How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
Eli hieman aihetta "miehen ja naisen välinen ystävyys" sivuava, mutta nyt erityisesti tytöt..( tietty myös pojatkin saa kertoa mitä on huomannut tehneensä)
Yleisimpiä ja omalle kohdalle osuneita suuhteen kariuttajia ennen kuin se oikeestaan on alkanutkaan, lähinnä nyt meidän miespuolisten tekemiä mitä ihmeellisimpiä asioita mitkä saavat naiset juoksemaan karkuun tapauksesta riippuen vaikka se asia tuntuisi kuinka loistavalta kuningas-ajatukselta :hyper: omassa päässä!

Varmasti jokaiselle on joskus tapahtunut tai tulee tapahtumaan tilanne missä on korviaan myöten ihastunut tyttöön..tekee jotain "tyhmää" , sit mietitään hetki "mikshän siit ei kuulukkaan mitään".. :wall:

..ja jostain kuullaan sit jälkeenpäin ihan looginen selitys ja voi prkl.. :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Typerät vitsit ja vehkeenmittailu kyllä karkoittaa minut takuuvarmasti.

Kiinnostaisi tietää kyllä mitkä naisten tekemät jutut saa miehen ottamaan jalat alleen ja äkkiä, jos näin samaan threadiin sopii moinen tunkea vai pitääkö tehdä oma.

Jos nainen vie vaateostoksille, niin se yrittää joko päästä miehestä eroon, tai ei tiedä mitä tekee :) No ei varmaan kaikki koe tätä tuskaksi, mutta itse juoksen mieluummin vaikka cooperin testin 3 kertaa kuin katselen vaatteita tunnin.

Sumppari sanoi:
Jos nainen vie vaateostoksille, niin se yrittää joko päästä miehestä eroon, tai ei tiedä mitä tekee :) No ei varmaan kaikki koe tätä tuskaksi, mutta itse juoksen mieluummin vaikka cooperin testin 3 kertaa kuin katselen vaatteita tunnin.

:sama:

vaatteiden ostaminen (tai siis niiden hakeminen) on mulle todellista pakkopullaa.

Toinen on liian vakavaksi heittäytyminen. Jos ollaan muutama viikko tavattu niin meikäläisen tavarat säilyy kyllä vielä omissa kaapeissa, vaikka toinen niitä pakkaisikin. Saapahan purkaa sitten omaan kaappiin takaisin :).

Liiallinen "sä et muuten ole menossa sinne" määräily on varma merkki siitä, että numero häviää puhelimesta.

No onpa ollut niin hiljaista naismarkkinoilla, että ei tarvitse tuollaisia miettiä :rolleyes:

No joo.. mulla sattui tällainen homma muutama viikko sitten. Eli olin alkanut seurustelemaan yhden kivan tytön kans pari viikkoa aikaisemmin. Oli sattumoisin perjantai ilta ja tyttöni oli silloin treeneissä. Oltiin sovittu että tämä tyttö tulee kämpilleni joskus 10 aikaan illalla ja katsotaan vaikka joku leffa. No minä siinä aloin miettimään että mitähän sitä vois hommailla siihen asti kun tyttöni tulee koska kello ei ollut edes vielä kuutta niin aikaa kyllä riitti. Soitinpa siinä sitten kaverille joka asuu melkeen naapurissa että mitäs ne pojat hommailee niin siellähän se oli vähän viinaa ottelemassa ja sinnehän sitä tuli sitten itsekkin lähdettyä.. :kippis1: Niin ja sitten vähän 10 jälkeen tyttöni soitti että ois nyt tulossa ja lähdin käveleskelemään kohti koti.. matkalla hoksasin että olenpa muuten aika vi**n päissään :eek: . No tämä tyttö sitten tuli kämpilleni ja viipyi siellä n 15min jonka jälkeen sanoi etten ollutkaan ihan semmoinen kun se luuli. Seuraavana aamuna olo oli :urjo: . Pakko myöntää että olin aika :david:

Tietty..sekaan vaan, tasapuolistahan se on :)

Ennen sitä varsinaista seurustelun alkamista alkaa todella tekeen mieli karkuun jos tyttö unohtaa oman elämänsä täysin ja kiehnää vieressä aamusta iltaan ja illasta aamuun, kavereille sanotaan ei ja kaikki omat menot unohtuu, sit ku sä ite sanot meneväs reeneihin tai kavereiden kans jonnekkin ni suututaan ja käytetään painostimena sitä et "enhän mäkään menny vaik pyydettiin"
voi prkl..toi ei kuulu mihinkään ensimmäisten päivien riitoihin!!

Oma elämä vaik kuinka ihastutaan on se mistä pitää pitää kiinni :rock:

tää oli vaan yks esimerkeistä..niistä monista.. ;)

Ei sit tytöt ymmärretä väärin..ihan kivoja te ootte :haart:

Jii82 sanoi:
Eli hieman aihetta "miehen ja naisen välinen ystävyys" sivuava, mutta nyt erityisesti tytöt..( tietty myös pojatkin saa kertoa mitä on huomannut tehneensä)
Yleisimpiä ja omalle kohdalle osuneita suuhteen kariuttajia ennen kuin se oikeestaan on alkanutkaan, lähinnä nyt meidän miespuolisten tekemiä mitä ihmeellisimpiä asioita mitkä saavat naiset juoksemaan karkuun tapauksesta riippuen vaikka se asia tuntuisi kuinka loistavalta kuningas-ajatukselta :hyper: omassa päässä!

Tulee mieleen ainakin seuraavia asioita:
- Jatkuva itsensä kehuminen tai yleensäkään itsestään puhuminen
- Liiallinen kiroilu ja pervouksien heittely
- Hygienia täysin retuperällä
- Seksin vonkaaminen heti ekoilla treffeillä
- Kitinä, rutina ja valittaminen "Kaikki on niin perseestä ja maailma vihaa mua..."
- Älytön möykkääminen ja koheltaminen
- Autolla kaahaminen nainen kyydissä
- Ekoilla tai toisilla treffeillä kännissä kuin käki
- Naisen kritisoiminen
- Muiden naisten katselu

Missukka sanoi:
Kiinnostaisi tietää kyllä mitkä naisten tekemät jutut saa miehen ottamaan jalat alleen ja äkkiä, jos näin samaan threadiin sopii moinen tunkea vai pitääkö tehdä oma.

- Ala kertomaan edellisistä miehistäsi
- Vastaa yksitavuisesti miehen jutun aloituksiin
- Vältä katsekontaktia ja silmäille kaikkialle muualle
- Kitise, rutise ja valita
- Ole muuten vain ylimielinen ja koppava, vittuilukin kannattaa
- Hauku miehen ystävät, kaverit ja tutut jos satut tuntemaan
- Tiuski kunnolla
- Oleta mies palvelijaksesi, joka tekee mitä käsketään

Missukka sanoi:

Toisilla treffeillä muija suunnittelee yhteistä omakotitaloa, nimeää lapsia, ja hehkuttaa ton tyyppisiä asioita tosissaan---> karkuun

Minut karkoittaa ainakin takuuvarmasti yli-innokkuus, joka usein on läheistä sukua epätoivoisuudelle. Jatkuva puhelu- ja viestipommitus yhdistettynä siihen, kun toinen osapuoli mainostaa vanhemmilleen käytännössä katsoen seurustelevansa, kun on tapailtu jokusen kerran eikä mistään seurustelusta ole ollut PUHETTAKAAN ---> karkuun ja äkkiä.

EDIT:
John R sanoi:
Toisilla treffeillä muija suunnittelee yhteistä omakotitaloa, nimeää lapsia, ja hehkuttaa ton tyyppisiä asioita tosissaan---> karkuun

Tämä on kyllä varmasti todella luotaantyöntävää ihan kummassakin sukupuolessa, kuten tuli todistettua. Epätoivoisuus/takertuvuus ei pue ketään.

John R sanoi:

Ei tollasia voi olla olemassa :hyper: Ja miksi joku haluaisi MIEHEN mukaan vaateostoksille.

Missukka sanoi:
Kiinnostaisi tietää kyllä mitkä naisten tekemät jutut saa miehen ottamaan jalat alleen ja äkkiä

Itsensä väheksyminen ja huono itsetunto.

Semmoinen neuroottisuus kyllä karkottaa tehokkaasti, että jos sanoo tavallisella puheäänellä asiallisilla sanoilla, mutta eriävän sekä kriittisen mielipiteen ja toinen pillahtaa itkuun ja märisee, notta "Mix nää huuvat mulle?". :confused: Ei suhteesta VOI tulla mitään, jos ei voi sanoa yhtään mitään vähänkään poikkipuolista, että pitää varoa jokaikistä sanaansa ja punnita tarkkaan, millä äänenpainolla mitäkin sanoo.

Feminismissä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta kyllä se rupee miestä syömään rotan lailla, jos nainen päivittäin (tai jopa jokatoisessa lauseessa :curs: ) latelee jotain "Nii joo, taas on mies tappanu/raiskannu/ryöstäny, kyl kaiken pahan alku on mies, ku ne kaikki miehet ja ohan se selvää, että JOKAINEN mies on sitä ja tätä ja blahblah..." -tyylistä juttua. Ei moista jaksa kukaan mies kauaa kuunnella, vaikkei ko nainen sitä juuri omaan kullannuppuhöpönassukörilääseensä suuntaisikaan. Eli mun ymmärtääkseni kumminkin kaunainen kyräilevä miesviha ja sukupuolten tasa-arvoa tavoitteleva fiksumpi feminismi ovat kaksi eri asiaa.

John R sanoi:

Tuolla saa ainakin minut heti karkuun. Ja olen kyllä aika monta tapausta tavannut joissa on käynnyt näin.

Sitten tuossa jo mainittiinkiin se edellisten suhteiden kertominen/vatvominen on varmaan ihan pahinta mitä yleensäkin voi suhteessa tehdä siinä vaiheessa kun ei viellä tiedä toisen iteseluottamusta jne.

iivili sanoi:
Ei suhteesta VOI tulla mitään, jos ei voi sanoa yhtään mitään vähänkään poikkipuolista, että pitää varoa jokaikistä sanaansa ja punnita tarkkaan, millä äänenpainolla mitäkin sanoo.

Näinpä näin. Nimim. elin puolitoista vuotta ylläkuvatun kaltaisessa suhteessa... hermohan siinä meni ja ero tuli...

iivili sanoi:
Eli mun ymmärtääkseni kumminkin kaunainen kyräilevä miesviha ja sukupuolten tasa-arvoa tavoitteleva fiksumpi feminismi ovat kaksi eri asiaa.

Ihan oikein olet ymmärtänyt. Feminismi ei ole, eikä sen pitäisi koskaan olla ns. feminiinistä sovinismia (hiaano omakeksimäni ilmaus) :D

Missukka sanoi:
Ja miksi joku haluaisi MIEHEN mukaan vaateostoksille.

Eipä ole vielä sellaista tyttöä vastaan tullut joka ei olisi heti ruinaamassa mukaan vaatekauppaan. Ja sitten kun yrittää kohteliaasti kieltäytyä niin alkaa tämä "sä et huomioi mua ollenkaan!" -valitus :) Taitaa olla naisilla geeneissä joku systeemi joka pakottaa heidät raahaamaan puolisoaan mukaan kauppoihin, ei voi kyllä ymmärtää mikä evoluution oikku senkin on saanut aikaan :D

Niin joo, mä olen onnistunut karkottamaan tytön olemalla heti alkuunsa liian kiltti. Virhe, josta on sittemmin otettu opikseen.

Missukka sanoi:

Kesällä oli joitakin tapauksia, jotka sai juoksemaan karkuun...

- Naisen mielestä kaikki on perseestä ja mistään on vaikeaa keksiä mitään positiivista.... Miten muuten jonku mielestä Suomen lyhyt kesä voi olla perseestä?

- Nainen osoittaa olevansa yliluonnollisen sivistynyt ja kultturelli persoona.. Et uskalla olla oma itsesi, koska treffit on sellaiset joissa mitellään sivistyssanojen määrällä, keskustellen kaikkea akateemista paskaa.

- Nainen kertoo alkumetreillä miljoonista miehistään ja siitä kuinka monen varatun miehen kanssa on ollut. Tämä tapaus on siinä mielessä kiva, että sänkyyn voi hypätä saman tien kunhan on esitelly itsensä. Kuka hullu kuvittelee, että mies haluaa tollasen rinnalleen.

- Nainen kertoo bilettäneensä alasti lätkäjoukkueen kanssa viikonloppuna... Vaikka ollaan tapailtu jonku aikaa.

- Nainen kertoo olevansa varattu.

- Nainen on exän kaveri tai tuttu.

Missukka sanoi:

Tässä threadissähän nämä ovat tainneet kyllä jo tulla, mutta annetaan nyt ääni kuitenkin ainakin seuraaville ensimmäisenä mieleen tulleille fiiliksen laskijoille:

Halu ehdottomasti hankkia lapsia ja halu tiedotella asiasta ahkerasti (tuntuu olevan todella yleistä oman ikäluokkani lapsettomilla naisilla). Lasten oikeudesta molempaan vanhempaan ja vakaisiin perheoloihin ei tiedotella mitään, mutta annetaan ymmärtää että parisuhde ei ole mitenkään välttämätön edellytys lasten hankkimiselle.

Kaikki mahdolliset keskustelut jonkun yksittäisen naisen debiiliydestä jugurttimerkin valintaan ohjautuvat tasa-arvokysymykseksi. Valitus naisten alhaisesta asemasta ja kyvyttömyys vastata kysymyksiin kuten "mitä sinä olet tehnyt edistääksesi naisten asemaa" tai "mitä sinä olet tehnyt edistääksesi omaa asemaasi" muuten kuin linjoilla "oon niinku opiskellu pitkälle ja olen tosi ahkera työntekijä". Korkea koulutus ja hissukamainen hyvin työskentely kun eivät ole ennenkään kenenkään uraa edistäneet.

Lokittelu miehen rahoilla ilman, että missään tilanteessa edes tarjoudutaan maksamaan jotain yhdessä hankittavaa: katsotaan vain kostein silmin miehen suuntaan. Pätee myös muihin kuin raha-asioihin tiettynä avuttomuutena/hienohelmaisuutena eli ei tartuta toimeen, vaan odotellaan epätietoisen näköisenä, että se mies toimisi isänkorvikkeena ja hoitaisi hommat kotiin samalla kun itse lepuutellaan menemään.

Oharit jostakin sovitusta jutusta todella lyhyellä varoitusajalla.

Oletus että ilman sopimista mies on aina valmis singahtamaan 2 sekunnin varoitusajalla minne naisen mieli halajaa.

Helvetinmoiset paskarannut naisen asunnon pöntön seinämällä & vetämätön pökäle kellumassa ympyrää muutaman viikon tapailun jälkeen. 5 vuoden yhdessä asumisen jälkeenhän tämä ei enää ihan yhtä paljon saisi niskakarvoja pystyyn, mutta joku raja nyt sentään!

Omia töppejä...

- Liiallinen yhteydenpito
- Liian vähäinen yhteydenpito
- Tyhmät vitsit
- Epävarmuus
- Poissaoleva olemus
- Exästä puhuminen
- Toisen exästä vitsailu
- Olemalla liian kiltti

Auttanut 10 päivän yli on...

- Vittuilu ja päänaukominen ;)
- Sinnikkyys. Ei, ei aina tarkota ei. Vältteleminen ei aina tarkota ei. Joskus voi saada uuden mahdollisuuden, jolla osoittaa ensivaikutelman olevan väärä.
- Seksi

Hienoperseily. Emmä voi sitä, emmä voi tätä.

Pärähti ihan seurustelun alkuvaiheessa niin äkillinen spläkäri, ettei ehtinyt edes ajattelemaan pidättämistä. Tietenkin tuo estoton ilman päästö tapahtui kultani kanssa ollessani vaahtokylvyssä. :nolo:

Kun tuokaan ei saanut beibiä tappamaan mua tai edes katoamaan niin otin siitä itselleni avovaimon. En kyllä tuotakaan temppua uskaltaisi uusia tai voi muija ottaa itselleen vaikka kissan mun sijasta.

ps. Kaikki tuohan on vain avointa ja rehellistä itsensä ilmaisemista. Se joka pieruaan pihistää, harrastaa muutenkin vilppiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom