Huippu rahka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonarx
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ravintosisältöhän on melkolailla perseestä.14g protua koko vitun purkissa.
ja maksaa varmaan jonkun pari euroa...?

No toi on kyl ihan vitun hyvää:kuola: ja kaikki muutki valion noi maustetut rahkat on ihan kurkoja. Mut tietysti kohtuudella jos pystyy..

Saahan sitä rahkasta hyvänmakuista (vaikka onhan se hyvää muutenkin ;)) kun iskee vaan sokeria ja rasvaa tarpeeksi sekaan. Sama juttu Ehrmannissa. Kuohukermaa ja jotain hyvää hilloa niin varmasti on herkullista :kuola:

Kyllä se tosimies ermannia vetää raakanakin, tuohan on nyt jo tuommosta sokerihilloa ravintosisällöltään verrattuna kunnon ermanniin :)

Muhun ei oo ikinä iskeny noi Valion rahkat :urjo: .

Ehramia menee nykyään 2-3 purkkia päivässä ilman mausteita :kuola:

Valion maustettu sitruunarahka, aijai mikä herkku. Ikävä kyllä ravintoarvot ovat varsinkin dieettiä ajatellen aika kehnot, mutta maistuu paremmalta kuin suklaamakupalat ja on tosiaan etäisesti järkevämpi vaihtoehto myös bodaamisen kannalta.

Mä olen lantrannut noita Ehrmannilla, esim. 50/50. Paranee arvotkin ja maku melkolailla sama. Mun suuhun jopa parempi kun ei ole ihan makeista makeinta.

Valion maustettu sitruunarahka, aijai mikä herkku. Ikävä kyllä ravintoarvot ovat varsinkin dieettiä ajatellen aika kehnot, mutta maistuu paremmalta kuin suklaamakupalat ja on tosiaan etäisesti järkevämpi vaihtoehto myös bodaamisen kannalta.

ihan hiton hyvänmakusta. tais tän threadin vilkaisu johtaa heräteostokseen kunhan töistä pääsen...sinäänsä ihan hyvä kun meinasin sortua ja ostaa karkkia... toi omena-kaneli(vast) on kanssa tosi hyvää. paljon parempia kuin exquisan yms ulkomaisten maustetut versiot..

Vähän proteiinia, paljon hiilihydraattia, kallista. Mikä tossa on huippua paitsi maku?

Mä löysinki tänään rahkaa jossa 14g / 100g proteiinia, 400g:n purkki makso 0,39 €!! Ai mistä sitä saa vai? No ei mistään mut eks ookki halpaa!!!! Huoh oon väsyny ja tuli vanha sketsi Pulttiboissista mielee...:D

Nuo on kyllä hyviä, se vanilja varsinkin. Sitten ne uudet 500g metsämansikan makuiset ovat myös todella hyviä. Tietysti noissa on proteiinia vähemmän, mutta noita voikin sitten syödä enemmän oksentamatta :) Ja mua ei ainakaan kiinnosta jos rasvaa ja sokeria löytyy...

Lapsille ja naisille tuommoset. Miehet syö Ehrmannia.PISTE

haha :D miehet syö siis maassa x tehtyä rahkaa + jugurttia jotka on purkitettu venäjällä ja sieltä tuotu ehkä kylmäketjun katkeamatta suomeen?

rahka + funlight sekotukseenkin kyllästyy aika totaalisesti päälle vuodessa.

e: ja mitä vikaa noissa rasvoissa on? yhessä purkissa 14g, omg omg omg!

ee: ja siis pointti on se, että tuo on parempi kuin ostaa pussi karkkia kaupasta. jos tahtoo mahollisimman paljon proteiiniä niin sit vetelee niitä ehrmanneja ym rahkoja.

Kokeilkaapas muuten sekottaa Ehrmanniin ja mihin tahansa mihin haluatte makua niin semmoista mehua ku tropic'o light mustikka-mansikka. Ihan hemmetin hyvää ja peittää mielestäni heran maunkin paljon paremmin kuin Funlightit. Jotenkin tossa funlightissa on semmonen ominaismaku mutta tossa ei.. SUOSITTELEN!

Ton ostamisen jälkeen oon vedellyt american pro wheytäki rahkan seassa ja nauttinut joka ateriasta :D

OSTAKAA IHMEESSÄ JA YLLÄTTYKÄÄ!

Tosiaan arvot aika päin persettä (heraa sekaan) sekä omaan makuun ällömakeaa.
Välillä vaihtelun vuoksi menee ehrmanniin sekoitettuna :kippis1:

Ravintoarvothan tuossa on aivan kamalat ja sitä mukaan kalorimäärä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom