Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
GoA sanoi:
Moni näistä haiskaa vähän p-puheelta. Ainoa mikä itelle tulee mieleen näin nopeesti niin bulkilla ollessa palkkarin jälkeen kävely kotiin (10 min) ja 2*400 g maksalaatikkoa huiviin maidon kanssa.

Itseasiassa kovinkaan moni näistä ei haiskahda pahemmin miltään muulta kuin mätöltä. Ihminen voi syödä yllättävänkin paljon, jos nyt vain sattuu olemaan alan mies.

Vatuttaa kun ei muista omia suuria mättöjä, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta...

1) 4xMegaMac-hampparit ja limua päälle
2) McRuis (tuplapihvillä), McChicken, Tuplajuusto, 0,4 pirtelö
3) 1,5x Manalan pizza kuudella täytteellä

P.S. Jään odottamaan Kalimeron vastausta threadiin...

Sumu sanoi:
Itseasiassa kovinkaan moni näistä ei haiskahda pahemmin miltään muulta kuin mätöltä. Ihminen voi syödä yllättävänkin paljon, jos nyt vain sattuu olemaan alan mies.
Tai nainen. En edes viiti laittaa tähän mitään listaa jostain tankkauspäivästä, koska kukaan asiaan vihkiytymätön ei kuitenkaan uskoisi sitä todeksi.

Eikä sitä ruokaa tosiaan tarvi väkisin työntää kurkusta alas, vaan sitä vaan menee ja menee ja menee ja menee. Tankkauspäivät on huippuja. :hyper:

Eipä taida päästä lähelekkään joidenkin tasoa, mutta jotain pikkuherkkua:

- 10 grillimakkaraa putkeen talvirallissa, kylmisään ja nälissään (kaveri oli makkaramestarina, ei maksanut mitään, ikää joku 16 v)

- Raxissa pidettiin joskus silloin alkuaikoina (11 vuotta sitten), kun oli tullut raskailta RUK:n metsäviikoilta viikonloppuvapaalle perjantai-iltana kavereiden kanssa istujaisia - kolme neljä tuntia meni helposti putkee istuassa ja KOKO ajan syödessä.

2 x Hesburger X(X?)L ateria, 2 x kanahampurilainen + kanasalaatti.

Ei tuon kummempaa, mutta kova oli työ. Vedon voitin. :D

Njaah, mun huippuja taitaa olla esim. Mäkkärissä 1x kana-ateria, 2x big mac-hampurilainen ja 1x mcflurry

Joskus kotona oon mätännyt: sipsipussin (semmonen mega mitä nyt pitääkin sisällään), litran jäätelöä ja pari karkkipussia ja tietty limulla alas.

Että kyllä sitä ihminen saa alas kun sattuu sille päälle :D. I <3 syöminen

Dogi & Kahlaajalintu matkalla LOTR-putkea katsomaan:

Liitteet

• mini-mix 022.jpg
    mini-mix 022.jpg
    288,8 KB · Katsottu: 4 190
Oneofus sanoi:
KAHLAAJALINTU käypä syömässä Kontulan ostoskeskuksessa Pizzataxin Barbeque pannupizza (11,50 EUR). Puh. 565 3945.

Raportoi mahdollinen onnistunut suoritus.

Tilaan pizzeriassa usein kaksi pizzaa tai perhepizzan. Barbeque pannupizzasta riittää kuitenkin syömistä koko viikonlopuksi....
Pitääki mennä käymään ku dietti on ohi :D

No meikäläisellä ei nyt mitään erikoisia nuo syömäsuoritukset ole mutta jos nyt muutaman mainitakseni:
1) 6x Big Mac hampurilainen + litra maitoa
2) 1 kg lohkoperunoita + 500g naudan sisäfilettä + purkki raejuustoa

Mittavin suoritus taitaa kuitenkin olla viime keväänä laivan seisovassa pöydässä jossa parin tunnin aikana tolkuton määrä kaikkea mahdollista mättöä oluen ja viinin kera. Ruokailun jälkeen joutu lepäilemään hytissä pari tuntia liikkumattomana koska ähky oli niin valtava. :D

Yääk, miten voitte syödä jotain älköjä hampurilaisia sun muita?? Kerran pari olen hesessä syönyt jonkun kana-aterian ja saanut kamalia vatsavaivoja.

Itse olen erikoistunut herkuttelemaan karkeilla ja sipseillä, erityisesti vanhempieni luona vieraillessani. Ison megapussin lisäksi menee helposti puolet kaverinkin pussista, kuten myös iskän juustonaperoista. Siihen lisäksi tietty turkinpippuripussi ja pari lasillista suolapähkinöitä, sen jälkeen joudunkin tyytymään tavallisiin pähkinöihin (parhaimmillaan mennyt lähes puoli pussia) kun kaikki muu on syöty, tai vaihtoehtoisesti kukaan ei suostu antamaan minulle vähistä herkuistaan. Saman päivän aterialla olen syönyt tietysti vähintään 3 grillattua possua ja 2 perunaa. Juomana vissy. :) seuraava päivä on yleensä aika inhottava...

Relg sanoi:
Wintikka vois tulla putsaamaa pöydän kertomalla meille pojille kauhutarinoita siitä miten todella syödään paljon... :whip:

Wintsullahan taitaa vielä(kin) olla se tosi-tosi-rankka dieetti päällä
(20pvä -10kg :worship: ),
joten eihän se tällaisia threadeja uskalla edes lukea tätä nykyä :D,

Teba69 sanoi:
joskus 5. tai 6. luokalla 18 juustouunimakkaraa ja muutama lasi maitoo.
seiskalla tuli vedettyä 3 ja puoli täytekakkua kotitalouden tunnilla, muut otti yhet palat ja mä söin loput.
pizza raxissa joskus 75 kanansiipee ja n.8 pizzan palaa + juomat + 1 herne
viime uutena vuotena iski nälkä ja grillille syömään 4 lihapiirakkaa 2 nakilla + pähkinä pussi.

edit : + rullakebab vie noitten lihapiirakoitten mukaan mut eri grilliltä

1 herne.. :hyper: täytyyhän sitä rehujakin syödä, vai?! ;)

Mutta joo, uskomattomia määriä safkaa jengi pystyy vetämään. Mulle ei ikinä uppois em. määrät safkaa. Eikä vähiten sen takia, että mun mahalaukku (55kg painava nainen) on varmaan vähän eri kokoluokkaa kuin 100kg painavilla miehillä. ;) Mutta laitetaanpa tänne nyt oma "mättöennätys" (tän treedin pohjanoteeraus :D ) eli: yhellä kertaa 1 pkt (0,9l) Carte Dorin Triple Chocolate jäätelöä + 1 pkt (200g) suklaa cookieseja + 1 levy (125g) Lindt- maitosuklaata. Ai miten niin oon perso suklaalle?? "Oikeen ruuan" mättämisessä ennätys on varmaan 1½ Pizzataxin normipizzaa.. :nolo:

Eipä mitään record-breakereita täällä.. Joskus tosin humalassa Tampereella Hämeenkadulla jossain kiinalaisessa 4kpl (ei niin valtavaa) härkä-riisiannosta. Viidettä ei suostunut enää myymään vaikka ennätystä yritettiin.

Ihan kaikki ruoka ei uppoa mutta jotain spagettia ja jauhelihakastiketta voisi syödä 'rajattomasti'.

En tiedä onko nyt niin hirveä mutta yhtenä aamuna tuli syötyö 6 kpl keitettyjä kananmunia, lautasellinen puuroa, 250g maitorahkaa+n.300g jogurttia ja kaksi kerrosleipää kinkulla ja juustolla. :kuola: Huh ku tuli nälkä näitä teidän juttuja lukiessa :)

Mulla meni viime kesänä mättöpäivänä treenin jälkeen:

-neljä ruispalaa +lisukkeet(rehut,leikkeleet)
-Hesen kerrosateria kahdella kerroshampurilaisella
-Kotipizzan perhepizza (Quattro Stagioni)
-neljä mars-patukkaa
-n. litra Pepsi Maxia

Tuo kaikki vajaan tunnin sisään, eikä tullut edes paha olo. Lähellekään tuota en ole sen koommin päässyt.

-helmi sanoi:
1 pkt (0,9l) Carte Dorin Triple Chocolate jäätelöä + 1 pkt (200g) suklaa cookieseja + 1 levy (125g) Lindt- maitosuklaata.

Tuota mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten jengi kykenee syömään suklaata tuollasia määriä. Mut toisaalta, niinhän sitä sanotaan että naiset tykkää imelästä ja miehet suolasesta...

Itsellä paras "saavutus" lienee 500 g pastaa (kuivana), jonka seurana kastike jossa oli kaikenmaailman rehujen lisäksi 500 g kanaa ja 4 dl kermaa.

Söin joskus kun mäkissä oli tuplajuustot 2e (vai 1e?) niin niitä muistaakseni 12kpl. Toinen on sitten raxissa kaksi perhepizzaa + limut + jädet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom