Itse on nyt kolmas sykli menossa ja käyn 3x90min korisreenit viikossa päälle. Mitään ongelmia ei ole ollu vielä mikä pysäyttäisi menoa. Ensimmäisen syklin tein joskus 6kk sitten. Nyt on menossa toinen putkeen eli kolmas sykli. Painot oon saanu vedettyä just rajoille tähän kolmanteen. Kaikki setit on menny nyt on 10 toistojen eka viikko menossa.Raqqi, jos meinaat kolme kertaa viikossa HST-reenin JA 2*90min kovaa sählyreeniä viikossa vetää, niin ruokaa joudut mättämään niin sairaasti ja nukkumaan paljon, et ees meinaat palautua. Niinno toisaalta oot siinä iässä, että ainakin hormonitasot pitäis olla luonnostaan aika korkeella.
Kyllähän sitä tosiaan saa panostaa ruokailuun niin että välillä puke meinaa lentää, mutta on se sen arvoista ku kattelee painovaakaa päivittäin ni huomaa nousun. Ympärysmittaukset antaa myös suuntaa että ei ainakaan alaspäin mennä.
Tosin olen ollu 2/3 HST reeniä kuumeessa.. eli ensimmäisen eka/toka viikolla iski kuume. Ja nyt kun aloitin ton elämäni toisen HSTn tossa pari kk sitten niin 7 päivää kuumeessa ja siihen keuhkokuume päälle ekaviikon kakkosreenin jälkeen :D nyt ei ole ollut mitään kolmannessa vaikka painojakin nostin ni hyvin menee.
Ylikuntoa? mene ja teidä.. korisreenit oli silloinkin messissä
Ruokaa koitan vetää sen 3200kcal päivässä, painan 72kg. HST ->

Lisää tulee luultavasti vielä lisää :D