ja mä kun luulin syöväni paljon:D.. no mun suurin annos oli 400g pizza hk potku, 1,5l jaffaa sen jälkeen kebabille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla tukku kummiski paras vaihtoehto, mutta luulisin että Pietarsaaressa, josta Korv-Göran on lähtöisin, löytyisi joku tehtaan myymälä tms.
Tietääkö kukaan saako mistään "normaalista" kaupasta/liikkeestä ostettua Korv-Göranin kebablastuja? Ei tarviis tukkuun asti lähteä...
ainakin meillä on Cittarissa.on muuten parhaita kebulastuja mitä pakastealtaasta saa
Tietääkö kukaan saako mistään "normaalista" kaupasta/liikkeestä ostettua Korv-Göranin kebablastuja? Ei tarviis tukkuun asti lähteä...
Voittaja lienee löytynyt :wtf:hei tällaseenhan pitää osallistua :D
Söin yksin tyttöystävän synttärikakun, sille tuli pikku itku ja mulle morkkis.
hei tällaseenhan pitää osallistua :D
n. 30 kg sitten ennen kiipeilyaikoja tuli joskus hieman testailtua...
- venytin vatsaa viikon verran syömällä kerran päivässä kuvun täyteen ja kokeilin sitten paljonko mahtuu. meni 32 palaa pizzaa rax:ssa reunan leveyden tuli olla vähintään oman etusormen ja peukalon max-väli, joten vastannee aikalailla 7-8 tavallista pizzaa. lisäksi meni juotavaa ehkä litran parin verran ja jälkkärit tietenkin, eli 3-4 jädee. nami.
- toinen vekkuli leikki oli, kun telkkarista oli tulossa nba-matsi ja teki hieman mieli jädee. no kipasin naapuriin alepaan ja sinnehän oli tullut uusia mövenpickejä, joten ostin sitten 5 semmosta ja 3 litraa muita mukavia. matsin aikana söin 6 litraa ja jätin ne 2 litraa pakkaseen
Oon aika huono syömään, kun näitä kovimpia tuloksia täällä aletaan vertailemaan, mutta kesällä tuli Bulgariassa vedettyä kunnon ähkyt.
Suunnilleen 40 min sisällä:
carlig bread
700g naudan pihvi lisukkeineen
eukolta jäänyt 3/4 pizzaa (halkaisija ~40 cm)
iso tuoppi olutta
Olut ruokajuomaksi oli tässä kohtaa virhe. Se täyttää aina todella pahasti mahaa. Ei meinannut päästä kävelemään.
Söin yksin tyttöystävän synttärikakun, sille tuli pikku itku ja mulle morkkis.