Koska olen fani numero uno tässä lajissa, kasasin vähän kokoon mestaruuskandidaatteja. Roskaruoan painosta mulla ei ole hajua, joten listasin vain ne satsit, joissa grammat pystyy laskemaan suht tarkasti. Safkat on pitänyt vetää yhdeltä istumalta. Ajalla ei ole väliä, kunhan syöminen on jatkuvaa, eli tulkittavissa yhdeksi syöntikerraksi. Karkkia ei lasketa, ellei tarkka gramma määrä ole tiedossa.
Tromm sanoi:
Kilon pussi ranskalaisia, paketillinen kalkkunanakkeja, paketillinen jauhelihapihvejä ja uuniin. Lisukkeeksi vielä 3 paistettua munaa.
1.8 kg + kananmunat
kahlaajalintu sanoi:
Itiksen Fonda del solin Supersteak aterioita 2kpl
Tämän paino olisi hauska tietää. Etenkin jos jälkimmäisessä on ollut tuplasatsi kermaperunoita.
AT sanoi:
Viimeks tuossa viikolla (oisko ollu keskiviikko) ostin nälissäni iltapalaksi 2 kpl isoja riisikebabeja tuplalihalla, 18 kpl mäkin nugetteja + 6 dippiä, 200 g suklaalevyn,
1.8 kg + 18 nugettia + 200g suklaata. Todella kova suoritus. Yli kaksi kiloa kerralla.
Volmari sanoi:
Viime kesän grillibileissä meni 1.2 kg possun filettä ja reilu kiloa valkosipuliperuna-kasvis sekoitusta. Ruokajuomana 4 pulloa olutta.
Noin 2.2 kiloa puhdasta kotiruokaa. Vitun kova suoritus.
Möller sanoi:
1 kg lohkoperunoita + 500g naudan sisäfilettä + purkki raejuustoa
1.7 kiloa. Ihan ok, suoritus olisi toki kovempi, jos lihan ja perunan suhde olisi päinvastainen.
Wintikka sanoi:
En jaksa nyt kaivella muistiarkkua, mutta mulla menee siinä 3 kg kohdalla sellainen raja, jota en viitsi mielelläni ylittää........ esim. 8*lihaperunasoselaatikkoa
Tulkitsen tämän niin, että seitsemän menee, eli 2.8 kg lihaperunasoselaatikkoa putkeen.
Salomaa sanoi:
Ostin kaupasta 1.2kg paistin minkä leikkasin pihveiksi, 2 laatikkoa Lidl kevärullia (laatikko on 400g), paketti Lidl grakovia (paketti 300g) ja puolet Lidl jauhelihapihvipaketista (paketti painaa 1kg).
Salomaakin on ihan järkyttävän kova jätkä, ellei kovin:
1.2 + 800 + 300 + 500 = 2.8 kiloa tykkiä, lihapitoista safkaa kerralla. Jos grakovi on jotakin makkaraa, niin tossa on 2 kiloa lihaa.
protsku sanoi:
Kerran tuli syötyä 1,5 kilon lihakukko yhdellä istumalla
Ei paha, mutta ei mene mitalleille.