Ht-r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hulk80
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä ja helppo palautusjuomaratkaisu, käytän itse, toimii varmasti siinä missä muutkin vastaavat kyllä.

Toimii hyvin, mutta kahvinmakuinen oli omasta mielestä aika pahaa.

itellä oli kesänaikana pari pussia, ravintoaineiden suhde hyvä dietille hiilareiden vähyyden vuoksi. helppopalkkari samassa kreat ja glutamiinit ei tartte eriksee heitellä sekaan. hinta suolainen nykyisin menevään mass blastiin verrattuna ja ite tykkäsin mansikasta enemmän kuin kahvista.

Käytän itsekin, vadelmanmakuinen on ainakin hyvä ja ihan veden kanssa. Laitan 50g treenin jälkeen + 10g glutamiinia vielä lisää kun meinaa pussi mennä vanhaksi. Ainakin tähän mennessä on toiminut hyvin!

toimii ja on herkkua:D Eikä mene maha sekaisin edes jalkatreenin jälkeen. Tota palkkaria käyttäessä pitää kyllä pitää huoli että seuraavalla aterialla tulee niitä hiilareita kunnolla:)

Tarkoitus olisi ottaa kokeiluun Muscle+:an tilalle. Ainakin pakkauselosteen perusteella asiallista tavaraa.

Vadelmaa nautin ekaksi pussillisen, mutta maku ei oikein miellyttänyt. Nyt kolmas pussi kahvin makuista menossa enkä muuhun ole vaihtamassa on meinaan sitä vertan namia tavaraa (varsinkin jos on kyllästynyt perinteisiin palkkarimakuihin). Sekoittuu hyvin ja sisältää kaiken tarvittavan, joten kaikenpuolin helppo ja mukava ratkaisu. Mitä toimivuuteen tulee niin varmasti toimii justiinsa niin ku ravinnon kuuluukin toimia ;)

syntikka sanoi:
Vadelmaa nautin ekaksi pussillisen, mutta maku ei oikein miellyttänyt. Nyt kolmas pussi kahvin makuista menossa enkä muuhun ole vaihtamassa on meinaan sitä vertan namia tavaraa (varsinkin jos on kyllästynyt perinteisiin palkkarimakuihin).

Samat sanat. Tai siis itse aloitin kahvilla ja tykästyin siihen. Hiukan turhan imelää mutta niinhän ne kaikki. Silti parhaimman makuinen palkkari mun mielestä. Vadelma oli äklön makeata ja esanssista. Nyt menossa suklaa, jonka maku mielestäni kaukana suklaasta, kuten kaikissa muissakin Fastin "suklaanmakuisissa" tuotteissa. Tästä lähtien ostan vain tuota kahvin makuista.

100g treenin jälkeen ja kahvinmakusena, kun tuota tulee ostettua :)

Hullu inkkari sanoi:
Mitä sitten tarkoitatte, kun sanotte tuotteesta 'hyvin toimii' ?
En ole varma, mutta varmasti tarkoittavat, sitä, että he palautuvat todella hyvin ja en yhtään ihmettele hyvät ravintoarvot tuossa on! Mutta niin on hintakin eli korkea.:jahas:

Hullu inkkari sanoi:
Mitä sitten tarkoitatte, kun sanotte tuotteesta 'hyvin toimii' ?

Itse en ole ennen juonut palautusjuomia ennen tätä HT-R:ää ollenkaan. Se meni niin, että yhdellä viikolla kun oli erityisen kovat treenit niin lihakset oli KOKO AJAN kipeät! Salille mennessä, salita tullessa, nukkuessa, herätessä. Ajattelin että ei hitsi, pitää varmaan kokeilla sitä paljon mainostettua palautumisjuomaa treenin jälkeen jos helpottaisi. Niin tein, ja kuin taikaiskusta päivän parin jälkeen lihaskivut hävisivät ja pystyin jatkamaan kovia treenejä paremmalla mielellä.

Eli minun tapauksessani 'hyvin toimii' tarkoittaa vain sitä, että pystyn jatkamaan kovaa treeniä ilman että koko kropan lihakset on aina kipeät. No tästä johtuen tietysti ei tarvitse pitää niin paljoa välipäiviä salilta ja tavoitteisiin pääsee paljon nopeammin.

HT-R:ää käytelty varmaan joku puolisen vuotta ja tosiaan ei ole juurikaan koskaan lihakset kipeänä, kun tuota kietaisee huiviin. Muutenkin tuntuu olo varsin hyvältä sitten illallatreenin jälkeen, kun tota on tempassu. Itse otan (n. 100 kg jannuna) 2 desiä jauhoa puoleen litraan vettä aina treenin jälkeen. Lempimakuna kaffe. Nam. :thumbs: Aiemmin tein manuaaliset palautusjuomat herasta ja maltosta, tai sitten käytin FAST:in RECO2:ta. Mun mielestä HT-R on parempi, mutta voipi tietty olla ihan subjektiivista. On siinä tosiaan ainakin glutamiinit valmiina seassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom