Huonoimmat ostoksesi (näitä ostoksia kadut)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sähköisen partakoneen ostin kesällä... 129e ja ei tod. sovi mun naamalle. Gilletellä riittää 2min vaivannäkö, tolla härvelillä raastaa 10min naamaa ja kaulaa verille ja tulos on yhtä hyvä kuin 3kk vanhalla gilleten terällä. Vittu.

Mike sanoi:
Niin ja mulla on Hugo Bossin mustat farkut kaapissa. Niin uskomatonta kun onkin, niin niitä on pidetty päällä vain pukukopissa ja maksoi vittu 100€. Joku saa halvalla housut jos mailaa mulle. 30€ ja irtoaa.

Mike minkä kokoset?

d0n sanoi:
Mike minkä kokoset?
Sama.
Ja onko tarpeeksi tilaa perseelle?:thumbs:

Mustat Hugo Bossin farkut Mikeltä 250 euroon. Saatana!

Edit: Jååjåå, en 00 ostanut. :haart:

Ostin pari vuotta sitten Audiotrak Inka 8-raita äänikortin koneeseen, kun meinasin äänitellä musajuttuja. Eihän sen ajurit toimineet mun win98-koneessa. :curs: Ei ole sitten kertaakaan käytetty koko korttia.

1. Ensimmäisen vuosikerran (-96) Renault Megane jonka ostin käytettynä 2002. Auto oli täysi pommi. Harmitonta ajoaikaa oli 1,5 vuoden aikana ehkä max 2 kk. Aina oli joku paikka paskana. Pari kertaa jätti tielle (kerran moottoritielle pahimpaan loska-aikaan kun pakoputki meni keskeltä katki).

Suurin yksittäinen korjaamokeikka oli 1100 EUR, kun lämmityslaitteen kenno pamahti paskaksi. Kulmakorjaamolta passittivat merkkikorjaamoon koska oli liian paha homma heille. Ja niin tottavie olikin: auton koko etuosasto piti purkaa jotta mokoman osan pystyi vaihtamaan. Asennustyötä 12 h merkkikorjaamohinnoilla, niin että kyllä kevensi kivasti lompakkoa.
Kotoa kun soittelin pajalle ja kyselin väliaikatietoja niin sanoivat vaan naureskellen että: "siellä on auto p****n päreinä, että ole vaan rauhassa, kyllä tässä vielä menee aikaa kun kootaan auto uudestaan". "Ajelet vaan sillä sijaisautolla ja tuot sitten täyteen tankattuna takaisin."
Kyllä oli mukava kuulla että menee aikaa merkkihuollon tuntiliksoilla.
ADAC:n vikatilastoissa Megane komeili pari vuotta sitten vielä reippaassa johdossa hyvällä erolla seuraaviin. Vieläkin ottaa päähän kun muistelee noita yhteisiä aikoja Meganen kanssa.

2. Motorolan kännykkä. Kokeilun vuoksi hankin 6 kk sitten Motorolan koska kyllästyin Nokialaisiin. Ruoho ei todellakaan ole aina vihreämpää aidan toisella puolella, itse asiassa tässä tapauksessa ruohon tilalla on silkkaa lantaa. Puhelin on toista kertaa takuuhuollossa koska siihen ei pystynyt soittamaan eikä laittamaan viestejä, toisinaan en pystynyt itsekään sillä soittamaan. Todella hyvin oli korjattu, joku testi oli pajalla tehty ja se siitä.

3. Robinhoodin korjausvalot 2 kpl. Lamppu sökähti tunnin käytön jälkeen. Menin hölmö vielä ostamaan toisen lampun ensimmäisen tilalle ja taas tunti niin peli oli selvä. Tein hommat loppuun auton alla Maglite suussa.

4. Tallentava DVD, merkiltään Mustek. Laitteessa ei pysyneet kanavat tallessa, vaan ne joutui vähintään joka päivä tallentamaan uudestaan. Lisäksi laite oli muutenkin ihan "viidennen kerroksen parvekkeelta alas" -kamaa.

5. Lidlin hyppynaru. Jäänyt pakkausmuotoonsa, eli taitoksille, eikä pyöri.

6. Lidlin ompelukone vaimolle. Toimii kun haluaa ja kun toimii niin tikkaa miten sattuu. Vaimo meinaa tappaa minut joka kerta kun ompelee esim. housun lahkeitaan tuolla värkillä.

Yllättävää miten paljon kakkaa on tullut hankittua kun oikeen miettii. Tässähän tuntee ittensä oikeen helvatan tyhmäksi.

Tällai nopeesti mietittynä tulee muutama aika juhlallinen ostos mieleen.

1. Polkupyörä. Piti saada kunnon maastofillari ja ruveta polkeen urakalla, noh jotain alle 100km ajettu. Pyörä seiso kesän sateessa. Hintaa vaivaiset 2350€

2. Digitaalikamerat. Kyllähän nyt tollaset vehkeet tarvii joka pojalla olla. Digi kameralla otettu jotain alta 200 kuvaa ja digi videokameraa lainattu kerran kaverille etelän matkaks. digikamera: yli 1000€ ja videokamera: n.600€.

3. Telkkari makuuhuoneeseen. Tarviihan sitä nyt telkku makkarissa olla, ku ei jaksa joka uutisille videotykkiä laittaa olkkarissa päälle. Todellisuudessa telkkaria tulee katsottua makuuhuoneessa todella harvoin. Niin, ja tietenkin sen piti olla sellanen kiva taulutöllö. 32" Lcd-telkku n.1700€

Siinäpä taitaa olla top 3.

Kyllähän noita olis vaikka kuinka paljo, mut noi taitaa olla ne päällimmäiset mitkä tuli äkkiä mieleen.

Ehdottomasti Aprilia RS -01. Tuottanut tappiota 1000e ja lojuu vieläkin nurkissa. Kukaan ei tunnu olevan kiinnostunut ja hinta juoksee kohti pohjaa.

Autoon joka oli isovanhempien asuntoauto (kesän minulla) 600e stereovehkeitä milloin mistäkin halpamyynnistä. Menee varmaan 5v ennen omaa autoa.

Sitten vaatteet. Niitä tulee ostettua. viimeksi ovh 549e rossingnolin takki kun sai vain 270e. Kelatkaa mikä säästö. Ei ole edes 270e väärtti. Hifistelycitytakki.

Espanjanmatka tyttöystävälle. Erosimme matkan jälkeen. Kävi eugenit.

700e sijoitusrahastoihin jotka menevät alamäkeä.Ne nyt saattavat joskus nousta.

SonyEricsson T290i. Minäkin ajattelin ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolen, kun vanha kunnon Nokian 6100:ni sanoi sopimuksensa irti (oli muuten käytettävyydeltään helvetin onnistunut puhelin, kuten muutkin "lajitoverinsa").

Ajattelin sitten vaihtelun vuoksi ostaa välillä muun kuin kumisaapastehtaan tuotteen, mutta se oli nähtävästi VIRHE isolla v:llä. En tiedä mikä on tilanne kalliimpien SonyEricssonien kanssa, mutta ainakin tämän mallin käytettävyys on jostain helvetin perimmästä nurkasta. Tuntuu että puhelimen suunnitelleella insinöörillä on ollut huono päivä, kun joka helvetin asiasta on pitänyt tehdä niin saatanan vaikeaa. :wall:

Varmaan kohta 3kk puhelinta käyttänyt, eikä vieläkään ole minkäänlaista "rutiinia", vaan nappeja saa painella ihan randomilla ja katsoa mitä mistäkin milloinkin tapahtuu (kyllä, nappuloiden funktio vaihtelee riippuen missä valikossa milloinkin ollaan). Tekstiviestin lähettäminenkin (siis kirjoittamisen jälkeen) vaatii varmaan 5-6 näppäinten painallusta, eikä tämä edes sisällä puhelinluettelon selaamista.

Suoraan sanottuna aivan hirveä puhelin. Oikein odotan sitä päivää kun tämä tipahtaa jostain vähän korkeammalta tai kastuu, jolloin on "pakko" ostaa uusi puhelin. Ja sen puhelimen valmistaja tulee olemaan Nokia, se on täysin varma juttu.

Kun tarkemmin aloin asiaa miettimään, niin taidampa pistää puhelimen samantien myyntiin. :D

Vaatteita tulee monesti ostettua heräteostoksena, ja sinne kaappiin ne sitten jää koiden syötäväks...samaten rahaa menee aikas paljon meikkeihin ja kosmetiikkaan, mistä osa sitten vanhenee ja pilaantuu käyttämättömänä...:(

Mike sanoi:
Niin ja mulla on Hugo Bossin mustat farkut kaapissa. Niin uskomatonta kun onkin, niin niitä on pidetty päällä vain pukukopissa ja maksoi vittu 100€. Joku saa halvalla housut jos mailaa mulle. 30€ ja irtoaa.

Joko menny? Saat 20e + 512mb DDR muistia :D

Motorolan luuri. Vaihdoin nokialaisesta, eikä tähän tahdo tottua sitten millään.

Bossin DS-1 distortion pedaali kitaralle. Aivan hillittömän surkea säröpedaali, sai siitä sentään kanissa kympin.

Dvd-elokuvia, joista olen tiennyt, että ne ovat paskoja, mutta kun halvalla saa niin pitää ostaa.

Lisää:
Paita Unkarista 10 euroa. Käytetty ehkä 5 kertaa.
Vyö Kroatiasta toissa kesänä 10 egee. Hajos just.
Farkut Puolasta. Käytin pari kertaa matkan aikana.

Mp3 soitin ja siihen 512mb sd kortti. Maksoin itse 90e luxemburgissa kuuntelin paluumatkan suomeen ja sitten jäi hyllylle, josta myin sen kaverille 25e.

Eka mopo. solifer s, maksoi liikaa ja oli aivan paska. rahaa paloi pirusti siihen vehkeeseen. Mutta sillo oli pakko saada se eka mopo mitä käytiin kattomassa.

Ei niitä hirveästi näytä olevan jotka vieläkin vituttais! kunnon mietinnällä vois muutaman vielä muistaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom