- Ikä
- 39
Välillä kyllä ihan hyvä fiilis käydä jossain esim raxissa tai mäkissä mättämässä kunnolla, jos on aamupäivällä tehny hyvän punttireenin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kahlaajalintu sanoi:3) Itiksen Fonda del solin Supersteak aterioita 2kpl
Siitäpä sitten rikkomaan ennätyksiä
Vaikken nyt Kahlaajalintu olekaan, pitää kommentoida tähän. Itse söin tuollaisen taannoin yhden Seagalin leffan aikana. Oli niin saakelin hyvää, että piti tunkea naamariin koko perkeleen pizza :DOneofus sanoi:KAHLAAJALINTU käypä syömässä Kontulan ostoskeskuksessa Pizzataxin Barbeque pannupizza (11,50 EUR). Puh. 565 3945.
Raportoi mahdollinen onnistunut suoritus.
Peräkylän mehtäkoulun pojat ajattelivat samoin. Ensimmäisiä "syö niin paljon kuin jaksat" pitserioita tuli jyväskylään. Tarinan sankarit lähtivät oikein porukalla syömään. Kuski (porukan "pienin", 140+kg) oli ainoa joka pääsi omin jaloin pois pitseriasta, loput kolme suoraan ambulanssilla keskussairaalaan. Ja huom! nämä eivät olleet kehonrakentajia. Tarina on sitten tosi. Kuskilta kuultua, oli juuri lähdössä hakemaan kavereitaan tarkkailusta. :lol2:JPK sanoi:Tässä lukiessani tuli mieleen et voitais tehä joku pieni killeri johonkin Buffet paikkaan!
nevahood sanoi:Peräkylän mehtäkoulun pojat ...
Wintikka sanoi:En jaksa nyt kaivella muistiarkkua, mutta mulla menee siinä 3 kg kohdalla sellainen raja, jota en viitsi mielelläni ylittää........ esim. 8*lihaperunasoselaatikkoa ;-)
KukiHilli sanoi:Olin paikanpäällä katsomassa tätä suoritusta ja ensimmäisen annoksen jälkeen lupasin tarjota toisen jos jaksaa syödä koko annoksen.
Kokki ilmeisesti kyrpiinty kun laittoi tupla-annoksen valkosipuliperunoita normaaliannokseen verrattuna.
Vikat haarukalliset näytti niin tuskaiselta että olisi todennäköisesti ottanut mieluummin kakkoseen kun syönyt aterian loppuun mutta hyvin meni alas :D
Tyggis sanoi:Mikä on sinun hulluin ateriasi, jonka olet syönyt?
Jansq- sanoi:Ala-asteella oli aina hirveet pinaattilettujen syöntikisat. Itellä ku meinas oksennus tulla 80 letun jälkee, ni kaverit jatko viel toiselle sadalle.
Että näin. :urjo: Ei mut letut rokkaa, just tuli paketillinen syötyy.