huumorin taju...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Sam79
Neljä kirjainta joihin voit luottaa: MAD
Voiskii kattoo sen 3 min päästä, mutta aina ei iske noi MAD:in läpät.
Saturday Night Live on ihan hauska, varsinkii Eddie Murphy noissa vanhoissa jaksoissa.

Sellaset koomikot on hauskoi ketkä heittää läppää itestää
:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jorkka
Voiskii kattoo sen 3 min päästä, mutta aina ei iske noi MAD:in läpät.
Saturday Night Live on ihan hauska, varsinkii Eddie Murphy noissa vanhoissa jaksoissa.
:D
Lataa "Eddie Murphy: Delirious". Paljon parempi kuin se Suomessa yleisempi ja tekstitetty show...

Hauskin koomikko mitä on nähny niin Bill Hicks. Varmaan kirjoitin miehen sukunimen väärin :confused:

Mitä harvempi tajuaa vitsin, ja mitä huonompaan valoon vitsailija joutuu niiden silmissä, jotka eivät läppää tajua, sen parempi.

Tosin, jos kukaan ei tajua juttua, niin se menee hukkaan. Parasta on, kun yksi nauraa kuset housussa ja kaikki loput pitää läpän heittäjää täytenä punaniskana / mulkkuna / rasistina /homohuorana / tms.

Kriise Salminen. Miksei kukaa oo maininnu Krisseä?!? Se vetää sitä bimboblondin roolia. Putosin aika vähän ku näin jonku jutun missä se oli jossai automessuilla Piritta Hannulan kans ja sit se sekoili jotai. "Haluisin jonku vaaleenpunasen avoauton..." En oo ikäväkseni nähny ollenkaan sen muuta tuotantoa. :(

Originally posted by Wuffel
Kriise Salminen. Miksei kukaa oo maininnu Krisseä?!?
Koska se on niin paska! Ainakii mun mielestä.
Sen läpät ei naurata yhtää ja sen ääni ja koko muija on vitun ärsyttävä.

Dave Chapelle veti kunnon punchline läppää Conanissa kerran.

ainii...Chris Rock on hauskimmasta päästä myös.

Dave Chapelle veti kunnon punchline läppää Conanissa kerran.
Netistä löytyy file nimeltään "Dave Chappelle: Killing Them Softly". Katsoin just tänään sen. Loistavaa läppää! :lol2:

Mä oon kyllä kaveri porukassa juuri se, joka repeilee kaikkein helpoiten. Joskus mulle ei tarvi sanoo kun joku arkipäiväinen sana, ei edes mikään hauska, niin saatan revetä aivan totaalisesti.
Melkein kaikki huumori uppoo, mutta jos mulle aletaan vittuilee, niin silloin palaa hermo, eikä paljon jaksa naurattaa. :D

Parhaimmat naurut saan ehdottomasti heittäytyessäni parin amitsua käyvän kaverin seuraan. Ei helvetti sitä läppää, mutta se vaan naurattaa mua niin tajuttomasti. Itse kun käyn lukiota, niin en ikinä kuule samanlaista läppää siellä, enkä koskaan saa siellä niin hyviä nauruja kuin näiden amitsu kavereiden kanssa.

Pakko myöntää, että en koskaan pystyisi työskentelemään esim. kaupan kassalla, sillä saattaisin repeillä asiakkaile koska tahansa. :lol2: Mielestäni mun pitäisi olla aika pirun tyytyväinen siitä, että osaan ottaa kaiken näin hauskalla tavalla, enkä seiso hiljaa paikoillani, kun sinisen nenän saanut pahalle haiseva spuke tulee kävellen vastaan kuin paskat housuissa. ;)

Originally posted by Tomi
Netistä löytyy file nimeltään "Dave Chappelle: Killing Them Softly". Katsoin just tänään sen. Loistavaa läppää! :lol2:
Katoin ton äsken. Oli perus Chapellee, eli hyvää läppää :D

Toi murtautumisjuttu oli paha..."apparently this nigger broke in and hung up pictures of his family everywhere" :lol2:

edit: laitoin Chris Rockin "bigger and blacker":n tulemaa, kukaa nähny?

Lataa "Eddie Murphy: Delirious". Paljon parempi kuin se Suomessa yleisempi ja tekstitetty show...
Ootteko nähneet Eddie Murphyn ''Raw''-stand up showta vuodelta 1984? Siinä on niin kipee pätkä, ettei mitään järkeä.
Olen nähnyt sen about 10 kertaa ja olen joka kerta kuolla nauruun...:lol2:

Katoin ton äsken. Oli perus Chapellee, eli hyvää läppää :D

Toi murtautumisjuttu oli paha..."apparently this nigger broke in and hung up pictures of his family everywhere" :lol2:
"Yeah, now lets get the fuck outta here and sprinkle some crack on him." :lol2:

Originally posted by camu
Ootteko nähneet Eddie Murphyn ''Raw''-stand up showta vuodelta 1984? Siinä on niin kipee pätkä, ettei mitään järkeä.
Olen nähnyt sen about 10 kertaa ja olen joka kerta kuolla nauruun...:lol2:
Sitä tarkoitin tuolla "suomeksi tekstitetyllä". Mutta Delirious on paljon hauskempi kuin RAW.

Sitä tarkoitin tuolla "suomeksi tekstitetyllä". Mutta Delirious on paljon hauskempi kuin RAW.
Osaatko Tomi kertoa, mistä sen löytäisin käsiini? Tähän sairaslomamasennukseen tekis terää... :rolleyes:

Mä sain aivan hervottomat naurut, kun näin yhteen seinään kiinnitetyn tarran, jossa luki "Sokean käsityö".

Siitä tuli heti mieleen kaikkea likaista ja pervoa, vaikkei varmasti ole vitsiksi tarkoitettukaan.

Mustaa huumoria parhaimmillaan :)

Robin Williams on Broadway on myös aika hulvaton. :)

Täytyipä imuttaa ja katsoa tuo pätkä. Mielestäni aivan loistava. Robin Williams on muutenkin yksi lempikoomikoistani. Mies jaksaa vääntää juttua melkein kaksi tuntia ja juo varmaan 10 pulloa vettä ja kaataa päälleen toisen mokoman. Uskomaton äijä. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom