Hulkki ja kisat?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Arska
E i, siis sanoinkin saaneni tällasen mielikuvan, jos kaveri kertoo treenanneensa niin lujaa että oksentaa tai jotain, niin ainakin mä mielessäni saan tällaisen kasityksen?

Jokatapauksessa olin pettynyt, et kai siitä voi minua mitenkään syyllistää, mielipidetähän tässä kai kysyttiin?
Ja kaverilla varmasti on riittävä itsetunto kestämään arvostelu, jos kerran on rohjennut laittaa kuvansa nettiin :thumbs:

Vaikka sanoisi treenaavansa kuolemaan asti, niin ei se paljon kerro jalkojen koosta. Jollain ei vaan kehity jokin lihasryhmä, teki sitten mitä vaan.

Originally posted by Hulkki
Zwei kuukautta sitten 71 cm, nyt pari senttiä vähemmän. Pitäisi olla 90 cm ennen kuin ne näyttäisi isoilta, sillä
1) Melkein kaikki massa on reiden yläosassa eli malli on porkkana
2) Pituutta on 188 cm.

Tämä keskustelu on mennyt aika sivuraiteelle, enkä oikein saa selvää tästäkään. Olettaisin että tämä on kuittailua mulle ja mun raivokommentointityylilleni?

On 71 cm kummiskin Paljon enemmän kuin normaaleilla kynäniska salibandyn pelaajilla:confused:, ihme kommentointia kylläkin joiltain henkilöiltä. Kyllä sen jokainen tietää joka on kunnolla jalkoja treenannu, että se on vitun kovaa hommaa. Respectit hulkille, on se tanan kova jätkä noilla massoilla jo :worship:

Originally posted by VahvaJussi
Vaikka sanoisi treenaavansa kuolemaan asti, niin ei se paljon kerro jalkojen koosta. Jollain ei vaan kehity jokin lihasryhmä, teki sitten mitä vaan.

Jokaisen on syytä muistaa ennen kuin alkaa noin ajattelemaan niin täytyy tehdä kaikkensa, että saa lihakset kasvamaan... Joskus 10 vuoden treenitaustan jälkeen, jos ei ole jotain lihasryhmää saannut kunnolla jotain kasvamaan niin sitten voi sanoa: "Ei perkele X lihasryhmä kasva millään!".

Vahvajussi ei sitten ota tätä minään kuittailuna

Edit: sanon vaan, että hulkilla on vara kehittyä vielä paljon, treenivuosia on lukemattomasti vielä edessä kuten mullakin.

Originally posted by makew
Jokaisen on syytä muistaa ennen kuin alkaa noin ajattelemaan niin täytyy tehdä kaikkensa, että saa lihakset kasvamaan... Joskus 10 vuoden treenitaustan jälkeen, jos ei ole jotain lihasryhmää saannut kunnolla jotain kasvamaan niin sitten voi sanoa: "Ei perkele X lihasryhmä kasva millään!".

Vahvajussi ei sitten ota tätä minään kuittailuna

Edit: sanon vaan, että hulkilla on vara kehittyä vielä paljon, treenivuosia on lukemattomasti vielä edessä kuten mullakin.

Kun sanoin "ei kehity sitten millään", niin en tarkoittanut kirjaimellisesti, vaan että jokin lihasryhmä voi olla niin vaikeesti kasvatettavisssa, että rankka treenikään ei tunnu purevan (vaikka lepo ja ravinto olis kunnossa). Kuten juuri Hulkilla jalat, kaveri kyllä treenaa niitä varmasti ihan vitun kovaa, vaikkei ne treenimäärään ja intensiteettiin nähden niin valtavat olekaan. (enkä nyt kritisoi hulkin jalkoja, kyllä ne mun mielestä aika vitun kovassa kunnossa on). Mutta tämän vuoksi on hieman hölmöä kehitellä mielikuvia valtavista reisistä, jos on vaan kuullut kuinka kovaa kaveri niitä treenaa.

Originally posted by Arska
No, jos haluat kommenttia, niin olin tosissani JÄRKYTTYNYT kun näin sun kuvat. Olin mielessäni kehitellyt sulle todella ISOT jalat, niiden treeni-juttujen perusteella mitä sä täällä kertoilit, mut noi ei todellakaan vastaa sitä :itku: minkä kuvan sain varsinkin siitä jenkkilässä vietetystä ajasta.
Ok, treenijuttujen perusteella noin voisi ehkä luullakin, mutta muistaakseni mä olen valittanut paskoja jalkojani vähintään yhtä usein kuin painottanut kovan jalkatreenin tärkeyttä?

on hieman hölmöä kehitellä mielikuvia valtavista reisistä, jos on vaan kuullut kuinka kovaa kaveri niitä treenaa.
Aivan, muistan aina painottaa jalkatreenin merkitystä juuri sen takia ettei nyt aloittelevat tyypit joutuisi kärsimään myöhemmin ruipelojalkasyndroomasta niin kuin mä olen kärsinyt jo jonkin aikaa.

Tajusin pari vuotta sitten että reidet on mulle todellinen heikko kohta (ja kädet). Siitä lähtien on varsinkin jalkoja treenattu hullunkiilto silmissä, valitettavasti se ei ole auttanut kovinkaan paljon. Joka tapauksessa homma jatkuu, periksi ei tosiaan anneta ennen kuin on joku 5-10 vuotta piiskattu tikkuja siinä toivossa että niistä tulisi joskus reidet.

Ihme hommaa. Jos tyyppi X neuvoo treenaamaan jalkoja todella kovaa, tarkoittaako tämä muka heti että tyyppi X:llä on oltava aivan helvetilliset jalat?

Originally posted by stranger
Vanhasta threadista tammikuulta:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Pohkeet 44 cm
Kädet 42 cm

Ja jotta tajuaisitte miten paskat noi kädet on: pituutta löytyy 189 cm. Pohkeet on huono lihasryhmä, kädet huonoin.

--------------------------------------------------------------------------------

En tiedä sitten miten toi dietti on vaikuttanut... Hulkki varmaan voi itse valaista.

Zwei kuukautta sitten 71 cm, nyt pari senttiä vähemmän. Pitäisi olla 90 cm ennen kuin ne näyttäisi isoilta, sillä
1) Melkein kaikki massa on reiden yläosassa eli malli on porkkana
2) Pituutta on 188 cm.

Hyvinhän se dieetti on purrut, kun pituudesta on saanut nipistettyä sentin pois. :thumbs:

Siitä lähtien on varsinkin jalkoja treenattu hullunkiilto silmissä, valitettavasti se ei ole auttanut kovinkaan paljon.

Liiankin kovaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mä arvostan Hulkin jalkoja. Itse kun olen 194 senttinen hujoppi niin mä tiedän kuinka vaikeaa pitkän jannun on saada niistä massiivisen näköiset. Paljon vaikeampi kuin 170 senttisen tumpin...

Originally posted by Paukkurauta
Kyllä mä arvostan Hulkin jalkoja. Itse kun olen 194 senttinen hujoppi niin mä tiedän kuinka vaikeaa pitkän jannun on saada niistä massiivisen näköiset. Paljon vaikeampi kuin 170 senttisen tumpin...

Ja mistähän herra paukkurauta tietää kuinka vaikeaa on 170 -senttisenä massiivisten jalkojen saaminen?

Oma mielipide on kyllä, että ei se jalkojen massiiviseksi saaminen ole pituudesta kiinni. aivan samalla lailla on lyhkäsiä jamppoja joilla ei oikein jalkoihin tartu liha..

Ja mistähän herra paukkurauta tietää kuinka vaikeaa on 170 -senttisenä massiivisten jalkojen saaminen?

No,jos nyt vähän saivarrellaan niin 5kg massanlisäys 170cm pitkän heebon reisissä näyttää paremmalta,kun 5kg massanlisäys 190cm pitkän.

Originally posted by Olbe
No,jos nyt vähän saivarrellaan niin 5kg massanlisäys 170cm pitkän heebon reisissä näyttää paremmalta,kun 5kg massanlisäys 190cm pitkän.

Mutta 170-senttisellä se 5 kg on varmaankin kovemman työn takana..

Ihan näin alkuun on sanottava että hienosti on Hulkki kehittynyt.
Mutta mulle tulee ainakin mieleen enempi joku kolmiloikkaaja/pituushyppääjä kuin iso bodari.
Ja kun muistaa sen että yleisurheilulla Hulkki on aloittanu niin olisiko hänen lahjansa sitten siellä edelleen?

Ja korostan että tämä ei ole mikään vittuilu, yms vaan oma mielipiteeni.
Mutta hienosti on Hulkki saanut lihaa.

Originally posted by Voima
Ihan näin alkuun on sanottava että hienosti on Hulkki kehittynyt.
Mutta mulle tulee ainakin mieleen enempi joku kolmiloikkaaja/pituushyppääjä kuin iso bodari.
Ja kun muistaa sen että yleisurheilulla Hulkki on aloittanu niin olisiko hänen lahjansa sitten siellä edelleen?

Ja korostan että tämä ei ole mikään vittuilu, yms vaan oma mielipiteeni.
Mutta hienosti on Hulkki saanut lihaa.

Vois jalat paukkua jos tolla kropalla alkais kolmiloikkaamaan. :kuola:

Originally posted by Voima

Sehän selviää kokeilemalla, mä voin vaikka ryhtyä koutsaamaan. ;)

mikähän siinä on ku mun silmissä Hulkki näyttää vaan aika vitun isolle ja tiukalle.. eikä noi reidet mitkään toivottomat ole.. Ois ollu hyvä saada hulkki lavalle ja sit ois sen jälkeen otettu :kippis1:
sama mikä sijoitus ne on ekat kisat

Voisin lyödä vetoa, että Hulkki pääsisi finaaliin, jos lavalle menis! ( Jos nyt nuorissa on niin monta osaanottajaa, että mitään finaalia tarvitaan..)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom