Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en kyllä omille lapsilleni sanoisi että "pilvenpoltto on täysin vaaratonta, se nyt vaan sattuu olemaan laitonta".
Jos puhutaan lasten päihdevalistuksesta niin kyllä mun mielestä kannattaa sanoa että ihan kaikki päihteet on vaarallisia. Toinen kysymys onkin sitten se,miten antaa valistusta sillä tavalla, ettei se vaarallisuus juuri ala kiehtoa...
No ei kannatakkaan. Pitää kertoa totuus.
Mutta mikä on totuus? Tietääkseni ihmiskunnan historiassa ei ole koskaan raportoitu pilvenpoltosta aiheutunutta kuolemantapausta. Onko se siis vaaratonta? :whip: Silti varmasti jokainen vahvempien douppien yliannostuksiin delaavat ovat pilvestä alotellu ja jatkanu siitä.
Kannabis ei sisällä mitään ainetta joka ajaisi muihin huumeisiin.
Tähän vaikuttaa kyllä todella suuresti piirit missä vietät aikasi.
HC76: -Kun nyt varmuudella pystyt noin sanomaan, niin perustele toki tuo väitteesi. Huomattavasti enemmän ainakin henk. koht. tiedän ihmisiä joiden hallitsematon (ja mahdollisesti jo hautaankin johtanut) päihteiden käyttö on alkanyt näistä laillisista päihteistä kuten alkoholi ja/tai reseptilääkkeet.
siis tolla tarkotin, että hypätään parvekkeelta kun kuvitellaan osaavan lentää..."olen lintu" tarinat on luultavasti totta (siis jos vedetty LSD:tä tai sieniä). Käytännössähän kysymys ei ole siitä että olen lintu, vaan että koen jotain aistiharhoja, jotka voin parhaiten kuvailla käyttämällä jotain yleisesti ymmärrettyjä vertauksia tai kuvailuja (siis kerron olleeni lintu koska se on ainut tapa edes hieman kuvailla mikä oli meno).
Edit2: vertaa "olen kännissä" kuvaa sitä että ollaan oltu kännissä ja kaikkee outoa on tapahtunut. Kuitenkin jokainen tietää miltä tuntuu olla kännissä, joten kaikki ymmärtää mistä on kyse. "olen lintu" casessa taas oltiin hapoissa, mutta koska yleisesti ei tiedetä miltä tuntuu olla hapoissa, ei voida myöskään assosioida "olen lintu" johonkin tiettyyn oloon.
Eiköhän kunnon tripillä kaikki ole mahdollista. LSD - anything can happen, people can fly.
Ois siisti kokemus, mutta eihän sitä uskalla kun isot pojat on varottanu että voi seota nuppi ja sitten matkustellaan ympäri maapalloa olemattomia mörköjä karkuun. Ai nii, onhan se myös laitonta.
Tässä puhutaan nyt huumeista, ei laillisista päihteistä. Väitätkö ettei kannabis ole se ensimmäinen "huume" millä alotellaan?
HC76: -Kun nyt varmuudella pystyt noin sanomaan, niin perustele toki tuo väitteesi. Huomattavasti enemmän ainakin henk. koht. tiedän ihmisiä joiden hallitsematon (ja mahdollisesti jo hautaankin johtanut) päihteiden käyttö on alkanyt näistä laillisista päihteistä kuten alkoholi ja/tai reseptilääkkeet.
Ei taida LSD:lläkään ihan mitään "olen appelsiini, alan kuorimaan itseäni" -fiiliksiä kovin helposti tulla. Korkeintaan voi vahingossa sattua jotain, jos havannoi joitain tilanteita väärin. Sen takia noihin suosittellaankin, että mukana on joku selvänä oleva tyyppi valvomassa. Yleensä noissa psykeedeleissä pysyy kuitenkin järki mukana, eikä ihminen täysin "sekoa".Eiköhän kunnon tripillä kaikki ole mahdollista. LSD - anything can happen, people can fly.
Ois siisti kokemus, mutta eihän sitä uskalla kun isot pojat on varottanu että voi seota nuppi ja sitten matkustellaan ympäri maapalloa olemattomia mörköjä karkuun. Ai nii, onhan se myös laitonta.