huumorin taju...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Niin mä vaan sellasta kysyisin ajan kuluksi, että minkälainen huumori uppoo teihin? ite olen hiukan kieroutuneen ja sarkastisen huumorin puolella... johon kuuluu itseironia tietysti, se vituttaa eniten, kun joku kuittailee jostain jollekin ja ei ite kestä takaisin kuittailua... Itekin syyllistyn tohon välillä tietenkin, kaikkea kun ei pidä sietää tai sitten täytyy heittää yhtä paha kuittaus takaisin:rolleyes: tämä taas johtaa välillä riitoihin:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sarkasmi, kukaan ei ole varmasti vielä huomannut. :D

PS. Mike, tuo Lisäravinnepalvelun banneri ei ole aivan ruudun keskellä...

Minusta semmoinen on hauskaa, kun joku pieraisee. Semmoinen on vielä hauskempaa, kun joltakin repeää housut ja perse näkyy, tai joku sanoo toista homoksi. Kaikki sarkastiset piilovittuilijat haluaisin hakata.

Kokolailla kieroutunutta ja kaksmielistä huumoria viljellään. Osasyynä tähän varmaan runsas Sleepy Sleepersien kuuntelu joskus nuoruudessa, kun olin hommissa tossa naapuripaikkakunnan surullisen kuuluisassa elektroniikkatehtaassa.

Originally posted by Hannibal
Minusta semmoinen on hauskaa, kun joku pieraisee. Semmoinen on vielä hauskempaa, kun joltakin repeää housut ja perse näkyy, tai joku sanoo toista homoksi. Kaikki sarkastiset piilovittuilijat haluaisin hakata.
Nyt putosin tuolilta!!! :D

Tommonen pieruhuumori uppoo ihan jees, myös muu lapsellinen alatyyli. Sellaisesta muka-sivistyneestä älykköhuumorista en jaksa innostua. Mitä maanläheisempää, sitä parempi.

Kaikki huumori uppoaa. Tosin vittuilua en siedä (toisilta).

PS. huumorintaju on yhdyssana!

Originally posted by Hannibal

Ei vittu, toi mies on aika mentaali tapaus... vitun hyvällä ja kierolla tavalla:kippis1:

Kyllä tilannekomiikka on parasta.

älykkäät/vaikeat/inside vitsit tai jutut on kans parhaimpia.
Sellaset yksinkertaiset huumorijutut niinku sliiparit, sanakäännökset tai uuno turhapuro ei jaksa kiinnostaa. ainakaan aikuisen ihmisen esittämänä.

Originally posted by stranger

PS. huumorintaju on yhdyssana! [/B]

Kiitti... tota en oikeesti tienny:D
äikkä ei oikee ikinä kiinnostanut... mikä oli aika tyhmä veto tulevaisuutta ajatellen :(

Originally posted by HooEee

Niin kyllä toikin on hulvatonta, välillä kun tulee kiusallisia tilanteita, niin siinä pitää antaa suruttu koko jutun mennä vitsiksi...

Ps. mun täytyy alkaa opiskeleen äikkää, joutuu kokoajan editoimaan viestejä...

Paras tekstiviesti ,minkä oon kuullu oli ,kun kaveri oli lähettänyt toiselle viestin: "Tuo 1 pari kolme kaljaa",
ei tainnu vastaanottaja oikeen tajuta,minkä verran niitä kaljoja oikeen piti tuoda... en oisi minäkään tajunnu :lol2:

Olen melkoisen kaikkiruokainen huumorin suhteen - paitsi, että tuo pieru- ja ns. junttihuumori (ainakaan suomalainen sellainen) ei kyllä juurikaan uppoa. Vastalauseryöpyn uhallakin tunnustan, että esim. Turhapuroja en voi sietää lainkaan:urjo:

Eniten ehkä miellyttää verbaalinen, sanailuun perustuva (älykäs?) huumori ja (tahaton) tilannekomiikka. Musta huumori ja sarkasmi kolahtavat myös.

Mä repeilen käytännössä melkein kaikelle huumorille. Tipun vähintään kerran päivässä jollekin jutulle. Kaikkein hauskinta on saada niin valtava nauruhepuli, että kyyneleet valuu silmistä ja happi meinaa loppua. Noin rajut nauruhepulit on kuitenkin ikävän harvassa. Joskus nauruhepulit ei vaadi kovinkaan paljoa; nauroin joskus aikoinani 4 vuorokautta putkeen legendaariselle www.realultimatepower.net -ninjasivulle. Kauheinta oli ensimmäinen 15 minuuttia tuolla sivulla, kun en pystynyt vastaamaan edes työpuheluihin, koska olin niin hysteerinen. Näin joskus penskana telkkarista Monty Pythonin Hullu Maailma -leffan ja kusin jo melkein alkutekstien aikana housuihin.

Hassuja asioita on joka paikassa. Mun avatar naurattaa mua joka kerta. Joskus jenkki-forumeilla on mielettömän hysteeristä inside-läppää... Oikeassa mielentilassa melkein kaikki vähänkin hassu naurattaa. Imitointi-threadille nauroin joskus niin kovasti, että meinasi turahtaa kakkaa housuihin. Muutenkaan aika ei käy pitkäksi, jos omistaa vilkkaan mielikuvituksen. Tuli sitä lennettyä koulussakin monta kertaa ulos luokasta, kun tuli mieleen jotain niin helvetin hassua, että ei yksinkertaisesti vain pystynyt lopettaa nauramista.

Pohjolan Tarmo-mainokset on silti niin perseestä, etten minä ainakaan saa niistä muuta kuin vitutuksen. En myöskään pidä kinkusta kovinkaan paljoa.

Originally posted by HooEee
Kyllä se vaan näin on. Joskus tekee mieli puukottaa itseään haravalla silmiin, kun kuuntelee jonkun "sulavasanaisen" suomalaisen tosimiehen "huumoria", kun tämä on nousuhumalassa. Joillekin sana "huumori" tarkoittaa ilmeisesti sitä, että APU-lehden Nitrodiskoa on luettu ja vitsit osataan ulkoa. Mikä onkaan mielikuvituksettomampaa kuin loistaa valmiilla vitseillä? :david:

:bukkake randelin:

Vähän kaikki uppoaa. Riippuu mielentilasta, mikä tuntuu milloinkin hauskalta. Joskus joku aivan typerä ja huono juttu saattaa laittaa naurattamaan urakalla. Tilannekomiikan ystävä olen myös. Jotkut Conan O´Brienin jutut uppoavat aivan täysillä, vaikka olisivat käsittämättömän typeriä.
Itseironiaa löytyy, mutta joskus tulee pahoja mustia hetkiä, jolloin huumorintaju on kadoksissa. Tämän vuoksi kanssaihmisten on vaikea tietää, milloin minulle voi kevyesti piilovittuilla...

Kyllähän kaikenlainen huumori laidasta laitaan naurattaa, mutta viimeaikoina eniten on potkinut lapsellinen ja vittuileva huumori ja ihmisten vedätys. Eritoten Phil Hendrien radio-ohjelmat jaksaa naurattaa aina (pienellä google-haulla löytyy enemmän ilmaisia pätkiä). Howard Sternin aivottomat jututkin on olleet hauskoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom