Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään tuli harjoteltua isojen miehien hommaa, eli syöntiä. Vielä ei ole ihan huippukunnossa, mutta tulipahan eniten kaveriporukasta syötyä, eli:
Hesestä 1*kerroshamppari 0.5*megahamppari 1*isot ranskalaiset 0.5*normiranskalaiset ja 0.5l kokist ja sitte siihen viel pääl vanukas ja trippi. Noi ylimääräset sain kavereilta keltä jäi yli. Tosi täys olo tuli, ja mies sitäkin ylpeempi :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiipijä sanoi:
Kuka tahansa jaksaa juoda esim. pullon rypsiöljyä...

Hohoho... kaikkitietävä bro sai kuitin :D

ps. Turtsi: Kova suoritus, itse vedin joskus juhannuksena 1999 tms. Tammisaaressa kaljakorista joku 20 pulloa rannalla joku 3 tuntia makoillessa. Ei tullut yhtään kusihätä... kuuma ilma haihdutti aika mukavasti, ihme juttu etten ollut edes juurikaan humalassa. Muuten se on 1-2 pulloa ja sen jälkeen VAMOS... :lol2:

Nojoo tuli puhe tosta vesimelonista niin oon vetänyt yhen vesimelonin (jotain 7 kg yhteensä) 3 tuntiin.. pari tuntii tosta ja sai olla vessassa joka 5 minuutti ::D :D :arvi: :lol2:

Btw. tuli tänään syötyy joku reilu 1kgen painava kebappi ja vajaa 1l limsaa

Juuri 6-vuotta täyttänyt pikkusiskoni veteli kertaistumalta hesen kerrosaterian majoneesilla poskeensa ilman ongelmia. Taitaa tulla tytöstä kova syömäri isona. Omaan painoon nähden aika kova setti.

Faidra sanoi:
Apua, mulla nousee paino jo pelkästään näitä lukiessa :D

Dieetin loppu todisti, että mun herkkumässäyskestävyys ei oo enää samassa iskussa.. Pancho Villan hamppari jäi kesken ja ranskalaiset puoliksi syömättä :nolo:

Oliko kyseessä Panchon "pieni" hampurilainen vai isoveljensä?

Täytyy myöntää että on tuloskunto itse kullakin huonontunut: Joskus tuli vedetty Hevalista rullakebab ja iso iskender ja litra maitoa päälle pahimpaan nälkään. Pari viikkoa sitten kun kävin Panchossa, pienempikin hampurilainen oli juuri sopivan kokoinen annos.

Ihtellä varmaankin pahin mässytys oli suunnilleen näin:
5kpl kanan rintafilettä, 2 pussia naposteluporkkanoita, tölkki parsaa, n. 1dl bearnaise- kastiketta, kurkku, 2 tomaattia, purkki fetaa, sipuli, 100g pähkinöitä, 2kpl ruispaloja, 1.5l. pepsi-max, puolikas ruukkusalaatti, 1l. maitoa jossa mausteena kaakaon makusta protskua, 1/2 kesäkurpitsa, pari viipaletta juustoa.
Oli kyllä hieman täysi olo ton jälkeen...

torni2002 sanoi:
Oliko kyseessä Panchon "pieni" hampurilainen vai isoveljensä?

Täytyy myöntää että on tuloskunto itse kullakin huonontunut: Joskus tuli vedetty Hevalista rullakebab ja iso iskender ja litra maitoa päälle pahimpaan nälkään. Pari viikkoa sitten kun kävin Panchossa, pienempikin hampurilainen oli juuri sopivan kokoinen annos.
Taisi olla tuplajuusto - se on varmaan isompi, kun siinä on kaksi pihviäkin? Nyt on masu varmaan venynyt jo sen verran, että menis alas :kuola: Kesäkuun mässypäivää odotellessa...

rantapantteri sanoi:
Juuri 6-vuotta täyttänyt pikkusiskoni veteli kertaistumalta hesen kerrosaterian majoneesilla poskeensa ilman ongelmia. Taitaa tulla tytöstä kova syömäri isona. Omaan painoon nähden aika kova setti.
Näinköhän niitä lihavia lapsia tehdään? :jahas: En mitenkään tarkoita, että siskosi olisi välttämättä lihava... mutta 6-vuotiaalle tollainen 1200 kalorin setti yhtenä ateriana on melko iso! Muistelisin ainakin itse, että tossa iässä taisi jäädä vielä ravintolan lasten annoksetkin puolitiehen... vaikka mulla aina hyvä ruokahalu onkin ollut :eek:

Juuri meni alas 500g ranskalaisia ja 300g lenkkiä, klassiset makkaraperunat. Lihaa olisi tosin pitänyt olla enemmän. Jälkkäriksi 1,5 litraa jädeä ja (älkää naurako) 3 desiä kermaa. Eikä mitenkään vatkattuna :nolo:

Se on vaan niin hyvää. Täysmaitoakin voisin juoda litratolkulla kun se on niin ihanan rasvaista :kuola:

Ai niin joo ja, ruuan valmistumista odotellessa lopsautin alas purkillisen ananasta ja kaksi minisalamia.

Esimerkillinen ruokavalio, eh?

äh eihän näitä muista mitä on syöny...eli lisätään vielä listaan (vaikkei kova suoritus olekaan) kilon pussi oolannin(?) pyttistä ja litra maitoa...

Eilen tuli neloselta se 45min jostain Teksasista. Se oli siistiä, kun ne veti järkyttäviä määriä ruokaa ja nopeesti. Ainoo vaan, et ne oli läskejä, ja se ei oo hienoo.

Eipä kans hirveesti viiti kehuskella kun kyse on kuitenkin sairaudesta eli syömishäiriöstä.
Mutta noin äkkiseltään tulee mieleen 1 ketutus päivä kun yövuoron jälkeen painelin aamupalalle essolle Jättilihis 2:hella balkanilla+limu kotimatkalle ostin vielä pari hodaria.
Kotiin päästyäni meni 4 kpl saarioisten roiskeläppiä ja siitäpä pääsi sitten kivasti pizzeriaan hakemaan pari mieliteko pitsaa,muistaakseni kinkku,tonnikala,salami,aurajuusto täytteellä. kyytipojaksi muutama smirnoff ice ja jälkiruuaksi rullakebab. Tämä olis siis aikavälillä klo 08-12

Tää kuuluu ehottomast tänne. Yritin syödä sen HK:n uutuuden, sen jonkuu sikaämpärin vai mikä lieneekää, siin on kuitenki 1.2kg vissiin kamaa. Siint jäi joku rustonpuolikas, ehkä 100g syömättä... Kyytipoikana meni noin 1.9litraa maitoa. Nam.

Eilen olin kavereiden kanssa kebabilla... otin sen vakion eli kebab ranskalaisilla, ja nyt se menee jo aika helposti :rock: , alan olee jo hyvässä kunnossa. Kaverit söi puoliksi rullakebabin ja niillä kesti kauemmin ku mulla...

Missukka sanoi:
Yääk, miten voitte syödä jotain älköjä hampurilaisia sun muita?? Kerran pari olen hesessä syönyt jonkun kana-aterian ja saanut kamalia vatsavaivoja.

Itse olen erikoistunut herkuttelemaan karkeilla ja sipseillä, erityisesti vanhempieni luona vieraillessani. Ison megapussin lisäksi menee helposti puolet kaverinkin pussista, kuten myös iskän juustonaperoista. Siihen lisäksi tietty turkinpippuripussi ja pari lasillista suolapähkinöitä, sen jälkeen joudunkin tyytymään tavallisiin pähkinöihin (parhaimmillaan mennyt lähes puoli pussia) kun kaikki muu on syöty, tai vaihtoehtoisesti kukaan ei suostu antamaan minulle vähistä herkuistaan. Saman päivän aterialla olen syönyt tietysti vähintään 3 grillattua possua ja 2 perunaa. Juomana vissy. :) seuraava päivä on yleensä aika inhottava...

Pakko myöntää, että Missukka on aika pro syömään, kolme grillattua possua vaatii jo aikamoisen ruokahalun : )

hyviä settejä ihmiset jaksanu syödä :D

Nuorempana, kun tarjottiin, tuli syötyä kebab ranskalaisilla ja ekstralihalla (maksoi 40mk) ja jälkiruoaksi pitakebab sekä limut päälle. Viimeisimpiä isompia annoksia on purkki hernekeittoa johon 400g paistijauhelihaa sekaan ja kyytipojaksi litra maitoa sekä muutama karjalanpiirakka. Treenaamalla nuokin annokset kasvaa, mutta nykyään tulee syötyä huomattavasti siistimmin.

Sukulaku sanoi:
Tähän vois linkittää sen toisenkin mättöthreadin, jossa oli myös aika uskomattomia sankarisuorituksia mm. Wintikan porttikieltomätöt seisovassapöydässä:D

Tossa ois jo haastetta ;) Amatööriasteen saavutus oli tuossa 2kk sitten stadin kebabin seisovassa käynti, tulihan siinä hetki mutusteltua.. kun olin vetänyt sen yhden ruokala-metallilaatikollisen kebabia (+ muut päälle), myyjä tuli kysymään, että ethän aio enää syödä lisää? :D

Olen pienikokoinen enkä voi "kehuskella" syöneeni kauheita määriä ruokaa mutta hulluin ateria on varmasti Bangkokissa syömäni hyönteis-ateria:
IMG_2266.jpg

Ostin pussillisen sekalaisia hyönteisiä pienessä humalassa Sukhumvit Soi 4 kadulta noin 40c hintaan kuvassa olevalta myyjältä:
IMG_2259.jpg

Eipä nuo juuri maistuneet muulta kuin mausteilta, kuivia rapsakoita elukoita, toukat ja heinäsirkat menivät helposti alas, jalat vain jäivät hampaisiin. Sammakot ja koppakuoriaiset jäivät luiden ja kovien kuorien vuoksi syömättä.l

Oulun fantasiassa 28 slaissia pitsaa,tunteroinen istuttiin poikien kans siellä.
Kotimatkalla (120km) piti 3 kertaa pysähtyä paskalle. Oli kuulkaa perse pikkusen hellänä pari päivää :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom