Huippu rahka!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vonarx
  • Aloitettu Aloitettu
Täähän on ihan ok makuista. :kuola: Mitä tuo ehrami on mistä tässä paljon puhutaan?

edittii: Purkin syötyä tuli semmonen äklömakea olo.. Ok maku mutta karseaa jos syö kokonaisen purkin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WTF?!? :eek: Eksää ehramia tunne?!?! :hyper: :D

Ehrami eli Ehrmann on rasvaton maitorahkavalmiste, jokaisen potarin välipalan perusta:worship:

Myydään kaupoissa.

WTF?!? :eek: Eksää ehramia tunne?!?! :hyper: :D

Ehrami eli Ehrmann on rasvaton maitorahkavalmiste, jokaisen potarin välipalan perusta:worship:

Myydään kaupoissa.

jokaisen köyhän podarin joka ei pelkää sitä mahdollisuutta että jää välipalat syömättä jos sattuu huono erä kohdalle...

Aika hössöä toi kyllä on. Ei se maku vaan se sisältö. Ehrmann edelleen selkee ykkönen

Ei oo ikänä vielä sattunu hometta.. ja eikait sitä köyhä tartte olla että saa ostaa parhaan makusta rahkaa:D

noh makuasioita. sen jugurtin voi lisätä rahkaansa sit itse jos siitä niin tykkää.

Mä olen tehnyt tuosta omaa versiota silleen, että olen pikkonut yhden omenan pieniksi palasiksi ja sekoittanut sen purkilliseen rahkaa. Rahka-omenanpalasekoitukseen olen lisännyt vielä makeutusainetta, kanelia ja vanilja-aromia.

Korvaa maultaan hyvin tuon Valion tuotteen ja ravintoarvot on paremmat.

Luomuomenat olen vain pessyt ja pilkkonut sekaan (paitsi tietty sen siemenosan), mutta ulkomaalaiset omenat varmaan kannattaisi kuoria...

Mä kun haluan herkutella ni eka vaahdotetaan koko purkki vaahtoutuvaa vanijahässäkkää (Flora vanilla), 2-3 purkkii Ehrmannia & marjoja sinne sekaa. On kyllä hyvää eikä liian makeeta. Vaahtoutuvaa mansikkakermaa pitäis viel kokeilla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom