Sonera, jota aloin kiinnostaa asiakkaana vasta kun olen vaihtamassa kännykkäoperaattoria. Ensin sieltä soitettiin perään, penättiin eroamissyytä ja yritettiin väkisin myydä jotain uutta hienoa liittymätyyppiä. Syy mulla vaihtoon kalliit hinnat, keskittäminen sekä tänä vuonna useaan otteeseen saatu erittäin paska asiakaspalvelu puhelimessa.
Eilen + tänään ei HOASin paskanetti ole toiminut, soitin asiakaspalveluun ja eikös sieltä heppu vakoile että olen vaihtamassa ja alkaa kaupata samaa paskaa. Sanon, että sieltä on jo soitettu ja olen kertonut ne syyt, toistan vielä syyt hepulle. Kauppaaminen jatkuu, sanon että eilinen soittaja Soneralta kauppasi jo samoja ja osaan itse tutustua niihin tuotteisiin jos haluan, voidaanko käsitellä tätä nettijuttua. Kauppaaminen jatkuu, jolloin korotan vähän ääntä ja sanon, että olen töissä enkä jouda näitä läpikäymään, katson itse jos kiinnostaa. Tämä vaan jatkaa vaahtoamista jostain etutason menettämisestä kun asiakasvuodet alkavat nollasta kun palaan taas Soneralle! Vittu en varmaan palaa, olen ennemmin ilman koko kännykkää ja nettiäkin, jos Sonera on maailman ainoa operaattori jonain päivänä. Onko jokaisen palvelunumeron alla nykyään "myynti- ja markkinointiosasto?".
Olisin lyönyt luurin korvaan jos olisin jaksanut jonottaa uudestaan sen 20 min saadakseni selville, minne helvettiin pitää soittaa että saan netin korjattua. Eikä se tekninen tuki ole soittanut vieläkään takaisin, vaikka lupasi (tämä tapahtui klo 10 aamulla). Vittu että voi vituttaa pienikin asia.