dokaamassa tai sitten siellä paikallisen kulmapubin vieressä kuin salilla. Reippaasti vaan sinne tekemään töitä, ei siellä kukaan huutele.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eipä noita huutelijoita varmaan saleilta löydy, mutta yhden henkilön tiedän joka jatkuvasti arvostelee toisten kehonkoostumusta, naureskelee toisten tuloksille ja treenipainoille jos joku niitä sattuu kertomaan ja vertailee omia tuloksiaan alotteilijoiden tuloksiin. Tää kaveri ei tunnu ymmärtävän, että jos itse treenannut 6 vuotta ja toinen 6kk niin varmaan ei tulokset ole samoja. En sit tiedä miten käyttäytyy salilla, kun luojan kiitos ei samassa paikassa treenata...

Oon nähny salilla treenaamassa ihmisiä ekakertalaisista ihan pro-tyyppeihin. Oon nähny 10-70vuotiaita, oon nähny 40-150kilosia. Oon nähny kaikki treenivaatteiden variaatiota farkkushortseista, hiihtohousuihin ja better bodieseihin. Oon nähny yhtä monta tyyliä treenata kun on treenaajia. Oon nähny tyyppejä joilta ei nouse penkistä tankokaan ja tyyppejä joilta nousee 260kg.

Mut koskaan en oo nähny huutelijoita, en koskaan.

Voin kynis aloittelijana todeta, että enpä ole huutelijoihin törmännyt. Itseasiassa sali on varmaan niitä harvoja paikkoja maailmassa, missä huutelijoita ei ole. Meet yhtenä la iltana paikalliselle nakkikioskille, näet huutelua varmasti enemmän kun 50v treeniuran aikana.

Ainoo häiritsevä mitä olen huomannu, niin salin isoimmat tyypit saattaa kattoa tyyliin "vitun kynis ei tee ees kyykkyä pohjaan saakka" tai salin kyykkyperse+4desin silikoni naiset saattaa katella "hahaha mikä vitun aloittelija homo toikin on". Tosin kärsin pienimuotoisista vainoharhoista(diagnoosi on), joka saattaa selittää näitä ajatuksia.

Jos välität siitä että joku aunari kattoo ja hekottelee miten paljon penkkaat niin niin... Kylmä maailma.

Tosin kärsin pienimuotoisista vainoharhoista(diagnoosi on), joka saattaa selittää näitä ajatuksia.

Jep. Mulle on vain kerran huudeltu salilla ja sekin oli 'mitä vittuu tölläät' kun katoin seinäkelloa joka on kyykkytelineen vieressä vähän liian pitkään. Salilla kun ei sarjatauoilla juuri ole muuta katsottavaa kuin kello ja peili. Mutta on meitä moneen junaan, väärinymmärtäjiä myös.

Ei mulle oo kukaan salilla huudellut, aika monessa muussa paikassa sen sijaan on. Mitä taas tulee salilla huutamiseen, treenin yhteydessä, niin itse haluan erottua porukasta, ja huudan vain sarjojen välissä.

Meidän salilla eräs henkilö huutaa aina "light weight!" ja "yeah buddy!" ennen sarjaa.

Kyllähän isoille saleille varmasti kyylääjiä mahtuu, mutta tuskin huutelemaan ryhtyvät. Toiset katsoo epävarmuuttaan, jotkut kyttää tyttöjä ja osa mielenkiinnosta suoritustekniikkaa tai sarjapainoja. Samanlaista kulmien alta kyttäilyä kuin julkisissa kulkuneuvoissa jne. Saleilla se korostuu, kun seinät on täynnä peilejä. Ihmiset ei oikein tiedä, minne katsoisi sarjojen välissä. Itse katselen ikkunasta tai lattiaan/kattoon ja psyykkaan itseäni seuraavaa sarjaa varten. Vaikea kuitenkaan uskoa, että kukaan selvinpäin uskaltaisi mitään kommentoida.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ole myöskään koskaan kuullut tai nähnyt huutelijoita. Jokainenhan voi silmäkulmasta vilkuilla mitä muut tekee, mutta pitää mölyt mahassaan. Salilla käyvät ihmiset ovat yleensä jo aikuisia ja sen mukaisesti käyttäytyviä ihmisiä eikä ylä-asteen rakkareita.

Tällä paikkakunnalla on kaksi salia, ja toisessa salissa varmasti olisi jotain huutelijoita. Yksi syy siihen huutelemiseen olisi se että olen naapuri kunnasta, vaikka samalta paikkakunnalta virallisesti, kuntaliitos katsos. Eli meininki on ns. niinkuin suomella ja ruotsilla.
Se mikä kuitenkin huutelijoita yleensäkin elämässä yhdistää on seuraavat asiat:
Kalja maistuu, tupakkakin hyvin usein.
Koulutuksena vain toinen aste jos sitäkään, suurimmassa osassa tapauksista amis.
Koulu suoritettu asenteella "vittu mitä paskaa"

Toisin sanoen kuuluvat siis huonompaan sosiaaliseen luokkaan.

Zone-sarja -42%
Se mikä kuitenkin huutelijoita yleensäkin elämässä yhdistää on seuraavat asiat:
Kalja maistuu, tupakkakin hyvin usein.
Koulutuksena vain toinen aste jos sitäkään, suurimmassa osassa tapauksista amis.
Koulu suoritettu asenteella "vittu mitä paskaa".

Unohdit tärkeimmän. Facebookissa koulutuksena Elämän koulu. :D

Koulu suoritettu asenteella "vittu mitä paskaa"

Toisin sanoen kuuluvat siis huonompaan sosiaaliseen luokkaan.

Mut oon silti huomannut, ainakin omasta nuoruudestani muistan, että amiksessa oli kyllä paljon riskimpiä nostajia, ku lukiossa :D

Outoja ilmeita saattaa tulla ei muuta. Ja tällaset appelsiini-kainalossa-guidot kannattaa jättää huomiotta. Käyn sellaisella salilla kokkolassa jossa on nähty kaikki maailman oudoimmat tyypit ja silti kukaan ei koskaan ilku, hauku tai huuda. NEVER.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom