Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähäsen offtopikointia, mutta mie olen ollut todistamassa järvenpään puistobluesissa kun eräs hyvä ystäväni joi 6pulloa lämmintä karhua, jokaisen yhdellä huikalla. Ja pullojen välissä ei ollu montaa sekuntia, koska uusi pullo oli aukastu jo valmiiksi. Eli olisikohan mennyt maksimissaan sellaiset pari minuuttia? Tarvinneeko edes sanoa että ko. jampalle tuli hieman huono olo hetkeksi jos toiseksikin. Lerva ei kuitenkaan lentäny. Uskomattomin suoritus mitä syömis/juomispuoleen tulee mitä minä olen ollu todistamassa.
Tähän vaaditaan jo melkein kuvaa kyynärvarresta. Ainakin mittaa. Itsellä semmoiset narut, että samankokoinen rullakebsu alkaisi vain vituttamaan.Crrc sanoi:Tampereella oli joku kebu mesta missä tilasin kyynärvarren paksusen rullakebun, en todellakaan jaksanu syödä edes sitä. Aikamoista hajoamista aiheutti kun näki sen ensimmäistä kertaa
Tampereella oli joku kebu mesta missä tilasin kyynärvarren paksusen rullakebun, en todellakaan jaksanu syödä edes sitä. Aikamoista hajoamista aiheutti kun näki sen ensimmäistä kertaa :D
Jos tuo oli tuossa muutama viikko sitten ja olit sellaisessa neljän hengen seurueessa, paikka oli Drina. Odottelin omaa rullakepua ainakin tuossa taannoin pöydässä kun erääseen pöytään vietiin rullakepu naurujen saattelemana. Kamerakännykät alkoivat laulaa :D
Nuo painavat todistetusti aina yli kilon verran ketaleelta, ihan potria toukkia ovat.
Perhepitsa käärittynä rullakebabbiin känni-illtan lopuksi, yllättävän toimiva combo. Ehdottomasti kokeilen uusiksi.
Oliko sotkuinen operaatio? Itse olisin käärinyt sen rullakebabin siihen pitsaan.
Kukaan testannut? Rauman Mr. Jones -raflan
51 MISSION IMPOSSIBLE BURGER
Jättiläisburger!! 5 kpl 226 g härän täyslihapihviä grillattuna, cheddarjuustoa, pekonia, tomaattia, punasipulia, suolakurkkua, majoneesia, coleslaw-salaattia, maalaisranskalaiset
Lähteekö nälkä? Tuli lyötyä kamun kanssa pieni veto :jahas:
47,00 eur
Naps.
47,00 eur
Naps.