huumorin taju...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä Joonas Hytönen on aivan hervottoman hauska!!
Se keksii niin tajuttoman hyviä juttuja eikä IKINÄ kopioi ketää muuta talk shöy isäntää...:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by lartsa
Mun mielestä Joonas Hytönen on aivan hervottoman hauska!!
Se keksii niin tajuttoman hyviä juttuja eikä IKINÄ kopioi ketää muuta talk shöy isäntää...:david:
Sarkasmia parhaimmillaan! :)

Originally posted by Dean Kuntz
Omille vitseille on kanssa aika hauska nauraa ;)

Jep. näinhän se on...

mulla on paha ongelma tuossa muille nauramisessa. Jos jotain piinataan ankarasti ja pitkään esim. jossain piilokamerassa, niin multa hauskuus katoaa. Mulla on jotenkin se "eläytyvä myötähäpeä" (vai mikä se termi oli?) aika vahvasti pinnassa.

Tuntuu kuin ite olis siinä nöyryytettävänä...

:itku:

Nimim. liian herkkä mies.

Omat vitsit naurattaa aina :david: ja jos ei niin silloin tuli laukastua niin huono että hävettää :lol2:

No, erityisesti nauratti alkuviikosta Soitinmenoissa näytetty sketsi jossa Heikki Kinnunen suu pieruja päästelle meni kantapaikkaansa johon oli kutsunut kaikki kaverinsa. Paikkahan oli typötyhjä ja Heikki höpötteli siinä pöydässä niitänäitä, kunnes paikalle käveli nainen, joka mitään sanomatta löi Heikkiä käsilaukulla päähän. Siinä samassa alkoi taustalla soimaan kunnon discojumputus ja kumpikin alko jammaileen ku esso tyypit reiveissä. Muija sit häipy tanssien ovesta ulos. Fittu se oli hauska!!! :lol2:

Tilannekomiikkaa: Kävelin yksi päivä liikenne valoissa, täysin ajatuksisssani ja yht äkkiä havahduin, kun pienen pieni koira haukahti perkeleen kovaa, tässä vaiheessa tosiaan pelästyi perkeleesti ja sanoin kovaan ääneen: "Hyi saatana". Koiran omistaja katsoi varmaan aika pitkään, itse suuntasin linkulle, jossa repeilin ihan täysin kokomatkan. Muut linkussa olijat pitivät varmaan mua aika hassuna...

Ps. Vittu et se koira oli kovaääninen...
Ja tiedän olen mentaalitapaus:rolleyes:

Originally posted by Tomi
Kaikkein hauskinta on saada niin valtava nauruhepuli, että kyyneleet valuu silmistä ja happi meinaa loppua.

Rakas mieheni saa minut säännöllisin väliajoin ajettua tähän mielentilaan. Se on kivaa mutta kamalaa, kun ei vain voi lopettaa nauramista, joka on melkein kuin itkemistä kun kyyneleet valuvat silmistä ja mahaa vääntää... Yleensä repeilen hänen tyhmille jutuilleen, maailman huonoimmille savolaisvitseille sekä tilannekomiikalle. Sen lisäksi hän tekee pilaa myös itsestään, mikä on kunnioitettava ominaisuus kenessä tahansa ihmisessä. Itse en siihen kykene ainakaan samassa mittakaavassa, vaikken mikään tosikko olekaan.
Erityisen hyvin tyhmät jutut uppoavat väsyneenä, silloin tulee hysteeriseksi suunnilleen puolikkaasta sanasta.

Mikä vitun huumorintaju ?

Pitääkö lyödä perkele ?

EDIT: joo ehkäpä huumori tyyliin ace ventura naurattaa.

"uh oh, trouble"

Yhdyn edellisiin ja tunnustaudun conan o´brien diggariksi.
Studio Julmahuvin läpät on mielettömiä!

Läpät, jotka vaatii pikkusen funtsintaa ts. jotka ei oo valmiiks pureskeltuja ja rautalangasta väännettyjä, naurattaa.
Mitä piilohauskempi ja kierompi läppä sitä hauskempi.
Verbaalikikkailu on myös kova sana, tilanteisiin liitettynä sillä saa aikaseks melkosta tilannekomiikkaa...
Sitten hauskaa sinällänsä on aivan yliampuva perverssi läppä, oikein kunnon sikailuläppä, jolle ei voi muutakun nauraa, että miten joku ees keksii noin kuvottavia juttuja.
Vahingonilo ja piilovittuilu on myös hauskaa. Piilovittuilussa on mukava vittuilla sillai, että se toinen saattaa arvata tai sitten ei, niin pääsee vähän jännittämään sitä reaktioo. Ei siinä oo mitään hauskaa jos toinen ei koskaan tuu tajuamaan, että sitä on just pantu tuhkikseen.

Mulla loppui se peräänkuulutettu HUUMORINTAJU jo tuohon otsikon kirjoitusvirheeseen. Olen varmasti jonkin sortin idiootti ja huumorintajuton vatipää.

Originally posted by Wilu
Verbaalikikkailu on myös kova sana, tilanteisiin liitettynä sillä saa aikaseks melkosta tilannekomiikkaa...
Wilulla on verbaalikikkailun lahja ja se on tullut huomattua monta kertaa Pakkotoiston vip-chatissa. :lol2:

Mua naurattaa fanaattiset ihmiset, pateettisuus ja tarinat ym. jossa on täydellisiä mahdottomuuksia.

Originally posted by Ämmbee
Mua naurattaa fanaattiset ihmiset, pateettisuus ja tarinat ym. jossa on täydellisiä mahdottomuuksia.

Sanalla sanoen: Monty Python?

Kuolemattomia lauseita leffosta: "I sentence You to be hung by the neck untill You cheer up." Tai: "The beatings will continue untill the morale improves."

Originally posted by Taha
Sanalla sanoen: Monty Python?

Kuolemattomia lauseita leffosta: "I sentence You to be hung by the neck untill You cheer up." Tai: "The beatings will continue untill the morale improves."
Joo, jotenkin pystyn aina nauramaan tuollaisille... kun luin kirjan yhdestä diktaattorista, niin oli jotenkin huvittavaa kun täysin hullu mies johtaa maata. Mies oli hauska, vaikka seuraukset olivat tuhoisat.

Originally posted by Tomi
Wilulla on verbaalikikkailun lahja ja se on tullut huomattua monta kertaa Pakkotoiston vip-chatissa. :lol2:

Joudun tunnustautumaan silti kakkoseks teikäläisen päättömyyksiin verrattuna.

Mulla on aika pervo huumorintaju. Typeränä jätkänä kerron niitä juttuja aina väärille ihmisille: Naisille, haastattelijalle työhönotossa, pääsykokeessa psykologille... ja tätä rataa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom