Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
Aika normaalisetti on perhepizza ja kebi, joka huudellaan toki 1.5 litralla colaa alas. Tunnin parin päästä sitten sipsejä ja dippiä nassuun jälkkäriksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkistä joku Grande El Maco ateria isoilla ranskiksilla ja isolla limulla + 2xdippi, 3 juustoa ja 1x kanakintut. 300g sipsipussi viel illempana ja litra limuu. :D Lie mäsänderit oli..

En tiedä mistä käsittämättömästä syystä mua vituttaa miespuoliset ihmiset, jotka ei pysty syömään kunnolla safkaa. Aika hyvä syy vitutukseen.

Mullakaan ei mitään supereita ole, mutta mäkistä normisetti on big mac ateria plussana, joku iso sesonkiburgeri ja neljä juustoa, joista joskus nappaan parista pihvit big macin väliin.:kuola:

Tässä parempi kuva Super kuninkaasta.

img.php

http://www.fury.fi/~xfactor/superkuningas/133_3325.JPG

Itsekkin olen ollut syömässä tuota pitsaa. syötiin serkkupoikien kanssa mutta eipä koitettukkaan kisasuoritusta kun oli niin prkl kova rappis. 1/3 jäi syömättä. onse prkl iso mutta ei niin loistavan makuinen

Mulla on tapana syödä harvoin ja paljon. Muutamia tapauksia:
- Raxissa joskus viidennellä luokalla tuli syötyä 2,5 pizzaa ja limukat päälle. Autolle piti kävellä kumarassa ja loppupäivä meni makoillessa.
- Perinteinen helppo iltapala: kattilallinen spagettia ja puoltoista pakettia kapuan broileripyöryköitä. Nälkä lähtee.
- Joskus muutama vuos sitte äiti paisteli vähän lammasta. Veljen kanssa pisteltii kahestaa 4,5 kiloa lammasta poskeen. Oli muuten perkeleen hyvää.

Pitää joskus mennä kokeilemaa sitä El Toron pihvisettiä. Tuttu luvannu maksaa yrityksen jos ei onnistu. :D

Eilen meni Terminaattoria kattellessa
- rullakebab
- pizza
- paketti pekonia
- 350g karkkia
- 100g suklaata
- 2l colaa

Normi koti-ilta siis. :D

ps. En syö enää ikinä.

Kotipizzan perhepizza + normaali pizza jotka kummatkin samanlaisia. Kevennettyjä versioita eli puolella juusto määrällä.
Runsaskuitusella pohjalla täytteinä Tonnikala, Katkarapu ja Kana.
Päälle laitoin himassa Oreganoa ja Tabascoa.
Meni juomaksikin 1.5 litraa rasvatonta piimää.
Eipä tuossa mennyt kuin 20-30min kun tuon satsin veti.

Varmaan joskus tullut syötyä enemmänkin mutten nyt muista niin tarkkaan.

Hesburgerissa joskus tuli syötyä kaks XL-kerros ateriaa ja juustohampurilainen. En ollut syönyt mitää yli kolmeenkymmeneen tuntiin, muistan vieläki sen ihanan fiiliksen ku sai ne siihen eteen.

Hesburgerissa joskus tuli syötyä kaks XL-kerros ateriaa ja juustohampurilainen. En ollut syönyt mitää yli kolmeenkymmeneen tuntiin, muistan vieläki sen ihanan fiiliksen ku sai ne siihen eteen.

Eikö tullut sitten syönnin jälkeen se "voi-vittu-miks-söin-näin-paljon"- fiilis? :D

Hesessä joskus 4 kerrosta, 3 pehmistä ja litra limua. Saatiin osa ruuista henkilökunta alennuksella, koska oltiin niin hyviä asiakkaita.

Eilen iltapalaksi Hesestä 2*Mega-ateria ja 6 kanafilettä....päivälläkin tuli syötyä ihan normaalisti, oli vaan pikkuisen nälkä :D.

Eilen iltapalaksi Hesestä 2*Mega-ateria ja 6 kanafilettä....päivälläkin tuli syötyä ihan normaalisti, oli vaan pikkuisen nälkä :D.

Itse ostin uutenavuotena eka Hesestä pasta-aterian ja sitä odotellessa kerkesin unohtaa mitään ostaneeni joten ostin 6 kanafileet + ison aterin :D Eipä toi isoimpana lähelläkään ollut,
sen sijaan Mäkkärissä ostin 15-vuotiaana 6 kananuggettiateriaa. 2½ nuggettia ja puolikkaat ranskalaiset jäi :down:

Taitaa olla 1.5l maitoa, norm taxin salamipizza, Irtotiskin lihapiirakka,valmis kinkkukiusaus, pussi fanipaloja, joku 3 suklaapatukkaa ja puolikas kääretorttu:D. Tais olla joskus kesäduunin safkiksella. Noi tuli syötyä vielä jossain 20-30min. Joku päivä vois käydä vetää sen perhepizza+kebu kermaperunoilla. Jostain syystä vituttaa huolella sellaset miehet jotka ei pysty syömään kunnolla...

16-vuotiaana todistetusti perhepizzan neljällä täytteellä ja oli muuten iso! myös 2kpl iskender kepsuja on mennyt kevyesti.

Jostain syystä vituttaa huolella sellaset miehet jotka ei pysty syömään kunnolla...

Miten se oikein on sulta pois jos joku ei jaksa vetää kahta perhepizzaa naamariin yheltä istumalta:confused:? Ite oon huono syömään suuria määriä kerrallaan ja se olisi kyllä kieltämättä kiva taito, mutta ei mua kyllä tämä asia kovin suunnattomasti vitutakaan...

EDIT: oho, 2000 viestiä täyttä scheissea täynnä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom