Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Yläasteella syötiin lihapullia kilpaa. Ekana ihan normaali annos, muussit ja salaatit, sitten pelkkiä lihapullia!! 49 lihapullaan päästiin ennen kuin keittäjät kieltivät hakemasta lisää? Oli välillä pakko vetästä kaverin lautaselta, ku se meinas päästä liikaa johtoon. :)
Ei tuo mikään kauhea suoritus ollut, mut voin sanoa et kyllä janotti ton jälkeen..

Edit: Pitäisköhä alkaa taas syömään ihan hulluna, tullu vedettyä vähän miinuskaloreilla..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei hulluin, mutta tuorein tuli kun olin kahden pikkuveljen kanssa toissaviikolla American Dinerissa ja tokihan se Big tower piti vetästä. Lupasin veljille jo ennen syömistä, että perään menee vielä firman isoin jälkkäri tai saatte 50 € mieheen. Niin, olihan sitä sitten yksi panskuvene perään heitettävä. 10-vuotiaan nuorimmaisen ahmiessa omaa triplajuustoansa kävin hakee vielä karkkimerestä muutaman sadan gramman pussillisen namia, ei siksi, että olisi nälkä ollut, mutta teki vaan mieli :rolleyes:

En tiä mitä tosta tulee yhteensä, mutta kai se jossain kahessa kilossa vois pyöriä?!

Onko kukaan muuten punninnu, että miten paljon toi big tower painaa? Lihaahan siinä on se kilo, mutta kyllä sitä sivuroipettakin on ihan kiitettävästi...

Apua, mulla nousee paino jo pelkästään näitä lukiessa :D

Dieetin loppu todisti, että mun herkkumässäyskestävyys ei oo enää samassa iskussa.. Pancho Villan hamppari jäi kesken ja ranskalaiset puoliksi syömättä :nolo: Joskus muinoin oon ahtanut 6 Arnoldsin normaalikokoista kinuskidonitsia, Raxissa pizzaa 8 slicea ja päälle pari sundaeta, 500g irtokarkkeja ja suklaalevyn. Nämä päiväreissulla Oulussa (eli ei ihan samalla istumalla).. kumma kyllä, tuolloin varhaisteininä ei edes tullut paha olo :eek: Ei tällä mätöllä tosin päästä varmaan edes tyttöjen palkintosijoille.

Irtokarkkeja muhun ilmeisesi uppoais edelleen ihan rajattomasti. Kilo päivässä menis helposti. Harmi, ettei niistä saa hyviä hiilareita...

Itsellä varmaan tuskasin mäsäytys on raxissa vedetty 23 sliceä pizzaa ja kanat, salaatit, jäde ja juomat päälle. Kävely oli mahdottomuus ja oksakin tais kävästä kurkussa jossain vaiheessa :rolleyes:

3 hesen megahampurilaist :david: ja 1litra rasvatonta maitoa!!!! heheh... ei helvetti että oli paha olo noiden jälkee... tai oikestaa koko päivän sen jälkee :urjo:
muistaakseni yhdessä megahampurilaises on 71g rasvaa! :o vai oliks se megaaterias... en muista...

Koska olen fani numero uno tässä lajissa, kasasin vähän kokoon mestaruuskandidaatteja. Roskaruoan painosta mulla ei ole hajua, joten listasin vain ne satsit, joissa grammat pystyy laskemaan suht tarkasti. Safkat on pitänyt vetää yhdeltä istumalta. Ajalla ei ole väliä, kunhan syöminen on jatkuvaa, eli tulkittavissa yhdeksi syöntikerraksi. Karkkia ei lasketa, ellei tarkka gramma määrä ole tiedossa.

Tromm sanoi:
Kilon pussi ranskalaisia, paketillinen kalkkunanakkeja, paketillinen jauhelihapihvejä ja uuniin. Lisukkeeksi vielä 3 paistettua munaa.

1.8 kg + kananmunat

kahlaajalintu sanoi:
Itiksen Fonda del solin Supersteak aterioita 2kpl

Tämän paino olisi hauska tietää. Etenkin jos jälkimmäisessä on ollut tuplasatsi kermaperunoita.

AT sanoi:
Viimeks tuossa viikolla (oisko ollu keskiviikko) ostin nälissäni iltapalaksi 2 kpl isoja riisikebabeja tuplalihalla, 18 kpl mäkin nugetteja + 6 dippiä, 200 g suklaalevyn,

1.8 kg + 18 nugettia + 200g suklaata. Todella kova suoritus. Yli kaksi kiloa kerralla.

Volmari sanoi:
Viime kesän grillibileissä meni 1.2 kg possun filettä ja reilu kiloa valkosipuliperuna-kasvis sekoitusta. Ruokajuomana 4 pulloa olutta.

Noin 2.2 kiloa puhdasta kotiruokaa. Vitun kova suoritus.

Möller sanoi:
1 kg lohkoperunoita + 500g naudan sisäfilettä + purkki raejuustoa

1.7 kiloa. Ihan ok, suoritus olisi toki kovempi, jos lihan ja perunan suhde olisi päinvastainen.

Wintikka sanoi:
En jaksa nyt kaivella muistiarkkua, mutta mulla menee siinä 3 kg kohdalla sellainen raja, jota en viitsi mielelläni ylittää........ esim. 8*lihaperunasoselaatikkoa

Tulkitsen tämän niin, että seitsemän menee, eli 2.8 kg lihaperunasoselaatikkoa putkeen.

Salomaa sanoi:
Ostin kaupasta 1.2kg paistin minkä leikkasin pihveiksi, 2 laatikkoa Lidl kevärullia (laatikko on 400g), paketti Lidl grakovia (paketti 300g) ja puolet Lidl jauhelihapihvipaketista (paketti painaa 1kg).

Salomaakin on ihan järkyttävän kova jätkä, ellei kovin:

1.2 + 800 + 300 + 500 = 2.8 kiloa tykkiä, lihapitoista safkaa kerralla. Jos grakovi on jotakin makkaraa, niin tossa on 2 kiloa lihaa.

protsku sanoi:
Kerran tuli syötyä 1,5 kilon lihakukko yhdellä istumalla

Ei paha, mutta ei mene mitalleille.

Intis tuli syötyä 17makkaraa ja pakillinen pottuja lihakastikkeessa. Kaverit sano vaan että ei ole ihme että se käy 4 kertaa päiväs paskal :lol2:

Inspiroivia juttuja :) Itel ei vastaavia sankaritekoja ole(toistaseks) tehtynä mut tulee mieleen kaverin tempaus kouluajoilta. Kaverini jostain syystä alkoi kovasti väheksymään koulun näkkäreitä ja tokas et syö 30min niitä 100 kpl. No hän sitten mätti niitä aikataulussa 50 kpl 15min ja totes saa kumminkin riittää kun kukaan muu ei tuntunut olevan halukas haastamaan suoritusta.
Hauskaa tässä jutussa ei ollut niinkään määrä vaan se TURVOTUS mitä noin nopeesti hotkitut näkkärit aiheuttaa masussa :lol2:

Oli miellyttävää katsella kuinka kaverin olo kävi koko ajan tuskaisemmaksi ja ko. jätkä ei valittanut todellakaan yleensä mistään eli siis tais ihan sattua oikeesti!! Ei ole muuten ihan suorituksenakaan helppoa ottaa 50 näkkäriä 15min. Jäis ainakin itel tekemättä.

Edit: näkkärit oli muuten sellasia "peruskokosia" suorakaiteen mallisia, eikä mitään pikkutyttöjen pyörylöitä...

Espanjassa söin kuivattua siankärsää oluen kera. Karvatkin siinä vielä törrötti. :(

Edit: niin siis kärsässä oli karvoja, ei oluessa.

Todella kiva lueskellä näitä juttuja. Tekee oikeen mieli syödä jotain, oikeen kunnolla. Jotenkin, voi vaan uneksia kuinka siistiltä se tuntuu syödä järkyttäviä määriä ruokia, ja silti ei ole maha täynä. Ite on ole kovinkaan kova syömään ja varsinkin nyt kun dietti loppui muutama viikko sitte. Että kovasti :worship: niille ketkä pystyvät ahtamaan ruokaa mahansa järkyttäviä määriä. Oon aina ollu sitä mieltä, et se on kunnioitettavaa :worship:

Edit: olen ihan tosissani, jos sitä joku epäili.

Jouluna söin 700 g kinkkua ja 1,2 kg graavilohta. Tähän vielä lisätään hieman salaattia sun muuta vehreää ruokaa ja purkki sitruuna mehua.

Toissapäivänä söin 1,6 kg kasslerpihvejä, paketin grillimakkaroita (400 g), yhden kanankoiven. Kyytipoikana kori olutta. Aikaa itse ruokailuun meni noin 1,5 tuntia. Nestetasapainotuksessa kauemmin.

ringside sanoi:
Salomaakin on ihan järkyttävän kova jätkä, ellei kovin:

1.2 + 800 + 300 + 500 = 2.8 kiloa tykkiä, lihapitoista safkaa kerralla. Jos grakovi on jotakin makkaraa, niin tossa on 2 kiloa lihaa.

Makkaraahan tuo on. Krakovan makkarassa lihapitoisuus on yli 90%. Tässä käytetyssä se oli 91%.

Eiköhän noi mitalijutut pitäis mennä energian mukaan, eikä painon. Kuka tahansa nyt jaksaa safkata esim. 3kg porkkanoita.

coke sanoi:
Eiköhän noi mitalijutut pitäis mennä energian mukaan, eikä painon. Kuka tahansa nyt jaksaa safkata esim. 3kg porkkanoita.
Kuka tahansa jaksaa juoda esim. pullon rypsiöljyä...

No tarkennus mun määrään on 4kpl ala n.150g naudanlihapihvejä ja 10-11kpl sianlihapihvejä ala n. 150g. Ei juhannuksena kakilla muutekaan käydä. :hyper: Mä en oo ihan varma oksensinko sitten loppuillasta johonkin. Nyt ei mene kun maks muutama pihvi. Mulla oli lihansyönnissä perinteitä. Joka päivä aina väh 2 pihviä + viis perunaa päivällisellä. Tai kaksi kananrintaa ja kulho riisiä. Tai 5 jauhelihapihviä + lisukkeita. Joka päivä söin aina ainakin kerran vastaavan satsin. Vaikka oli kova työ, niin 120kg painoon päästiin ilman punttien nostoa... :D

Kyllä mä sanon, että aika moni jää jälkeen kun menee esim vegasiin 8 dollarin puffettiin ja katsoo mitä ne vuoret mättää siellä... :urjo:

turtsi sanoi:
Hieman off topic...
Mutta, 15 pulloa keppanaa ja yks paukkulasi kusematta pääsiäisenä 04 :kippis1: Aikaa meni jotain 3-4 tuntia. Kyllä sitä ihmiseen mahtuu tavaraa :D

:offtopic:

Noin seitsemän vuoden ajan rikoin tuon "suorituksen" säännöllisesti ainakin 2-3 kertaa kuukaudessa, useammin 2-3 kertaa viikossa...

Ja EI - minustakaan tuo ei ole mikään ylpeilyn aihe.

:urjo:

edit: Kas.. Siinä lukikin kusematta eikä kusettamatta :D Anteeksi. Tilapäinen lukihäiriö. Sit en edes yritä rikkoa tuota ennätystä :kippis1:

Viimeksi terassilla tosin huomasin käydä ekaa kertaa kusella vasta viiden tai kuuden tuopin jälkeen, mutta sattuuhan sitä. Aika normaalia toi kai lie jos hikoilee samalla laik ö litel änimal.

AT sanoi:
:offtopic:

Noin seitsemän vuoden ajan rikoin tuon "suorituksen" säännöllisesti ainakin 2-3 kertaa kuukaudessa, useammin 2-3 kertaa viikossa...

...

Juuh, kyseessä ei tosiaankaan ollut juomisennätys, vaan juomisennätys kusematta. ;) Kaveri pisti tuosta vieläkin paremmaksi, mutta kavereiden ennätyksillähän ei kehuskella.
Kaikkea pitää kokeilla, paitsi omaa siskoa ja tanhupiiriä... :D

Edit: Niin pistin tuon ajankohdan siksi ettei pääsiäisenä vielä kovin paljon hikoilla, ainakaan suomessa ;)

ringside sanoi:
Tämän paino olisi hauska tietää. Etenkin jos jälkimmäisessä on ollut tuplasatsi kermaperunoita.

Lihaa siitä tulee n.1kg. + sitte kermaperuna satsit ja salaattia. Veikkaan et on aika lähellä tota 2kg se paino

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom