HST treenimetodi nopeaan lihaskasvuun

Meta title: 🔥 HST treenimetodi nopeaan lihaskasvuun 🔥

Meta description: Progressiivinen kokovartalotreeni joka lisää voimaa ja lihasta tehokkaasti ilman turhaa kikkailua.

kyllä se ainaki mulla toimi...

Tää laskuri on siitä huono, että tulee aika paljon ns. ZigZag-efektiä tähän.. eli kannattais hiukan editoida niin laskurista tulisi huomattavasti parempi :)

pevelius sanoi:

Siis sitä että painot eivät nouse jatkuvasti vaan esim 15RM tehdään isommilla painoilla kuin ensimmäinen 10rep treeni. Näin käy jos 15RM ja 10RM ovat lähekkäin. Toisaalta tämä voi olla vähän onni onnettomuudessa koska mulla kolkuttelee ylikunto yleensä 15RM tienoilla ja kevyempi treeni mahdollistaa palautumisen.

justaansa. mutta eikös HST mene juuri noin, jos ekan reenin paino on 75% maksimista?
voihan tuota muokata miten haluaa.
oma tarkoitukseni oli, että tuon avulla voi arvioida ennen ekaa hst-maksimien kokeilua ne painot suunnilleen kohdalleen, että on tarkempaa se kokeilu.
sen jälkeen sitten voi täyttää ne 15rm, 10rm ja 5rm käsin, jolloin muut kentät lasketaan automaattisesti. lopuksi voi vielä säätää prosentit jolloin saa siihen haluamansa nousujohteisuuden.
yritin pitää koko homman mahdollisimman väljänä, että sitä olisi jokaisen helppo taivuttaa omiin tarpeisiin
kiitos kaikille palautteesta.

aluksi tämmöiset

Liitteet

• hst vuosi2000.webp
    hst vuosi2000.webp
    15,8 KB · Katsottu: 145
  • hst vuosi02.webp
    hst vuosi02.webp
    13,4 KB · Katsottu: 95
  • hst8.webp
    hst8.webp
    19,8 KB · Katsottu: 132
  • hst3.webp
    hst3.webp
    19,7 KB · Katsottu: 120
vielä jäi

Liitteet

• hst vuosi 2003.webp
    hst vuosi 2003.webp
    28,6 KB · Katsottu: 92
  • hst3.webp
    hst3.webp
    19,7 KB · Katsottu: 63
  • hst5.webp
    hst5.webp
    28,3 KB · Katsottu: 66
  • hst9.webp
    hst9.webp
    14,5 KB · Katsottu: 118
eli kommenttia vaan yritän kestää sen!
pituutta on +185
painoa on ollu 105-110 riippumatta siitä olenko treenannut vaiko en.
eka kuvassa lähtötaso vuodelta 2000
sitten ollut pausseja vuosi pari ja nyt olen taas vuoden treenannu.

Onhan siinä kehitystä tullut, hanskat ja epäkkäät on kyl mukavan kokoiset.
En tiedä onko mun silmissä vikaa mut tuntuu, että olkapäät kaipais vähän enemmän reeniä.
Tsemiä vaan jatkon!

mxm sanoi:
Onhan siinä kehitystä tullut, hanskat ja epäkkäät on kyl mukavan kokoiset.
En tiedä onko mun silmissä vikaa mut tuntuu, että olkapäät kaipais vähän enemmän reeniä.
Tsemiä vaan jatkon!
olkapäät onkin perseestä niinkuin treeninä :wall:

hst sanoi:
olkapäät onkin perseestä niinkuin treeninä :wall:

Tätä mieltä ennen itekin olin, mutta viparit sivulle ja pystypunnerrus sai ainakin itteni innostumaan olkareenistä. Onhan se vähän sellaista hinkkaamista mutta peilikuva sitten palkitsee:D

mxm sanoi:
Tätä mieltä ennen itekin olin, mutta viparit sivulle ja pystypunnerrus sai ainakin itteni innostumaan olkareenistä. Onhan se vähän sellaista hinkkaamista mutta peilikuva sitten palkitsee:D
varsinkin nuo viparit ne on myrkkyä!
pystypunnerrus tangolla ja käsipainoilla on ihan ok niitä kun ei voi tehdä "väärin"

Olen HSTllä treenaillu nyt useamman syklin ja massaa haen. Koripallon lopetin viime keväänä mutta nyt olis kova hinku alottaa uudestaan vielä kun yhden kauden voi junioreissa pelata.

Kysymys kuuluuki et kuin hyvin palautuu ja saa lihasta kasvatettuu jos kolmesti viikossa treenaa HSTllä ja siihen päälle kolmesti viikossa koripalloa?

Koripalloa olisi MA 1.5h, PE 1.5h ja SU 1.5h (matsi)
Ja HSTtä olen ennen treenannu MA KE PE.

Kannattaisiko samalle päivälle laittaa koris ja sali vaiko eripäiville vai meneekö turhan rankaks.

Saliohjelman vaihtaminenkin natsaa mikäli HST ei koriksen kanssa toimi.

Niin ja kuinka koriksen jälkeen palautusjuomia kannattaisi imailla (hh ja prot. suhde?)

Kannattaa varmaan siirtyä bodailusta perusvoimatreeniin koripallokauden ajaksi. Kuus treeniä viikossa ei oo ikäiselles mikään paha nakki, itse en kyllä yrittäis kasvattaa massaa kovin suurella tahdilla koriskaudella. Lihasta ja voimaa tulee kyllä suht. helposti suurellakin treenimäärällä, kun treenaa järkevästi ilman taukoja ja syö hyvin.

Olen HSTllä treenaillu nyt useamman syklin ja massaa haen. Koripallon lopetin viime keväänä mutta nyt olis kova hinku alottaa uudestaan vielä kun yhden kauden voi junioreissa pelata.

Kysymys kuuluuki et kuin hyvin palautuu ja saa lihasta kasvatettuu jos kolmesti viikossa treenaa HSTllä ja siihen päälle kolmesti viikossa koripalloa?

Koripalloa olisi MA 1.5h, PE 1.5h ja SU 1.5h (matsi)
Ja HSTtä olen ennen treenannu MA KE PE.

Kannattaisiko samalle päivälle laittaa koris ja sali vaiko eripäiville vai meneekö turhan rankaks.

Saliohjelman vaihtaminenkin natsaa mikäli HST ei koriksen kanssa toimi.

Niin ja kuinka koriksen jälkeen palautusjuomia kannattaisi imailla (hh ja prot. suhde?)

Back
Ylös Bottom