Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by V-selkä
Aika kirees kunnon mut mikä on haban paksuus veikkaan jotain vähän päälle 40 cm.:D
Originally posted by Hulkki
Pohkeet 44 cm
Kädet 42 cm
Ja jotta tajuaisitte miten paskat noi kädet on: pituutta löytyy 189 cm. Pohkeet on huono lihasryhmä, kädet huonoin.
Originally posted by Mike
Jos munat näkyis niin sitten se olis hauska, muuten se on vain yksi ava muitten joukossa, enkä nyt ainakaan sitä kovin hassuna pidä, Odulla on hassua ava.
Suurin piirtein sen verran se on. Kyseessä on ylivoimaisesti paskin lihasryhmäni, eli naura pois vain - ei jaksa kiinnostaa.Originally posted by V-selkä
Aika kirees kunnon mut mikä on haban paksuus veikkaan jotain vähän päälle 40 cm.:D
Originally posted by V-selkä
parempiasi(?) ei saa arvostella? taas näitä älykkyyksiä mitä lukee internetistä.Mutta odotellaan että V-selkä saa rasvat alle kuuden ja sitten fotoa omasta habasta Taitaa jäädä turhan odotteluksi
Originally posted by vitvall
kuvien perusteella minä sanoisin että jalat ovat se heikoin alue.
parempiasi(?) ei saa arvostella? taas näitä älykkyyksiä mitä lukee internetistä.
kuvien perusteella minä sanoisin että jalat ovat se heikoin alue.
eihän niillä mitoilla mitään tee! pääasia että näyttää hyvältä.Hulkki, paljos on reisin ympärysmitta?
eihän niillä mitoilla mitään tee! pääasia että näyttää hyvältä.
saahan sitä. rupesi vain ahdistamaan kun siinä viestissä missä kysyit jalkojen kokoa oli quote minun viestiini. jotain vittuilua tjsp.?Ei teekään, saahan sitä silti kai kysyä?
saahan sitä. rupesi vain ahdistamaan kun siinä viestissä missä kysyit jalkojen kokoa oli quote minun viestiini. jotain vittuilua tjsp.?
parempiasi(?) ei saa arvostella? taas näitä älykkyyksiä mitä lukee internetistä.
Zwei kuukautta sitten 71 cm, nyt pari senttiä vähemmän. Pitäisi olla 90 cm ennen kuin ne näyttäisi isoilta, silläOriginally posted by VahvaJussi
Hulkki, paljos on reisin ympärysmitta?
Tämä keskustelu on mennyt aika sivuraiteelle, enkä oikein saa selvää tästäkään. Olettaisin että tämä on kuittailua mulle ja mun raivokommentointityylilleni?Originally posted by Nat_Ural
Ehkäpä arvostelun sävy vaikuttaa siihen, minkälaisia vastineita saa. Jopa netissä jonkinlainen asiallisuus ja kohteliaisuus saattaa joskus olla tarpeen.
Originally posted by Hulkki
Tämä keskustelu on mennyt aika sivuraiteelle, enkä oikein saa selvää tästäkään. Olettaisin että tämä on kuittailua mulle ja mun raivokommentointityylilleni?
Originally posted by Arska
No, jos haluat kommenttia, niin olin tosissani JÄRKYTTYNYT kun näin sun kuvat. Olin mielessäni kehitellyt sulle todella ISOT jalat, niiden treeni-juttujen perusteella mitä sä täällä kertoilit, mut noi ei todellakaan vastaa sitä :itku: minkä kuvan sain varsinkin siitä jenkkilässä vietetystä ajasta.
Joo tää on siis millasen mielikuvan sain sun jalkaosastosta JUTTUJEN perusteella. Kaikki kunnia vaan natutreenille
Originally posted by VahvaJussi
En mä vaan muista Hulkin kehuneen sillä kuinka massiviset jalat sillä on.
Originally posted by Arska
E i, siis sanoinkin saaneni tällasen mielikuvan, jos kaveri kertoo treenanneensa niin lujaa että oksentaa tai jotain, niin ainakin mä mielessäni saan tällaisen kasityksen?