Hulkki ja kisat?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by V-selkä
Aika kirees kunnon mut mikä on haban paksuus veikkaan jotain vähän päälle 40 cm.:D

Vanhasta threadista tammikuulta:

Originally posted by Hulkki
Pohkeet 44 cm
Kädet 42 cm

Ja jotta tajuaisitte miten paskat noi kädet on: pituutta löytyy 189 cm. Pohkeet on huono lihasryhmä, kädet huonoin.

En tiedä sitten miten toi dietti on vaikuttanut... Hulkki varmaan voi itse valaista.

Originally posted by Mike
Jos munat näkyis niin sitten se olis hauska, muuten se on vain yksi ava muitten joukossa, enkä nyt ainakaan sitä kovin hassuna pidä, Odulla on hassua ava.

joo joo mut ei hauska tarkoita samaa kuin hupaisa.

Aika kirees kunnon mut mikä on haban paksuus veikkaan jotain vähän päälle 40 cm.:D
Suurin piirtein sen verran se on. Kyseessä on ylivoimaisesti paskin lihasryhmäni, eli naura pois vain - ei jaksa kiinnostaa.

Niin no, tästä ei nyt ihan selkoa saa hymiöistä huolimatta että millä mielellä tuota kommentoit...Mutta odotellaan että V-selkä saa rasvat alle kuuden ja sitten fotoa omasta habasta ;) Taitaa jäädä turhan odotteluksi :lol2:

Mutta odotellaan että V-selkä saa rasvat alle kuuden ja sitten fotoa omasta habasta Taitaa jäädä turhan odotteluksi
parempiasi(?) ei saa arvostella? taas näitä älykkyyksiä mitä lukee internetistä.

kuvien perusteella minä sanoisin että jalat ovat se heikoin alue.

Originally posted by vitvall
parempiasi(?) ei saa arvostella? taas näitä älykkyyksiä mitä lukee internetistä.

kuvien perusteella minä sanoisin että jalat ovat se heikoin alue.

Ehkäpä arvostelun sävy vaikuttaa siihen, minkälaisia vastineita saa. Jopa netissä jonkinlainen asiallisuus ja kohteliaisuus saattaa joskus olla tarpeen.

Hulkki, paljos on reisin ympärysmitta?
eihän niillä mitoilla mitään tee! pääasia että näyttää hyvältä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei teekään, saahan sitä silti kai kysyä?
saahan sitä. rupesi vain ahdistamaan kun siinä viestissä missä kysyit jalkojen kokoa oli quote minun viestiini. jotain vittuilua tjsp.?

saahan sitä. rupesi vain ahdistamaan kun siinä viestissä missä kysyit jalkojen kokoa oli quote minun viestiini. jotain vittuilua tjsp.?

:david: Voihan sen noinkin ymmärtää. :rolleyes:

Mä kun olen bodari niin en oikein ymmärtänyt kommentiasi, voisitko selventää? Itse ymmärsin tuon veeselän kommentin kuittailuna. Ja sen perään kuittasin veeselälle että alle kuuden rasvoilla voi itse kunkin +viiskytsenttinen kutistua jonnin verran :eek:

Blaah...

Älähän nyt hulkki anna tässä vaiheessa periksi. Hirveä massaus käyntiin vaan kohti talvea. Ei sitten tarvitse vanhana harmitella.

Lainatakseni satu lappia, minullakin on kotona atk ja internet. se ei auta minua ymmärtämään hyvempää suomeasi.

Originally posted by VahvaJussi
Hulkki, paljos on reisin ympärysmitta?
Zwei kuukautta sitten 71 cm, nyt pari senttiä vähemmän. Pitäisi olla 90 cm ennen kuin ne näyttäisi isoilta, sillä
1) Melkein kaikki massa on reiden yläosassa eli malli on porkkana
2) Pituutta on 188 cm.

Originally posted by Nat_Ural
Ehkäpä arvostelun sävy vaikuttaa siihen, minkälaisia vastineita saa. Jopa netissä jonkinlainen asiallisuus ja kohteliaisuus saattaa joskus olla tarpeen.
Tämä keskustelu on mennyt aika sivuraiteelle, enkä oikein saa selvää tästäkään. Olettaisin että tämä on kuittailua mulle ja mun raivokommentointityylilleni?

Originally posted by Hulkki
Tämä keskustelu on mennyt aika sivuraiteelle, enkä oikein saa selvää tästäkään. Olettaisin että tämä on kuittailua mulle ja mun raivokommentointityylilleni?

Tuskin oli.

No, jos haluat kommenttia, niin olin tosissani JÄRKYTTYNYT kun näin sun kuvat. Olin mielessäni kehitellyt sulle todella ISOT jalat, niiden treeni-juttujen perusteella mitä sä täällä kertoilit, mut noi ei todellakaan vastaa sitä :itku: minkä kuvan sain varsinkin siitä jenkkilässä vietetystä ajasta.

Joo tää on siis millasen mielikuvan sain sun jalkaosastosta JUTTUJEN perusteella. Kaikki kunnia vaan natutreenille :worship:

Originally posted by Arska
No, jos haluat kommenttia, niin olin tosissani JÄRKYTTYNYT kun näin sun kuvat. Olin mielessäni kehitellyt sulle todella ISOT jalat, niiden treeni-juttujen perusteella mitä sä täällä kertoilit, mut noi ei todellakaan vastaa sitä :itku: minkä kuvan sain varsinkin siitä jenkkilässä vietetystä ajasta.

Joo tää on siis millasen mielikuvan sain sun jalkaosastosta JUTTUJEN perusteella. Kaikki kunnia vaan natutreenille :worship:

En mä vaan muista Hulkin kehuneen sillä kuinka massiviset jalat sillä on.

Originally posted by VahvaJussi
En mä vaan muista Hulkin kehuneen sillä kuinka massiviset jalat sillä on.

E i, siis sanoinkin saaneni tällasen mielikuvan, jos kaveri kertoo treenanneensa niin lujaa että oksentaa tai jotain, niin ainakin mä mielessäni saan tällaisen kasityksen?

Jokatapauksessa olin pettynyt, et kai siitä voi minua mitenkään syyllistää, mielipidetähän tässä kai kysyttiin?
Ja kaverilla varmasti on riittävä itsetunto kestämään arvostelu, jos kerran on rohjennut laittaa kuvansa nettiin :thumbs:

Originally posted by Arska
E i, siis sanoinkin saaneni tällasen mielikuvan, jos kaveri kertoo treenanneensa niin lujaa että oksentaa tai jotain, niin ainakin mä mielessäni saan tällaisen kasityksen?

Heh, eli lyhyillä piuhoillani teen johtopäätöksen että kaikki ketkä treenaa kovaa on isoja ja kaikki ne jotka vetää kevyemmin on pieniä...Eiköhän kovaa voi ja pidäkkin treenata kokoon ja treenipainoihin katsomatta...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom