Huonoimmat ostoksesi (näitä ostoksia kadut)

Humalassa ostin ladan joltain rahanpuutteessa olleelta juopolta. Ilman kilpiä, eikä muutenkaan ajossa ole ollut. Hauskalta ostos tuntui vielä samana iltana, tällä hetkellä vanhempien autotallin takana kolmatta vuotta. Älytön määrä vaatteita, joitain en ole käyttänyt kertaakaan ostamisen jälkeen. Älytön määrä lätkäkortteja. Playstation 2, piti poltetut pelit toimia, toimii noin joka kymmenes lataus. Myyjällä hyvää tuuria, kun esitteli pleikkaa minulle. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3-4 Vuotta sitten ps2 omilla rahoilla. Ikää oli ~15 ja työnteko oli vieras käsite. Vitun kauan olin säästäny kuukausrahoja, synttärirahoja, myynyt vanhaa skeidaa nurkista, jne. Tarkkaa hintaa en muista, mutta helvetin kova hinta oli sen ikäiselle. Pelejä ostin ehkä 6 ja niistä en paria pelannut oikeastaan yhtään. Dvd-leffoista en pahemmin innostunut, tuli katseltua ne harvat leffat alakerran "oikeassa" soittimessa. Pari kuukautta sitten annoin pleikkarin broidille, turha sitä oli pitää nurkissa pölyttymässä.

Nyt tuli mieleen se kun skidinä keräilin postimerkkejä niiden jäkis korttien lisäksi!! Postimerkkeihin uppos varmana tuhat mommonmarkkaa ja lopuksi annoin merkit broidilleni ja nyt ne edelleen pölyttyy sillä, sen oman turhan kokoelman lisäks:D Ois varmaan kannattavaa myydä mut ollaan liian laiskoja ja aikaansaamattomia:)

Joskus aivan pentuna laitoin vaivalla säästetyistä rahoista 300mk legoihin, mutta kaduin vasta paljon myöhemmin (Rasha tykkäs leegoista). Anyways se oli suunnilleen parin vuoden säästöt. :rock:

Hiukan vanhempana sain päähäni, että alan kiertämään muaailmoo pyörällä. Päätin siis ostaa siihen liittyvää rompetta (V**UN mielikuvitus). Ostin teltan - yli 1000 mk, sellasen pyörän satulalaukun yli 300mk ja juomapullon telineineen pyörään - muutamia kymmeniä mk:a. Sen hetkistä varallisuutta nämä TÄYSIN turhat ostokset veroittivat reilusti yli 50%. :thumbs:

Ostin (yhä vain markka aikana) 1200mk:n K2 rullaluistimet... Luistelin niillä kesän. Sinänsä eivät menneet ihan hukkaan ku velipoika on niitä jonniverran käyttäny.

Muijan valkkaamat beiget farkut... Käyttö kertoja 1-3, eivät olleet ihan mun makuun hintaa 40-60 ecee. :david:

...mutta. Meikäpoikapa säästää kengissä, olen viimeisen 5 vuoden aikana ostanut kahdet lenkkarit ja salikengät. Buahahahahahah :evil:

Beaverssin farkut, tehty ohuesta kankaasta. 3kk:n jälkeen persiiseen on tullut reikä kulumisen takia.

Adidaksen mustat kengät. Saumaus(lanka) petti 6kk:n käytön jälkeen kengän sisäreunasta.

Ei tule nyt nopeasti mietittynä muita mieleen.

gnut sanoi:
Mulla tulee kännissä aina mahdoton himo ostaa MIEHEKKÄITÄ esineitä.

Vittu en oo vuosiin nauranu niin hysteerisesti kuin tota lukiessani :hyper:

Mihin aikaan vuorokaudesta sä sitä viinaa vedät että voit K-Raudassa ostoksilla käydä :lol2:

Yhdet paskat farkut. Aivan helvetin huonot päällä, ostin sen takia kun tarvitsin housut enkä jaksanut kierrellä kauppoja. Kalliit oli ja kaapissa edelleen.

Joskus junnuna 300mk(vai oliko enemmänkin, en muista tarkalleen) edestä omia säästöjä jalkapallokamoihin. Ostin vielä pienet kengät eikä jalkapallo edes kiinnostanut.

Paljon jääkiekkovarusteita, enkä edes pelannut seurassa :hyper: Piti vain saada kaikki suojat ja käyttämättömiksi jäivät.

Eivätkä nämä varmaan olleet edes ne huonoimmat ostokset. Ei vaan tule mieleen nyt muuta.

Edit: Ei helvetti tuota gnutin postausta, sai nauraa kunnolla :lol2:

- Lukemattomat määrät housuja, joita en koskaan käytä.
- Kalastusvälineitä, kannattaako kartuttaa meritaimen- ja haukiviehe valikoimaa kun en koskaan käy merellä kalassa?

Ostin prätkän kahdella tonnilla (mummoja), korjasin viidellä, möin pois kahdella. Ajoin sillä ehkä kymmenen kertaa kahden vuoden aikana.

Kirkkaasti tätä huonompi "ostos" oli kuitenkin eksä joka tikitti tasan rahalla eikä rakkaudella. Makselin sen ennen mua otettuja velkoja n. 8.000 euroa pois hyvää hyvyyttäni. Muutenkin vastasin noin 90% kaikista kuluista kun sen rahat meni luottokorttikierteessä. Sen (ekonomi vielä) oma logiikka meni niin että "Visa ei ole lainaa koska siinä ei ole korkoa, siksi Visalla voi ihan hyvin ostaa kaljaa" Palkkioksi anteliaisuudestani se päätti panna naapurinukkoa. Elämänlaatuni parani huikeasti kun pääsin siitä huorasta eroon.

-Tarrat HE-Man "sarjakuvakirjaan" :rock:
-Tupakka 5 markalla/kpl yläasteen tupakkapaikalla 15-vuotiaana
-Naisvoimistelijoiden syyslukukausikortti jumppiin (salilla kävin kuitenkin fressillä ja ajattelin, että onhan siinä säästöä 10e/kk, kun ei sisällytä jumppia kortille. Siinähän sitten jumppamatto mukana poljin kerran johonkin koululle jumppaan, joka oli suunnattu selvästi jollekin muulle kohderyhmälle kuin nuorelle aktiiviselle liikkujalle..huh. Se oli ainoa jumppa sinä syksynä..)
-armoton läjä vaatteita ja kenkiä jotka on melkein sopivia ja tyylikkäitä
-ulkomailta Suomeen raahatut (huonot) rullaluistimet
-Laavalamppu, joka on myös cd-teline
-Luistelusukset perinteisen monoilla....... :david:

Ostin vuosi sitten kesällä xboxin, jolla olen suurimmaksi osaksi katsonut vain elokuvia. Olisin säästänyt yli satasen jos olisin ostanut vain dvd soittimen.

zerogain sanoi:
Mihin aikaan vuorokaudesta sä sitä viinaa vedät että voit K-Raudassa ostoksilla käydä
Jaa... Olen vuorotyössä. Tykkään kävellä kaupungilla ja katsella menoa. Varsinkin pienessä maistissa.

Olen yksinäinen ja usein tuntuu, että elämässä pitäisi olla jännitystä enemmän..

Jokainen ostamani auto on ollut tavalla tai toisella perseestä. Webbikamera on toinen, en ole edes pakettia avannut.. Ja sitten joskus aikoinani ostamani sf-proteinin sitruunan makuinen palkkari :urjo:

kohmelo sanoi:
Humalassa ostin ladan joltain rahanpuutteessa olleelta juopolta. Ilman kilpiä, eikä muutenkaan ajossa ole ollut. Hauskalta ostos tuntui vielä samana iltana, tällä hetkellä vanhempien autotallin takana kolmatta vuotta.

:D

Mulla tuli kanssa tehtyä joskus nuorempana melkein samanlainen kauppa. Otin keskellä viikkoa kunnon päiväkännit ja päädyin pubiin missä joku juoppo kauppasi autoa. Ostin tältä sitten vanhan Mitsubishin 300 markalla... Se auto ei ollut katsastuskonttoria varmaan nähnytkään kymmeneen vuoteen.

Seuraavana iltana, yön hämärtyessä kävin kaverin kanssa ajamassa sen auton sitten meidän kerrostaloasunnon parkkipaikalle, jossa se seisoi muistaakseni pari vikkoa. Eräänä iltana sitten ovikello soi, ja tämä kyseinen deeku oli oven takana jonku toisen deekun kanssa, tulivat kysymään että möisinkö auton. Möin heti ja maksuksi otin sen saman 300mk... Viisaita kauppoja... Onneksi pääsin eroon siitä paskasta.

Pistäs Gnut tarinasti Iltalehteen! :lol2:

"Mikä on elämäsi epäonnistunein ostos?
24.8.2005 11:51 www.iltalehti.fi
Seisooko sinullakin käyttämätön leipäkone kaapissa? Ostitko kengät, joita et ole ikinä pannut jalkaasi? Kerro, mikä on ollut elämäsi epäonnistunein ostos. Kirjoituksia julkaistaan Iltalehdessä ja IL Onlinessa.
"

Suoralinkki http://www.iltalehti.fi/2005/08/25/kyselyt/200508240115125_ky.shtml

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom