Hulluin mäsäytyksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähäsen offtopikointia, mutta mie olen ollut todistamassa järvenpään puistobluesissa kun eräs hyvä ystäväni joi 6pulloa lämmintä karhua, jokaisen yhdellä huikalla. Ja pullojen välissä ei ollu montaa sekuntia, koska uusi pullo oli aukastu jo valmiiksi. Eli olisikohan mennyt maksimissaan sellaiset pari minuuttia? Tarvinneeko edes sanoa että ko. jampalle tuli hieman huono olo hetkeksi jos toiseksikin. Lerva ei kuitenkaan lentäny. Uskomattomin suoritus mitä syömis/juomispuoleen tulee mitä minä olen ollu todistamassa.

Vähäsen offtopikointia, mutta mie olen ollut todistamassa järvenpään puistobluesissa kun eräs hyvä ystäväni joi 6pulloa lämmintä karhua, jokaisen yhdellä huikalla. Ja pullojen välissä ei ollu montaa sekuntia, koska uusi pullo oli aukastu jo valmiiksi. Eli olisikohan mennyt maksimissaan sellaiset pari minuuttia? Tarvinneeko edes sanoa että ko. jampalle tuli hieman huono olo hetkeksi jos toiseksikin. Lerva ei kuitenkaan lentäny. Uskomattomin suoritus mitä syömis/juomispuoleen tulee mitä minä olen ollu todistamassa.

Eihän toi nyt vedä vertoja Olli Hokkaselle :david:

Tampereella oli joku kebu mesta missä tilasin kyynärvarren paksusen rullakebun, en todellakaan jaksanu syödä edes sitä. Aikamoista hajoamista aiheutti kun näki sen ensimmäistä kertaa :D

Crrc sanoi:
Tampereella oli joku kebu mesta missä tilasin kyynärvarren paksusen rullakebun, en todellakaan jaksanu syödä edes sitä. Aikamoista hajoamista aiheutti kun näki sen ensimmäistä kertaa
Tähän vaaditaan jo melkein kuvaa kyynärvarresta. Ainakin mittaa. Itsellä semmoiset narut, että samankokoinen rullakebsu alkaisi vain vituttamaan.

Itse en ole kova mäsäyttelemään, mutta joskus mökkireissulla grillatessa on saattanut upota parikin kiloa lihaa pariin tuntiin. Olutta kyytipoikana. Ei ole lihaähky hieno olo ollenkaan.

Tampereella oli joku kebu mesta missä tilasin kyynärvarren paksusen rullakebun, en todellakaan jaksanu syödä edes sitä. Aikamoista hajoamista aiheutti kun näki sen ensimmäistä kertaa :D

Jos tuo oli tuossa muutama viikko sitten ja olit sellaisessa neljän hengen seurueessa, paikka oli Drina. Odottelin omaa rullakepua ainakin tuossa taannoin pöydässä kun erääseen pöytään vietiin rullakepu naurujen saattelemana. Kamerakännykät alkoivat laulaa :D
Nuo painavat todistetusti aina yli kilon verran ketaleelta, ihan potria toukkia ovat.

Vuosia sitten oli hirmuinen nälkä. Tupla kebab riisillä, 2 x normaali kokoinen pizza viidellä täytteellä. Kaikki tämä 1.5l limpparilla alas.

Jos tuo oli tuossa muutama viikko sitten ja olit sellaisessa neljän hengen seurueessa, paikka oli Drina. Odottelin omaa rullakepua ainakin tuossa taannoin pöydässä kun erääseen pöytään vietiin rullakepu naurujen saattelemana. Kamerakännykät alkoivat laulaa :D
Nuo painavat todistetusti aina yli kilon verran ketaleelta, ihan potria toukkia ovat.

Kyllä siitä yli vuosi on kun siellä kävin mutta mitä todennäkösemmin sama paikka, kyllä siitä sillon kaverit kuvia ottivat ja naureskeli samalla että mikä helvetti toi on.

Jos joku Stadin tai lähialueiden pakkislaisista haluaa TODELLISTA mäsäytystä, niin Herttoniemestä löytyy sellanen ravintola kuin Siilinpesä, aivan Siilitien metroaseman vieressä. Sieltä löytyy menusta "sukupizza", joka on kooltaan ihan helvetin iso (reilu metri kertaa reilu metri), ei saatu tota taisteltua edes neljään pekkaan :D Hintaa näkyy nykyään olevan 45e, silloin muinoin tais olla nelisen kymppiä. Mutta on hintansa arvoinen, ja ensinnäkin pirun maukaskin vielä.

Joskus Kampin viereisessä mäkissä tilattiin 6 kaverin (15-16 vuotiaita nappuloita , joten ei mahakaan ollut mikään musta-aukko) kanssa 60 juustoa. Viisaimmat voivat laskea että 10 per nenä.
Ei nyt mikään aivan maaginen määrä ollut , mutta liikaa sekin.
Tilanteessa parhainta oli tilauksen suorittaminen, annettiin rahat yhdelle ja hän kävi tilaamassa juustot, ideana oli saada hyvät naurut myyjän ilmeestä. No myyjän ilme ei värähtänytkään, ja löi pöytään samantien 40 juustoa , ja vähän naureskellen sano et "sillä voitte alotella" loput tulee just.
Fakta on, että sen 5 juuston jälkeen hampurilaiset rupesi maistumaan aivan kyr*älle.

Hullumpiakin tullut vedettyä, mutta viimeisin lienee Ravintola Olessa 1700 grammaa ribsejä lisukkeineen. Sillä sijottui Top-10 listalle sijalle kuusi.

Kukaan testannut? Rauman Mr. Jones -raflan

51 MISSION IMPOSSIBLE BURGER
Jättiläisburger!! 5 kpl 226 g härän täyslihapihviä grillattuna, cheddarjuustoa, pekonia, tomaattia, punasipulia, suolakurkkua, majoneesia, coleslaw-salaattia, maalaisranskalaiset

ac4f4d380dc49b17de219fb51249bb88.jpg

Lähteekö nälkä? Tuli lyötyä kamun kanssa pieni veto :jahas:

Kukaan testannut? Rauman Mr. Jones -raflan

51 MISSION IMPOSSIBLE BURGER
Jättiläisburger!! 5 kpl 226 g härän täyslihapihviä grillattuna, cheddarjuustoa, pekonia, tomaattia, punasipulia, suolakurkkua, majoneesia, coleslaw-salaattia, maalaisranskalaiset

ac4f4d380dc49b17de219fb51249bb88.jpg

Lähteekö nälkä? Tuli lyötyä kamun kanssa pieni veto :jahas:

Jos tuon kanssa ei tuoda erillistä lautasta niin aika vittuilua. On nimittäin aika saatanallinen sotku kun tuota alat tohon pienelle lankunpätkälle hajottamaan

No joo toisille riittää 4 fantasiapitsaa toisille ei.

Lisäksi eipä toi hinta oikeastaan haittaa paljoaa kun ei noita ihan joka viikko tule ostettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom