Tyttökaveri tuossa pyys kysymään että onko jollekki,tai jonku kaverille käyny niin että vaikka mitä ois tehny nii peppua ei ois saanu hyväks? Siis oletetaan että ruokavaliot yms ois kunnossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oman empiirisen tutkimuksen pohjalta voisin sanoa, että toisilla on luonostaan hyvä perse, toisilla ei. Jos on jumalan-kiroama-huono-geeninen-vätys, niin on tehtävä enemmän hommia ja elettävä asian kanssa.
Oman empiirisen tutkimuksen pohjalta voisin sanoa, että toisilla on luonostaan hyvä perse, toisilla ei. Jos on jumalan-kiroama-huono-geeninen-vätys, niin on tehtävä enemmän hommia ja elettävä asian kanssa.
Olen sitä mieltä itsekin, että monesti sanotaan, että treeni, ruokavalio ja lepo on kunnossa, mutta oikeasti ne ovat kaikkea muuta. Sitten tuokin vielä, että suurin osa naisista, jotka käy salilla (omien kokemusten mukaan) nylkyttää laitteissa sen 50 toistoa samalla, kun lukee lehteä. Totuushan tietenkin on, että ne lihat lähtee kasvaan kovilla, mutta lyhemmillä sarjoilla kunnon raskaissa liikkeissä, mutta tässä vaiheessa astuu sitten kynnys semmosten liikkeiden tekemisestä kuvaan...
Ei todellakaan ole ajan ja rahan haaskausta. Syömisestähän se on kiinni jos tulosta ei tule. Tuo 150g proteiinia/päivä kuulostaa aika pieneltä määrältä ku itse sua reilusti kevyempänä syön 200-300g/päivä.Sori, että lainaan vanhaa triidiä, mutta täällä on jo miljoona näitä..
Hieman taustatietoa: Olen myös "huonot geenit" omaava 23v. mies. Strategiset mitat ovat 191cm ja 81kg, eli olen sellainen mallia pitkä ja laiha. Aloitin treenaamisen vuoden alussa, eli olen käynyt salilla n. 9kk. Kehitystä peilistä ei juuri huomaa, mutta tulokset ovat kuitenkin hieman nousseet. Esim. penkki 60kg -> 80kg. Tiedostan kyllä, että minusta ei koskaan tule Schwarzeneggeriä paskojen geenien takia, mutta tavoitteeni onkin sellainen normaali sporttinen vartalo, eikä tälläinen kukkakeppi.
Nyt kuitenkin alkaa usko loppua tähän hommaan. Olen selaillut näitä pakkiksen ketjuja, ja perusasiat ovat hallussa. Käyn salilla kolme kertaa viikossa, ja treeniohjelman olen löytänyt pakkiksesta(sisältää penkin, kyykkyn ja maven.) Myös ruokapuoli on kunnossa eli kaloreita tulee tarpeeksi ja proteiiniäkin >150g/päivä. Eli mielestäni teen kaikki "oikein", mutta kehitys on olematonta. Eli onko salilla käyminen pelkkää ajan ja rahan haaskausta, jos on syntymässä käynyt huono tuuri geenien suhteen?
Ei todellakaan ole ajan ja rahan haaskausta. Syömisestähän se on kiinni jos tulosta ei tule. Tuo 150g proteiinia/päivä kuulostaa aika pieneltä määrältä ku itse sua reilusti kevyempänä syön 200-300g/päivä.