Ht-r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hulk80
  • Aloitettu Aloitettu
100 grammaa jauhetta sisältää:
• 50 g heraproteiinia
• 10 g kreatiinia
• 10 g glutamiinia
• 28 g hiilihydraattia
• 4 g rasvaa

Tuostahan tulee yhteensä 102 grammaa. Ja eikös kreatiini ja glutamiini ole proteiineja? Voisiko joku selvittää minulle tietämättömälle mitä tämä tarkoittaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ingersoll sanoi:
Tuossa on varmaan erikseen mainittu glutamiinin määrä, ja se siis sisältyy tohon proteiinimääräänkin.
Koska glutamiini on proteiini. Minunkin pitäisi kokeilla tätä Hard Trainers Recoveryä, kunhan saan ryypättyä tuon SportLife Nutrionin Recover+:san poies.:D

BTW mitä makua suosittelette minulle, ajattelin maistaa vadelmaa sillä ennen en ole ikinä maistanut vadelman makuista jauhetta, mutta kerta se ensimmäinenkin on.:)

Minusta se vadelma oli aika ällömakeaa ja itsellä oli myös ongelmia saada tuota sekoittumaan :( Ei se nyt vastenmielistä ollut, että kyllä sen alas saa.

se vadelma on ihan helvetin paskaa...no ei ihan niin pahaa, mutta ei hyvää.....onneks sain oman ht-r säkin loppuun ja pääsin vetämään olikohan Elite sport nutrituonin ProMx? tai jotain vastaavaa proteiinia + maltoa....voi vitalis kun tuo prode on hyvää

Höh, vadelmahan on hyvää, ainakin veden kanssa (tosin en ole vielä ehtinyt muita makuja maistaa). Aikaisempia proteiinijauhoja jouduin laittamaan maitoon kun muuten oli niin pahaa. HT-R on ensimmäinen mitä pystyn juomaan pelkän veden kanssa.

Kahvin makuisena pahin juoma ikinä:urjo: Oli pakko vetää helvetillisiä 150gramman annoksia, että sai äkkiä jauhot kulutettua, en kehdannut roskiinkaan heittää. Enkä saanut sitä sekottumaan kunnolla, jäi aika miehekkäitä klimppejä sheikkerin pohjalle. IMO erittäin epäonnistunut maku tuo kahvi, mutta makuasioista ei voi kiistellä. Tuote on sisältönsä puolesta varmasti huippuluokkaa. Suklaata voisi seuraavaksi koittaa, se on yleensä jauhossa kun jauhossa aika varma valinta

edit: enkä nyt sanoisi, että on millään lailla ylihinnoiteltu tuote.........

Dreamer sanoi:
Itse en ole ennen juonut palautusjuomia ennen tätä HT-R:ää ollenkaan. Se meni niin, että yhdellä viikolla kun oli erityisen kovat treenit niin lihakset oli KOKO AJAN kipeät! Salille mennessä, salita tullessa, nukkuessa, herätessä. Ajattelin että ei hitsi, pitää varmaan kokeilla sitä paljon mainostettua palautumisjuomaa treenin jälkeen jos helpottaisi. Niin tein, ja kuin taikaiskusta päivän parin jälkeen lihaskivut hävisivät ja pystyin jatkamaan kovia treenejä paremmalla mielellä.

Eli minun tapauksessani 'hyvin toimii' tarkoittaa vain sitä, että pystyn jatkamaan kovaa treeniä ilman että koko kropan lihakset on aina kipeät. No tästä johtuen tietysti ei tarvitse pitää niin paljoa välipäiviä salilta ja tavoitteisiin pääsee paljon nopeammin.

Tosin sama vaikutus pitäisi olla normaalihintaisillakin palautumistuotteilla. Turha siitä palkkarista on ylihintaa maksaa.

Maso sanoi:
Tosin sama vaikutus pitäisi olla normaalihintaisillakin palautumistuotteilla. Turha siitä palkkarista on ylihintaa maksaa.

Tuo tuntuu sopivan minulle, joten käytän periaatetta "if it ain't broke, don't fix it". En ala riskeeraamaan muita merkkejä muutaman euron säästön vuoksi. Eikä rahasta nyt niin pulaa ole kun en ole työttömänäkään...

NGV sanoi:
No ei varmaan, jos on miljonääri.:thumbs:
Niin, persaukisen pussille vois kuulostaa halvemmalta vaihtoehdolta Fastin Hera80, Fastin Malto, Fastin Glutamiini ja Fastin Kreatiini. Noista kun tekee samanlaiset ravintoarvot kattavia drinkkejä niin tolle pierusatsille tulee hintaa 2,69e/laaki kun taas HTR tulee maksamaan 2,68e/laaki. Onko kallista:D Toki sitä jotain maustamatonta pieruheraa saa halvalla, mutta kuka selLasia pystyy juomaan:urjo: Noi "kalliit" kertahankinta hinnat aina hiukka hämäävät, kandee vähän laskeskella;)

Tylerd sanoi:
Niin, persaukisen pussille vois kuulostaa halvemmalta vaihtoehdolta Fastin Hera80, Fastin Malto, Fastin Glutamiini ja Fastin Kreatiini. Noista kun tekee samanlaiset ravintoarvot kattavia drinkkejä niin tolle pierusatsille tulee hintaa 2,69e/laaki kun taas HTR tulee maksamaan 2,68e/laaki. Onko kallista:D Toki sitä jotain maustamatonta pieruheraa saa halvalla, mutta kuka selLasia pystyy juomaan:urjo: Noi "kalliit" kertahankinta hinnat aina hiukka hämäävät, kandee vähän laskeskella;)

Laitappa tuohon esimerkki, mitä olet laskenut ja millä tavalla, niin päästään kritisoimaan :P

Maso sanoi:
Laitappa tuohon esimerkki, mitä olet laskenut ja millä tavalla, niin päästään kritisoimaan :P
Tervettä järkeä käyttämällä seuraavasti;)

-Fast Hera80 17,90e/900g (Tästä pussista saadaan ~14 annosta mitkä pitää sisällään ~50g proteiinia) Annoksen hinta 1,27e

-Fast Malto6 6,10e/1000g (tulee n.30 annosta mitkä sisältää ~28g hiilaria) 0,2e

-Fast kreatiini 12,90e/300g (eli 30 10gramman annosta) 0,43e

-Fast glutamiini 19,90e/250g (25 10gramman annosta) 0,76e

1,27e + 0,2e + 0,43e + 0,76e = 2,66e/Annos missä on samat ravintoarvot mitä 100grammassa HTR:ää

HTR annoksen hinta 2,68e

Siitä sitten kritisoimaan, joku löytää varmana jonkun "porsaanreiän" jostain ;)

ps. Näköjään mun eka arvio meni munilleen 3cnt:iä :D

Tylerd sanoi:
Tervettä järkeä käyttämällä seuraavasti;)

-Fast Hera80 17,90e/900g (Tästä pussista saadaan ~14 annosta mitkä pitää sisällään ~50g proteiinia) Annoksen hinta 1,27e

-Fast Malto6 6,10e/1000g (tulee n.30 annosta mitkä sisältää ~28g hiilaria) 0,2e

-Fast kreatiini 12,90e/300g (eli 30 10gramman annosta) 0,43e

-Fast glutamiini 19,90e/250g (25 10gramman annosta) 0,76e

1,27e + 0,2e + 0,43e + 0,76e = 2,66e/Annos missä on samat ravintoarvot mitä 100grammassa HTR:ää

HTR annoksen hinta 2,68e

Siitä sitten kritisoimaan, joku löytää varmana jonkun "porsaanreiän" jostain ;)

ps. Näköjään mun eka arvio meni munilleen 3cnt:iä :D

Laskin vastaavan annos hinnan, jos tuotteena on Boost4you Aftertraining (katsotaan samalla kauanko tämä posti täällä pysyy :))

Hinta muunnettu vastaamaan HTR:n ravintosisältöä.

Proteiinit 36,3g/100g (0,65€) > 50g/100g = 0,90€
Hiilarit 50,9g/100g (0,92€) > 28g/100g = 0,51€
Glutamiini 8,2g/100g (0,15€) > 10g/100g = 0,18€
Kreatiini 5,55g/100g (0,10€) > 10g/100g = 0,18€

Yhteensä 100g annokselle tulisi 1,77€

HTR tulisi näin ollen kolmanneksen kalliimmaksi. Jokainen voi sitten päättää onko tuo ravintosisältö lisämaksun arvoinen.

No joo, totta munassa sitä halvempiakin löytyy. Laskin vaan vertailuks Fastilla ihan sen takia koska moni ruikuttaa HTR:än kovaa hintaa ja samalla silmät ummessa tekee sötkötyksiä muilla Fastin tuotteilla kuvitellen pääsevänsä halvemmalla;)

Tämä seuraava on NGV:lle;)
Käyttämäsi tuote tulee maksamaan 2e/annos ja siinä jää kreatiinin ja glutamiinin osuus 6grammaan silloin kun proteiinia tulee ~50g. Eli jos saman valmistajan tuotteista otetaan tarjoushintaiset kreatiini ja glutamiini (isoissa pakkauskoissa), lisätään niitä 4grammaa kumpaakin niin annoksen hinta nousee 2.34euroon jollon ollaan aika lähellä miljonääreille tarkoitetun HTR:än hintaa :D

edit: Itse EN käytä Fastia eli ei ole oma lehmä ojassa pätkän vertaa. Käytän mitä milloinkin sattuu käsiini ja tottakai pidän hintaa tärkeänä, en kuitenkaan niin tärkeänä mitä makua ja laatua......AAMEN

Tylerd sanoi:
No joo, totta munassa sitä halvempiakin löytyy. Laskin vaan vertailuks Fastilla ihan sen takia koska moni ruikuttaa HTR:än kovaa hintaa ja samalla silmät ummessa tekee sötkötyksiä muilla Fastin tuotteilla kuvitellen pääsevänsä halvemmalla;)

Tämä seuraava on NGV:lle;)
Käyttämäsi tuote tulee maksamaan 2e/annos ja siinä jää kreatiinin ja glutamiinin osuus 6grammaan silloin kun proteiinia tulee ~50g. Eli jos saman valmistajan tuotteista otetaan tarjoushintaiset kreatiini ja glutamiini (isoissa pakkauskoissa), lisätään niitä 4grammaa kumpaakin niin annoksen hinta nousee 2.34euroon jollon ollaan aika lähellä miljonääreille tarkoitetun HTR:än hintaa :D

edit: Itse EN käytä Fastia eli ei ole oma lehmä ojassa pätkän vertaa. Käytän mitä milloinkin sattuu käsiini ja tottakai pidän hintaa tärkeänä, en kuitenkaan niin tärkeänä mitä makua ja laatua......AAMEN
En minäkään nyt tuota tarkoittanut, että se törkiän kallista on. Ja BTW ei minulla olisi ikinä varaa ostaa FAST:in kreatiinia ja glutamiinia, kun halvemmallakin saa. Olen ostunut 500g kreatiinia 12,5 eurolla ja glutamiinia 500g noin 25 eurolla, tuotteita en sano, enkä mistä ostin..

Ja tuolla HTR:llä on suunilleen parhaat ravinto arvot mitä markkinoilla on. Itse ajattelin ostaa yhden pussukan kokeiluksi heti joulun jälkeisen dietin jälkeen (joka kestää 4 viikkoa). Sitten ajattelin, tehdä silleen, että otan sitä joku 80g ja laitan vielä siihen vaikka 20g maltoa niin saan siihen proteiinit ja hiilari 50:50 suhteeseen joka on minusta on jopa ehkä parempi kuin 2:1. Tai no riippuu tietenkin ihmisestä, mutta kun olen vasta noin vähän yli vuoden verran salilla (ja siitäkin 10k dietillä) ollut niin varmasti tuosta syntyisi sopiva palkkari.:lol2:

Niin ja tässä iässä vanhemmat maksavat puolet noista joten ei ole rahasta kiinni ja sitten kun ostan heraa, niin pikkuveljenikin käyttää sitä ja ostamme herat puoliksi. Eli nyt on rahaa ja sitä tuhlataa lisäravinteisiin, mutta ei mee kuin muutama vuosi niin saa itse ostaa kaikki itse, ja silloin on vähän pakko tyytyä halvimpaan heraan ja maltoon..:itku:
Mutta toki niilläkin palautuu.:rolleyes:

NGV sanoi:
En minäkään nyt tuota tarkoittanut, että se törkiän kallista on.
Juu kyllä sen hiffasin, että heitit sen puoliherjalla, olihan siellä hymiö perässä ;) Niitä ei sovi unohtaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom