Hulkki ja kisat?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Re: Re: Hulkki ja kisat?

Originally posted by Hulkki
Tuossa on noita kuvia, jotka on otettu viime viikon maanantaina. Painoa noissa oli 94 kg ja rasvat pihtimittauksella 5,7.

Hulkki mussukkani, heitäs nyt hyvämies offille, kisoihin on sairas matka ja sulla on rasvat noin alhaalla, natikkana siellä palaa lihaa niin että heilahtaa.

Se on vaan miltein poikkeuksetta niin, että natuille on varattu statistin roolit lavalla, juniorisarjoissakin. Ehkäpä Hulkki onnistuisi tekemään poikkeuksen. :thumbs:

Originally posted by turilas
niin kuka vittu on hulkki? siihen kysymykseen mäkin tarvisin vastauksen.

Hulkki on myytti ja legenda. Vähän niinkuin Jari Leino ja Jeesus. Hulkki kasvatti teksasinvuotenaan 40 kiloa tiukkaa pihvilihaa pelkällä 10 000 kilokalorin täysmaito-kokis-dieetillä ja syväkyykyllä perseeseen sellaiset raskausarvet, että niitä tultiin katsomaan Venice Beachilta saakka. Söörtsillä lisää. ;)

On kyllä ukko aika hyvässä kunnossa..
Lavalle vaan, niin ei tartte katua jälkeenpäin
:thumbs:

Lavalle vaan, kokemus on varmasti mahtava. Mutta tosiaan, kisoihin on aika paljon aikaa.

Mutta olkapäät on mahtavan näköset ojentajaposessa :thumbs:

Originally posted by Tomi
Harmi vaan, että tuomareita ei kiinnosta, että kuka on natikka ja kuka ei. :(

Juu, mutta enhän minä mikään tuomari olekaan, ja eihän siellä tosiaan mitään lisäpisteitä natikkana olemisesta saa -sehän on selvä ja hyvä niin.

Monet nuoret roinaavat ihan harrastusmielessä ilman sen kummempia tavoitteita. Mutta sitten kun on tällainen natumieshulkki jolla on selkärankaa ja vielä jonkin verran lihaa mennä yrittämään naturalina nuorten kehokisoihin, niin kyllä se mun mielestä on ihan kunnioitettava saavutus!

Jos sulla Hulkki ei ole tyttöystävää ja päätät jättää kisat väliin, niin aloita kevyt bulkkaus hitaasti kaloreita nostaen ja pillustat sitten loppukesän armottomasti kun olet vielä alhaisilla rasvoilla. Saimaannorppasyndroomassa se on huomattavasti vaikeampaa..;)

Ps. Edelleen kovaa tsemppiä natuiluiluun -menit kisoihin tai et!:thumbs:

Ensinnäkin: kiitoksia kaikille positiivisesta palautteesta ja kannustuksesta.

Mutta: kuten hieman kokeneemmat kaverit, minä ja salini körmyt joille näytin kuntoani, totesivat - massaa puuttuu. Olisi ollut mahtavaa pystyä olemaan ilman roinaa lavalla sellaisessa kunnossa että näyttää jopa kuuluvan line-upiin, mutta taitaa olla pakko uskoa se mitä kaikki ovat mulle tässä viimeiset vuodet uskotelleet: lavalle ei natuna mennä.

Nyt kun meikäläisestä sitten tuli virallisesti paskapumppi.comin hillohanska, jatkan duunia sen eteen että joskus olisi lihaa myös olkavarren ja reisiluiden ympärillä.

Originally posted by Hulkki
Ensinnäkin: kiitoksia kaikille positiivisesta palautteesta ja kannustuksesta.

Mutta: kuten hieman kokeneemmat kaverit, minä ja salini körmyt joille näytin kuntoani, totesivat - massaa puuttuu. Olisi ollut mahtavaa pystyä olemaan ilman roinaa lavalla sellaisessa kunnossa että näyttää jopa kuuluvan line-upiin, mutta taitaa olla pakko uskoa se mitä kaikki ovat mulle tässä viimeiset vuodet uskotelleet: lavalle ei natuna mennä.

Nyt kun meikäläisestä sitten tuli virallisesti paskapumppi.comin hillohanska, jatkan duunia sen eteen että joskus olisi lihaa myös olkavarren ja reisiluiden ympärillä.

Nyt on siis kisahaaveet haudattu? Millos lähtee mälli päälle? :)

Seuraavaks Hulkki etit ittelles kunnon silikooni-blondin. Panet sitä pari viikkoa, unohdat treenaamisen kokonaan ja rentoudut.

Sitten sen parin viikon jälkeen dumppaat sen blondin ja pistät kunnon mällin päälle. Bulkkaat ittes 120 kg elopainoon. Ja ensi syksynä bodylavoille ja kultamitali kaulassa kotiin.

Sit isket sen blondin uudestaan. Panet pari viikkoa, dumppaat. Ja ei muuta kun mälli päälle.

Sit valmistut sieltä vitun koulusta. Pääset hyvään duuniin ja saat paljon rahaa. Otat mällejä kunnon tahtiin, mut tietenkin elät terveellisesti. Oot leijona seuraava 30 vuotta ja tuot kultamitaleja kotiin.

60 vuotiaana muistelet että tulipahan elettyä eikä vaan kyhnötetty kotona sen takia että halutaan pysyä natuna :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by paistijauheliha
Nyt on siis kisahaaveet haudattu? Millos lähtee mälli päälle? :)
Heheh, eiköhän se kuitenkin niin päin ole että mälli isketään päälle kun kisat eivät ole enää haave, vaan ruksi kalenterissa.

Jatkan itseni kasvatusta ihan tavalliseen tapaan. Yritän pysyä melko OK-kunnossa, minkä ei luulisi olevan vaikeaa sillä mulla ei ole ikinä ollut rasvat niin korkealla ettei vatsat olisi näkynyt.

Ei enää tarvitse ottaa hirveitä paineita päivämääristä (4.10) ja epärealistisen kunnianhimoisista tavoitteista (natuna kova paketti SM-lavalla). Kyllä tästä vielä isommaksi ja symmetrisemmäksi (reidet ja kädet!) kasvetaan, mutta voisin ekaa kertaa muutamaan vuoteen laittaa ne opinnot ykkösprioriteetiksi kehonrakennuksen sijaan. ;)

C´mon now Hulkki, nyt syssyllä mälliä, keväällä toinen ja samalla rasvat pois. Syksyllä 04 armotonta posedownia Miken kanssa lavalla :D

Originally posted by tapio
Jos meet lavalle maalaa ittes vihreeks
:)
Tätä olen jo itsekin ajatellut pitkään. Onkos jotain sääntöjä tohon rusketuksen värisävyyn, saako se olla "vihertävä"? Olis vaan vähän kewliä kun äijä menis vihreenä stagelle.

Olis muuten hauska juttu jos ennen kisoja tai kisojen aikana joku massiivinen kävis esillä vihreänä.
:kippis1:

Kyllä minä Hulkkina menisin kisoihin.
Voisin käyttää itseäni esimerkkinä.
Kävin ensimmäiset voimamieskisani 19 vuotiaana, painoakin oli kunnioitettavat 95 kiloa ja treeniä takana kokonainen vuosi. Eihän siinä mitään, mutta vastassa oli seitsemän n. 130 kiloista järkälettä, joista suurin osa kuului aivan suomen terävimpään kärkeen.
Selvähän se, ettei sinne kirkkaimman pokaalin perään menty. Sijoitus oli alusta alkaen aivan selvä, viimeinen. (8.)

Näin jälkeenpäin ajateltuna ei kyllä kaduta yhtään. Varma olen kummiski jos olisin jättänyt kisat käymättä niin vituttais. Olihan se hieno kokemus. Vaikka lajit poikkeavat kumminki aikalailla paljon toisistaan, niin suosittelisin kyllä kisalavalle nousua. Kisakokemus on aina kisakokemus. :david:

Aika kirees kunnon mut mikä on haban paksuus veikkaan jotain vähän päälle 40 cm.:D

Originally posted by V-selkä
Aika kirees kunnon mut mikä on haban paksuus veikkaan jotain vähän päälle 40 cm.:D

Mä kyl veikkaisin tasan 40cm. Mun hauista on nimittäin veikatu poikkeuksetta johonkin 41-44cm väliin vaikka se ei oo ku 39 :itku: Toi kireys hämää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom