Ht-r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hulk80
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tota säkillinen mansikanmakuisena vedettyä. Ei tullut niin "öklö" olo ja kyllä tuntui että olis ehkä palautunut nopeammin kuin nykyisellä random-kombolla, eli siitä pussista otetaan mitä on ja maltoa + kreaa päälle :)

Vois oikeestaan huomenna hakea uuden säkin tota hooteärrää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tylerd sanoi:
Tervettä järkeä käyttämällä seuraavasti;)

-Fast Hera80 17,90e/900g (Tästä pussista saadaan ~14 annosta mitkä pitää sisällään ~50g proteiinia) Annoksen hinta 1,27e

-Fast Malto6 6,10e/1000g (tulee n.30 annosta mitkä sisältää ~28g hiilaria) 0,2e

-Fast kreatiini 12,90e/300g (eli 30 10gramman annosta) 0,43e

-Fast glutamiini 19,90e/250g (25 10gramman annosta) 0,76e

1,27e + 0,2e + 0,43e + 0,76e = 2,66e/Annos missä on samat ravintoarvot mitä 100grammassa HTR:ää

HTR annoksen hinta 2,68e

Siitä sitten kritisoimaan, joku löytää varmana jonkun "porsaanreiän" jostain ;)

Sellainenhan porsaanreikä tässä laskussa on että kreatiini ja glutamiini ovat proteiinia joten ne sisältyvät tuohon 50 proteiinigrammaan. Tuo vertailuhinta siis pitäisi laskea niin että yhteen annokseen tulee vain 30g proteiinigramman edestä tuota hera 80:a.

TeHo sanoi:
Sellainenhan porsaanreikä tässä laskussa on että kreatiini ja glutamiini ovat proteiinia joten ne sisältyvät tuohon 50 proteiinigrammaan. Tuo vertailuhinta siis pitäisi laskea niin että yhteen annokseen tulee vain 30g proteiinigramman edestä tuota hera 80:a.

Minusta ne on ainakin laitettu erikseen tuossa selvityksessä ravintosisällöstä. Jos nuo sisältyisivät tuohon 50 proteiinigrammaan, niin mitä ne loput 20 grammaa sitten on? Rasvaa?

Maso sanoi:
Minusta ne on ainakin laitettu erikseen tuossa selvityksessä ravintosisällöstä. Jos nuo sisältyisivät tuohon 50 proteiinigrammaan, niin mitä ne loput 20 grammaa sitten on? Rasvaa?
Juuri näin minäkin asian tulkitsen :)

Maso sanoi:

Fastin sivuilta katsottuna ainoastaan kreatiini on merkitty erikseen. Eipä se ainakaan rasvaa ole koska rasvathan pitää erikseen mainita.

Katseleppa tarkemmin elintarvikkeiden tuoteselosteita. Aika harvassa rasvat+hh+prodet on yhteensä 100g/100g. Siellä voipi olla mukana esimerkiksi vettä, ravintokuituja, suolaa ja vaikka minkälaista muuta ainesta mikä ei em ainesosiin kuulu.

Tylerd sanoi:
Niin, persaukisen pussille vois kuulostaa halvemmalta vaihtoehdolta Fastin Hera80, Fastin Malto, Fastin Glutamiini ja Fastin Kreatiini. Noista kun tekee samanlaiset ravintoarvot kattavia drinkkejä niin tolle pierusatsille tulee hintaa 2,69e/laaki kun taas HTR tulee maksamaan 2,68e/laaki. Onko kallista:D Toki sitä jotain maustamatonta pieruheraa saa halvalla, mutta kuka selLasia pystyy juomaan:urjo: Noi "kalliit" kertahankinta hinnat aina hiukka hämäävät, kandee vähän laskeskella;)

se on kertaostoksena opiskelijalle kallis ;)
mutta kun ostaa yhden herapussin sillon ja maltopussin tällön niin ei tunnu niin kalliilta :D kunhan vaan jotenkin kituuttaa sen välin kuun 4. päivästä seuraavan kuun 4.päivään :D

Tylerd sanoi:
Tervettä järkeä käyttämällä seuraavasti;)

-Fast Hera80 17,90e/900g (Tästä pussista saadaan ~14 annosta mitkä pitää sisällään ~50g proteiinia) Annoksen hinta 1,27e

-Fast Malto6 6,10e/1000g (tulee n.30 annosta mitkä sisältää ~28g hiilaria) 0,2e

-Fast kreatiini 12,90e/300g (eli 30 10gramman annosta) 0,43e

-Fast glutamiini 19,90e/250g (25 10gramman annosta) 0,76e

1,27e + 0,2e + 0,43e + 0,76e = 2,66e/Annos missä on samat ravintoarvot mitä 100grammassa HTR:ää

HTR annoksen hinta 2,68e

Siitä sitten kritisoimaan, joku löytää varmana jonkun "porsaanreiän" jostain ;)

ps. Näköjään mun eka arvio meni munilleen 3cnt:iä :D

Hmm.. itse laskisin hinnat vähän eri tavalla. Laskin että HTR:stä saa n.13 annosta, joten se pitää ottaa huomioon kun laskee noita kreatiinin, malton ja glutamiinin hintoja sillä niistähän saa enemmän annoksia kuin tuon 13. Laskin glutamiiniannoksen hinnan näin 13annosta/25annosta * 0,76€/10gannos = 0,4€ ja näin laskettuna koko annoksen hinnaksi (hera+malto+kreatiini+glutamiini) 1,93€. Se miksi mielestäni näin voi laskea on se että kun hera pussi on kulunut loppuun 13 annoksen jälkeen niin se on ainut mitä tarvii ostaa että saa tehtyä taas uudet palautusjuomasatsit sillä maltoa, kreatiinia ja glutamiinia on jäljellä vielä vaikka kuinka paljon. MUTTA korjatkaa joku parempi matematiikan taitaja jos olen väärässä:whip: Siinähän olet oikeassa että kun olet ensimmäista kertaa ostamassa aineksia niin silloin hinnaksi tulee tuo sinun esittämäsi 2,66€/annos

ANW sanoi:
Hmm.. itse laskisin hinnat vähän eri tavalla. Laskin että HTR:stä saa n.13 annosta, joten se pitää ottaa huomioon kun laskee noita kreatiinin, malton ja glutamiinin hintoja sillä niistähän saa enemmän annoksia kuin tuon 13. Laskin glutamiiniannoksen hinnan näin 13annosta/25annosta * 0,76€/10gannos = 0,4€ ja näin laskettuna koko annoksen hinnaksi (hera+malto+kreatiini+glutamiini) 1,93€. Se miksi mielestäni näin voi laskea on se että kun hera pussi on kulunut loppuun 13 annoksen jälkeen niin se on ainut mitä tarvii ostaa että saa tehtyä taas uudet palautusjuomasatsit sillä maltoa, kreatiinia ja glutamiinia on jäljellä vielä vaikka kuinka paljon. MUTTA korjatkaa joku parempi matematiikan taitaja jos olen väärässä:whip: Siinähän olet oikeassa että kun olet ensimmäista kertaa ostamassa aineksia niin silloin hinnaksi tulee tuo sinun esittämäsi 2,66€/annos
Nyt en kyllä tajunnut yhtään mitä ajoit tolla laskelmallasi takaa:lol2: Kaikki noi sä joudut kumminkin ostamaan.........

Esimerkki:
-Ostat auton käteisellä, maksat kerralla 120000euroa
-Ostat auton osarilla, eka erä ja käsiraha esim. 10000euroa

Voitko sanoa kavereille, että tää kosla maksoi vain 10000euroa:D

:zzzz: Tais olla aika helvetin huono esimerkki

Tylerd sanoi:
Nyt en kyllä tajunnut yhtään mitä ajoit tolla laskelmallasi takaa:lol2: Kaikki noi sä joudut kumminkin ostamaan.........

Esimerkki:
-Ostat auton käteisellä, maksat kerralla 120000euroa
-Ostat auton osarilla, eka erä ja käsiraha esim. 10000euroa

Voitko sanoa kavereille, että tää kosla maksoi vain 10000euroa:D

:zzzz: Tais olla aika helvetin huono esimerkki

No oli vähän :)

Tarkoitin sitä että et sä joka kerta joudu ostamaan tota samaa satsia, esim. jos sulta loppuu hera niin et varmaan osta myös samalla kreatiinia, glutamiinia ja maltoa jos sulla on niitä vielä jäljellä? No okei ymmärrän että ei tota ehkä noin voi ajatella mutta ei myöskään noin niinkuin tossa oli ekaks laskettu,
Niinkuin sanoin niin EKALLA kerralla toi maksaa saman ku ht-r:äkin, mutta siitä eteenpäin sitten tulevaisuudessa tulee jonkun verran halvemmaksi sekoitella itse samanlainen kombo :thumbs:

Ok. joo. Nyt käsitin ton tavan laskea, mikä olikin liian yksinkertainen ja aivan oikea tapa :nolo: kävin vain miettimään että kuinka toi noin helvetisti tulee maksamaan kun itse sekoittaa mutta ei voi mitään

ANW sanoi:
Ok. joo. Nyt käsitin ton tavan laskea, mikä olikin liian yksinkertainen ja aivan oikea tapa :nolo: kävin vain miettimään että kuinka toi noin helvetisti tulee maksamaan kun itse sekoittaa mutta ei voi mitään
Saatana:D Oon pitkin yötä valvonut ja pyöritellyt päässäni, että mitä se ANW oikein ajoi takaa eikä auennut ajatus...
Yritin myös keksiä jotain vähän järkevämpää vertausta ton eilen helvetin väsyneenä keksineeni tilalle:lol2: :nolo:
Juu noinhan se menee, kertahankintahinnat ei ole samat, mutta kaikki ne on kuitenkin ostettava. Vähän parempana esimerkkinä vois ottaa, että teet esim. rahkamössöä rahkasta ja kaurahiutaleista. Ostat ekalla kauppakerralla 10purkkia rahkaa ja kilon kaurahiutaleita, seuraavalla kauppakerralla ostat vain 10rahkaa koska kaurahiutaleita on vielä jäljellä. Silti noi KAIKKI rahkamössöt maksaa saman verran kuluttajalle vaikka kauppaan menee eri summa rahaa vaikka kuitenkin saadaan samat mössöt aikaiseksi:D Kauraheitaleita ei luonnollisesti joudu niin usein ostamaan kun rahkaa, mutta silti sen hinnan joutuu laskemaan niin, että kaurahiutale paketti maksaa xxx verran ja siitä saa xxx määrän annoksia. :whip:

Joo en tajuu kyllä että miten noin helposta laskusta sai tehtyä noin vaikean, ehkä mua hämäs toi itse sekoitetun juoman kalleus, mutta ei voi mitään... joskus on ihan hauska mietiskellä matematiikan saloja koko mukava perjantai päivä :kippis1:

toimii 100% varmuudella parasta palautus juomaa mitä minä olen ikinä käyttänyt ja vadelman makuinen on nii perkeleen hyvää että sitä voisi juoda muutenkin kun palkkarina elikkä minä sanon että kunniaa HT-R:lle :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom