Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä mistä käsittämättömästä syystä mua vituttaa miespuoliset ihmiset, jotka ei pysty syömään kunnolla safkaa. Aika hyvä syy vitutukseen.
Miksi mun piti taas lukea tätä, tulee vaan dieetillä entistä kovempi nälkä.
PS. Söin äsken paprikan ja jauhelihaa.
Miksi mun piti taas lukea tätä, tulee vaan dieetillä entistä kovempi nälkä.
PS. Söin äsken paprikan ja jauhelihaa.
Sen harvan kerran kun jossain mäkissä tai hesessä käyny syömässä, niin eipä paljon hampurilaiset nälkää kyllä vie pitkäksi aikaa. Mites muut?
Jos illalla/yöllä tuun duunista ja kurvaan Mäkkärin driveinin kautta, niin kyllä sitä helposti uppoo vähintään se kolme tuplajättijuustohampparia iltapalaksi. Aamulla taas hirvee nälkä.
Tuo on muuten jännä ilmiö. Ihan sama mitä syö, mutta jos vetää illalla vähän ennen nukkumaanmenoa mahan kunnolla täyteen, on aamulla hirveä nälkä.
Oon huomannu ihan saman. Jos taas syö illalla kevyemmin, tai sitten ei mitään, niin aamulla ei ole nälkä. Kai se pahin näläntunne menee siinä nukkuessa ohi.Tuo on muuten jännä ilmiö. Ihan sama mitä syö, mutta jos vetää illalla vähän ennen nukkumaanmenoa mahan kunnolla täyteen, on aamulla hirveä nälkä.
Kaipa tämä tännekkin pitää dokumentoida. Yö-Ketjun lisäksi.
Tuossa sydäntalvella tuli vedettyä, aika isoja satseja kerralla. Pohjat tuli tällä. 10 x Mäkin juusto, 24kpl nugetteja + 8 dippiä. Limuna 1,5l Pepsimax, ettei lihota.:D
Noin 2 tuntia noita vetelin, yhdeltä istumalta ja kaloreita oli Mäkin laskurin mukaan n: 4950. Ei uppoaisi enää...HYI VITTU...Mitähän sitä on ajatellut.