Hui Kauhistus!!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PanaSync
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo kaverin kannattais tosissaan harkita treenien "tehostamista". Kauhea kunto kaverilla täytyy olla,jos tuollaisen läpi vie ihan sama vaikkei vetäisi edes sarjoja loppuun itse ainakin kuolisin tommoseen.Tulee mieleen,kun kokeilin kerran Lee Priestin käsitreeniä yhden kaverin kanssa,joka oli kuurilla sarjoja oli muistaakseni joku 25kpl,en pystynyt treenin jälkeen nostamaan 10kg kulmatankoa hauiksilla(niin ja teen kumminkin sarjaa max.65kg!).

Mielenkiintoinen nollatutkimus;Kaverille hirveä roidikuuri päälle taitaisi ruveta "vähän" tulokset nousemaan:D

Viis vuotta jo hakannut päätään seinään......on suomalainen mies tyhmä!
 
Miten niin liikaa sarjoja? eiiiii kai! salilla 2-4h 4-6 kertaa viikossa, kyyyllä kyyllä! todella fiksua! :rolleyes:
 
HUH HUH! Jos mulla junnais viis vuotta tulokset paikallaan niin luultavasti kävisi hieman v**uttamaan! Mitä enemmän sitä pahempi tässä tapauksessa...
 
Mitähän ton ukon päässä on liikkunu? Jos käy salilla ja yhden treenikerran aikana kerkiää vaihtua porukka kahteen kolmeen kertaan, niin eikö sen pitäis jo vähän mietityttää. + se että ne jotka käy siellä treenaamassa 45min ja kasvaa sen ohi niinkun menis ferrarilla ladan ohi...eikö senkin pitäis vähän mietityttää?!!

Kyllä suomalainen mies on välillä itseppäinen, tai jaa no -ei sekoteta suomalaisuutta tähän- toihan on suorastaan idiotismia.
Kukaan ei treenaa tolla tavalla, missään ei mainosteta tollasta. Onkohan toi äijä aatellu, että "perkele, mää oon kova jätkä kun treenaan näin paljon, noi muut varmaan syö jotain kiellettyä kun ne kasvaa noin paljon, mutta mää oon sitkee sissi ja pysyn täällä salilla joka päivä kaks tai kolme tuntia nykyttämässä"

Toihan on ihan sama juttu kun tetsais 50km matkaa jossain vitun suolla mahallaan, vaikka vieressä menis liukuhihna ja jalkakäytävä koko matkan. Nyt mää en tiedä enää mitä sanoo, mää oon niin ällikällä tosta taunopertin treeniohjelmasta.
go taunopertti go!
 
Joskus on tullut nähtyä salilla porukkaa, jotka on tekemässä penkkiä, kun saavun salille ja tekee vielä penkkiä, kun lähden salilta. Oma treeni kestää alle 45 minuuttia. Ei ummarra...
 
Tuosta huomaa taas sen normaalin virheen, luullaan että mitä enemmän tehdään sen kovempi on hyöty. Luulen kuitenkin monen salillakävijän sortuvan tuohon samaan virheeseen ja vähempikin riittäisi. Tuo on kuitenkin jo aika kärjistetty esimerkki. =)
 
Originally posted by onion
Tuosta huomaa taas sen normaalin virheen, luullaan että mitä enemmän tehdään sen kovempi on hyöty. Luulen kuitenkin monen salillakävijän sortuvan tuohon samaan virheeseen ja vähempikin riittäisi. Tuo on kuitenkin jo aika kärjistetty esimerkki. =)

Näinhän se yleensä menee. Mä olen tullut siihen tulokseen, että syy löytyy monesti muista lajeista. Eli suurimmassa osassa urheilulajeja menestyminen ja kehittyminen vaatii määrällisesti hirvittävän paljon harjoittelua ja varsinkin punttiharjoitteluaan aloittelevat ajattelevat, että kuntosaliharjoittelu ei ole mikään poikkeus muiden lajien joukossa. Monella saattaa olla taustalla jokin muu esim. nuoruusajan laji, jossa piti treenata määrällisesti paljon. Itse kuulun tähän ryhmään. 13-17v. harrastin kestävyysjuoksua, jossa pärjätäkseen piti jatkuvasti tuossa vaiheessa koventaa ja lisätä harjoituksia kehittyäkseen ja varsinkin, kun mitään suuria lahjoja ei tuohon(kaan) lajiin ollut. Sitten punttitreeneistä innostuttuani treenasin aluksi samalla periaatteella eli "enempi parempi". Sitten pikku hiljaa lukemalla ja kuuntelemalla kroppaansa alkoi ymmärtämään myös sen levon merkityksen. Silloin tällöin vieläkin, varsinkin kun treeni kulkee, täytyy itseään joskus toppuutella pitämään sarjamäärät kurissa ja tiputtelemaan väliin niitä keveitäkin viikkoja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom