Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Jii82 sanoi:
Mikä paikka tuo on ? ikään kuullukkaan..tai sit on menny jotain pahasti ohi

Meinasin laittaa oman tosi vahvan kiinnityksen noihin lihaperunasoseiden syönteihin..mut sit luin ton Wintikan satsin ja aattelin mennä takas harjotteleen..
http://www.diner.fi

Tampereelta löytyy tuollainen ja muistaakseni Vaasassakin olen nähnyt moisen laitoksen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos joku joskus käy Pattayalla Thaimaassa niin siellä on sellainen rafla jossa on sisäfile-pihvin koko 1000gr ja jos sen syö kokonaan lisukkeineen niin saa diplomin seinälle, annoksen hinta noin 15-20e.

Ei kauas jää kyllä tuo "hoikan miehen pihvi" Vana Majorissa tallinnassakaan.
Hoikan Miehen Pihvi, 420 g 219.-EEK/~14.5 €

http://www.viroinfo.com/index.php?section=4&kirjeid=4294&plcat=77&dowhat=showplacemore

Suomessakin noita kilon pihvejä saa jopa ilmaiseksi:
http://www.huviopas.net/tampere/a_eltoro_2.php
liha.jpg

Itse en ole tuota kuvaa ottanut enkä edes koittanut syödä noita annoksia, mutta siitä vaan yrittämään! :kuola:

Aina kun olen käynyt baarissa, syön seuraavana iltana parin tunnin aikana:

kerros-ateria heseltä
300g sipsipussi
200g suklaalevy
200g karkkipussi
1,5l colaa

...ja olen siis 165/60 nainen....

mölliskö sanoi:
Aina kun olen käynyt baarissa, syön seuraavana iltana parin tunnin aikana:

kerros-ateria heseltä
300g sipsipussi
200g suklaalevy
200g karkkipussi
1,5l colaa

...ja olen siis 165/60 nainen....

miten joku voi vääntää noin paljo päivän aikana pelkkää karkkia :urjo:

kahlaajalintu sanoi:
Lihaa siitä tulee n.1kg. + sitte kermaperuna satsit ja salaattia. Veikkaan et on aika lähellä tota 2kg se paino
Siis otetaanpa hidastettu pikauusinta...2 kpl Itiksen Fonda Del Solin "Superpihviä" = 2 kiloa sapuskaa???HAHHAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHA
HAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHHAHHAHAHHHAHAH
AHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHHAH
HAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHHAH
HAHAHHAHAHAHHHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHHAH
HAHHAHHAHAHHAHAHAHHHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA
HAHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHAHAH
AHAHAHAHHAHHAHHAHAHHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHHAHHAHAHHHAHAHAHA
HHAHAHHAHAHAHAHAHAHaaaa...Käyn tuolla syömässä vähintään kerran kuussa, ja yksi tuollainen annos painaa korkeintaan hikiset 6-700g= pihvi 250g, 250g perunoita + salaatti. Itse ole tavannut tilata tuohon vielä lisukeranskalaiset ;)

tiieitiijuu sanoi:
miten joku voi vääntää noin paljo päivän aikana pelkkää karkkia :urjo:

häh,eihän tossa ole karkkia paljon mitään

Wondadog sanoi:
Ainakin tuo raxikeikka oli täyttä totta, i swear... Eli minä kiroilen.. :)
Helppohan noilla raxin pizoilla on leveillä, ne kun on sellaisia ketsupilla värjättyjä ohuita läpyköitä, kiloon menee 134 slaissia. Menkää pizzahutin buffettiin ja syökää sama määrä reunoineen, niin puhutaan suorituksesta..perheen kanssa oltiin nelistään myyrmannin raxissa, ja yhteensä vedettiin 54 slaissia; pennut oli silloin vielä snadeja, 9 ja 12v.

Näistä tarinoista yleensä; Jos tästä karsittaisiin pois selvät valeet, punnitukset joissa lautasenkin paino on laskettu mukaan, ja ajan kultaamat muistot, niin koko threadi mahtuisi yhdelle sivulle...siis kebap annoksia jotka painaa 900g kappale?!? Mistä noita saa? Itse olen juhannustalkoissa syönyt pari pakettia itse grillattuja kananfileitä, 6 grillimakkaraa ja salaatit, ja minusta tuo ei aiheuttanut edes ähkyä; poikana vetelin ranskanpottuja kilon kerrallaan, ja ja jopa tein ne itse kuoriperunoista; parin kilon pussista sai kaksi ateriaa+ lihapullat tai uppopaistetut grillimakkarat päälle..so what? Tänä päivänä painan 110 kiloa, rasvaprosentti on häpeällinen, verenpainetta tarkkaillaan, kolesterolia hoidetaan ruokavaliolla jne... :D

Snackseista ja karkista; Mulla on sellainen kulho, halkaisija noin 40cm, syvyyttä noin 20 cm niin että siihen mahtuu mukavasti perunalastupussillinen ja juustosnacks- pussillinen, ja se on ns. leffanamiannos. Yleensä nuo kyllä loppuu kesken leffan ;)

heinis sanoi:
siis kebap annoksia jotka painaa 900g kappale?!? Mistä noita saa?

Esim. Turku, Uudenmaankadun alkupäässä kebabpaikka, rullakebab punnittu kotona (ilman papereita ja lautasta) himpun yli 1kg.

Ooh hulluin mäsäytys... :D :D Mä vedin joskus lasagnea kolme helv--illistä lautasta ihan vaan siks että tykkään siitä niin hirveästi!!! :D

Eiköhän se ole se kun tehtiin purkki-etanoita ja oltiin hirveessä jumissa.. Keitettiin niitä rasvan seassa kattilassa joku 5min ja sitkeitähän ne oli, eniten huoletti se valkoinen neste mikä sieltä pursusi kun sitä joku rohkea uskalsi puraista. Vodkan kanssa huuhtoutui alas mutta voin sanoa että en suosittele.

Äsken syötiin kaverin kanssa Hesessä 1Xkerrosateria ja 1Xjuustoateria, kaveri söi päälle vielä yhen normihampparin. Aikaa meni abaut 20min. Ei kyllä tullu ähkyks, mut onpaha hyvä määrä multa, en oo koskaan hesessä ton verra syöny.

Eilen hesessä kerrosateria+ kerroshampurilainen. Olis kiva löytää vastaava paikka kuin pizzarax hampurilaisille niin vois testata montako niitä menee.

Hesessä. Pari päivää sitten kerrosateria,kolme kanahampparia ja juustohamppari. Mutta oltiin kyllä kannetukin koko päivä muuttokamoja. Oli hieman nälkä..

Me otettiin muuten kerran skaba poikaystävän kanssa, että kuinka monta isoa hampurilaista (en muista mitä hampurilaisia... kerros?) saadaan syötyä hesessä peräjälkeen... Mä vedin NELJÄ..... :D Oli muuten IHAN HIRVEÄ OLO sen jälkeen!!! :D :D

Tästä tosin on aikaa...... uskaltaiskohan sitä taas syödä joku päivä hesessä?

No mutsilla kun oli grillikiska tapulissa tuli siellä joskus teininä vedettyä semmoisia settejä että oksat pois,no parhaiten mieleen muistuu vedonlyönti kavereiden kanssa,ne löi vetoa että en jaksaisi syödä 3x isoa pyttistä jotka todellakin oli isoja, ja 3 isoo limua sekä 10mk rommipunsseja jota sai sillä rahalla siihen aikaan aivan tajuttoman määrän.no voitin vedon ja kärsin hirveistä vatsavaivoista koko seuraavan viikon.Toinen veto oli keuruun soden munkeista joita tuli vedettyy 10 kpl ennen dieetin aloitusta.

Vuosi sitten massakaudella tuli vedettyä mässypäivänä seuraavanlainen setti.

'aamupala' n. klo 12 - 3 x megahapurilainen ja 2 x isot ranut Hesessä
päivällinen n. klo 16 - 2 x pekoni perhe pizza ja jälkkäriksi 1,5 litraa jädeä
iltapala n. klo 20 - 4 x Bic Mac ja 2 x isot ranut

ja lisäksi illalla kun kattelin leffoja niin lipitin Weiderin Megamassa 4000:a noin puoli kiloa, maitoon sekoitettuna tietty.

Ei päässyt nälkä yllättämään tuona päivänä, eipä siinä paljon muuta sitten ehtinyt tehdäkkään kun syödä, mutta tärkeintä oli, että massaa tuli. Parhaimmillaan vaa'an viisari heilahti yli 160. :-)

Lazarus sanoi:
Vuosi sitten massakaudella tuli vedettyä mässypäivänä seuraavanlainen setti.

'aamupala' n. klo 12 - 3 x megahapurilainen ja 2 x isot ranut Hesessä
päivällinen n. klo 16 - 2 x pekoni perhe pizza ja jälkkäriksi 1,5 litraa jädeä
iltapala n. klo 20 - 4 x Bic Mac ja 2 x isot ranut

ja lisäksi illalla kun kattelin leffoja niin lipitin Weiderin Megamassa 4000:a noin puoli kiloa, maitoon sekoitettuna tietty.

Ei päässyt nälkä yllättämään tuona päivänä, eipä siinä paljon muuta sitten ehtinyt tehdäkkään kun syödä, mutta tärkeintä oli, että massaa tuli. Parhaimmillaan vaa'an viisari heilahti yli 160. :-)

Kaveri syöny ainaki 15 000kcal! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom