Huumehörhöt PRKL !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tabe
  • Aloitettu Aloitettu
Jälleen tänään kotikulmilla joku V**** huumehörhö ajanut autolla kuin päätön kana ja suoraan vastaantulijan keulaa.
Vetäkööt mun puolesta huumeitaan vaikka kuinka paljon mut pitääkö sitä lähteä sen jälkeen liikenteeseen vaarantamaan muut?
Vielä ajavat lapsien päälle.
Mun puolesta hörhöt jonnekin korpeen vetämään aineitaan ja toivottavasti sen verran ett saavat yliannostuksen,jos ihmisten ilmoille tulevat meukkaamaan niin saunantaakse:curs: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huumeiden suosio tuntuu valitettavasti olevan ihan älyttömässä kasvussa ja antaisinkin neuvona kaikille teille jotka olette isejä ja äitejä, että tarkkailkaa niitä natiaisianne ja tehkää kaikkenne, jotta lapsenne mahdollinen huumeiden käyttö LOPPUU KOKONAAN MAHDOLLISIMMAN AJOISSA. Liian monta surullista tapausta tullut sivusta seurattua ja itsekin olen ollut lähellä tulla erääksi niistä. :(

Mitäs jos se olikin jurrissa? Vai menitkö kyselemään?

Poliisit kuulu puhuvan että oli kuski huumausaineiden vaikutuksessa.

Eivät saaneet poliisit kiinni,miksi poliisit vain ajavat pakenijan perässä eivätkä aja vaikka pakenijan päälle ja koita kiilata sitä ulos tieltä vai yrittääkö ne?
Onhan se varma kun aikansa ajaa täysillä hörhö karkuun niin jossain vaiheessa lipsahtaa ja usein sattuu silloin myös sivullisiin.

Toivottavasti jokanen huumehörhö sais yliannostuksen ja kuolis pois.. mätäpaiseet.. :curs:

Poliisit kuulu puhuvan että oli kuski huumausaineiden vaikutuksessa.

Eivät saaneet poliisit kiinni,miksi poliisit vain ajavat pakenijan perässä eivätkä aja vaikka pakenijan päälle ja koita kiilata sitä ulos tieltä vai yrittääkö ne?
Onhan se varma kun aikansa ajaa täysillä hörhö karkuun niin jossain vaiheessa lipsahtaa ja usein sattuu silloin myös sivullisiin.

Suomessa ei minun tietojeni mukaan kiilata jenkkityyliin pakenevaa autoa turvallisuuden vuoksi. Ja yleensä jos näyttää liian vaaralliselta tuo takaa-ajo niin siitäkin mielellään luovutaan juuri tuon lipsahtamisen vaaran vuoksi, voisin kuvitella, että tässäkin tapauksessa takaa-ajosta on luovuttu kun tekijä oli päässyt karkuun. Kyllähän nyt autolla pysyy toisen perässä vaikka maailman loppuun saakka jos ei ole autot aivan eri planeetoilta. Yleensä otetaan rekkari ym. mahdolliset tiedot ylös nimittäin melko varmasti nämä veijarit tulevat olemaan poliisin kanssa tekemisissä uudemmankin kerran.

Jälleen tänään kotikulmilla joku V**** huumehörhö ajanut autolla kuin päätön kana ja suoraan vastaantulijan keulaa.
Vetäkööt mun puolesta huumeitaan vaikka kuinka paljon mut pitääkö sitä lähteä sen jälkeen liikenteeseen vaarantamaan muut?
Vielä ajavat lapsien päälle.
Mun puolesta hörhöt jonnekin korpeen vetämään aineitaan ja toivottavasti sen verran ett saavat yliannostuksen,jos ihmisten ilmoille tulevat meukkaamaan niin saunantaakse:curs: .

Sama homma täällä, joku noheva ämmä ajoi aineissa autolla rivitalon takapihan läpi nokka edellä ojaan. Temppuili sentään yöllä.
Mieluusti varmaan suuri joukko ihmisiä lynkkaisi tai ainakin pahoinpitelisi lähialueiden narkkarit, mutta valitettavasti se on laitonta.

Huumeiden suosio tuntuu valitettavasti olevan ihan älyttömässä kasvussa ja antaisinkin neuvona kaikille teille jotka olette isejä ja äitejä, että tarkkailkaa niitä natiaisianne ja tehkää kaikkenne, jotta lapsenne mahdollinen huumeiden käyttö LOPPUU KOKONAAN MAHDOLLISIMMAN AJOISSA. Liian monta surullista tapausta tullut sivusta seurattua ja itsekin olen ollut lähellä tulla erääksi niistä. :(

Minun mielestäni tuo ei ole oikea tapa toimia kaikissa tilanteissa. Joskus se saattaa vain aiheuttaa riitaa ja huonontaa vanhempien välejä lapsiinsa, mikä taas saattaa johtaa niihin todellisiin ongelmiin, kuten huumeriippuvuuteen tai alkoholismiin.

Minä olen ainakin tyytyväinen etteivät vanhempani ole puuttuneet päihteiden käyttööni juurikaan. Minusta siihen ei ole aihetta, koska minulla ei ole rahaongelmia, käyn töissä ja opiskelen. Minulla ei myöskään ole mitään päihdeongelmia tai riippuvuuksia. Vanhempani siis tietävät, että poltan pilveä, ja jos he siitä alkaisivat valittamaan niin tulisi vain turhaa riitaa. Ja miksi alkaisivatkaan, ovathan he aikoinaan itsekin poltelleet. Eikä faijanikaan ole miksikään nistiksi päätynyt, oikeastaan aika kauas siitä, nimittäin yliopiston proffaksi.

JJokke, komppaan sua. Fanaattinen huumeiden vastustaminen vaan yleensä lisää ongelmia. Käsittääkseni päihteiden käyttäjistä, liikenteessä aiheuttavat ylivoimaisesti eniten vaaratilanteita ja onnettomuuksia alkoholin käyttäjät ja toisena tulee varmaankin amfetamiinin käyttäjät tai sekakäyttäjät.

Ainakin paukuissa tulee ajeltua tosi chillisti.. ihan ku leffassa. Kruisailee yöllä vaan kuudenkympin alueella neljääkybää ja huntin motarilla kaheksaakybää oikealla kaistalla... selvinpäin sitä vasta tuleekin kaahailtua! Mua aina huvittaa noi "vitun huumehörhöt" läpät:lol2: Ei sillä että puolustelisin sitä, mutta mietippä hetki kumpi on aiheuttanut enemmän ongelmia tässä yhteiskunnassa, alkoholi vai huumeet? Pitäiskö laittaa uusi ketju pystyyn: Alkoholistit PRKL!!!

Voiko joku oikeesti toivoa toisen kuolemaa tai pahoinpitelyä? Menkää nyt itseenne. Minä ainakin toivon, että saisivat sellaista apua kun tarvitsevat.

Ainakin paukuissa tulee ajeltua tosi chillisti.. ihan ku leffassa. Kruisailee yöllä vaan kuudenkympin alueella neljääkybää ja huntin motarilla kaheksaakybää oikealla kaistalla... selvinpäin sitä vasta tuleekin kaahailtua! Mua aina huvittaa noi "vitun huumehörhöt" läpät:lol2: Ei sillä että puolustelisin sitä, mutta mietippä hetki kumpi on aiheuttanut enemmän ongelmia tässä yhteiskunnassa, alkoholi vai huumeet? Pitäiskö laittaa uusi ketju pystyyn: Alkoholistit PRKL!!!

Joo kyllä känniläisiä enemmän on liikenteessä ja paljon mut ne ei yleensä lähde hullunkiilto silmissä poliisia karkuun,narkit tekee sen AINA !

Tuleehan sitä varmaan pää sekaisin ajeltua "chillisti" mut jos poliisi vilauttaa valoja ja käskee pysähtymään niin silloin Chillisti ajo on kaukana ja sit tapahtuu.

Joskus olen miettinyt että jos lääkäri toteaisi että minulla on kuukausi elinaikaa, hankkisin heti ensimmäiseksi metsästyskortin jotta saisin ostettua haulikon, tämän jälkeen alkaisi "puhdistus operaatio narkit helvettiin".:curs:

Ei vaan. Nuorille aloitteleville huumeiden käytäjille pitäisi kyllä saada apua.

Joskus olen pohtinut huumehoitosysteemiä, minulle on jäänyt käsitys hoidon toisaalta kustannuksista, toisaalta tehottomuudesta. Kun narkki on hoidossa vapaaehtoisuuden pohjalta, niin liian usein kallis hoito päättyy repsahdukseen ja hoito- tai huumekierteeseen. Mitä jos vapaaehtoisuuden tilalle tulisi pakko? Ja hoitomuoto olisikin lääkkeetöön? Vittu, siinä kärsiköön vähän vieroitusoireista hoidon piirissä.

Joskus olen miettinyt että jos lääkäri toteaisi että minulla on kuukausi elinaikaa, hankkisin heti ensimmäiseksi metsästyskortin jotta saisin ostettua haulikon, tämän jälkeen alkaisi "puhdistus operaatio narkit helvettiin".:curs:

Ei vaan. Nuorille aloitteleville huumeiden käytäjille pitäisi kyllä saada apua.

Ei siihen haulikon tai minkään muunkaan aseen hankkimiseen mitään korttia tarvitse jos vaan on suhteita.. ;)

Eihän sillä alibilla ole mitään merkitystä, jos on enää kuukausi elinaikaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom