Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahana. Kyse on kuitenkin fiktiosta, joten en koe, että minun tarvitsee erityisesti hyväksyä tai paheksua Frankin tekoja. Sama homma kuin muissakin TV-sarjoissa ja elokuvissa, joissa päähenkilö(t) on ns. antisankari. Näissä tuotoksissa minusta juuri se päähahmojen pahuus ja häikäilemätön kusipäisyys yhdistettynä vaikuttavaan karismaan on kiehtovaa ja yksi niiden kantavista voimista.Loistava sarja kyllä, tuli ensimmäinen kausi katottua kahden päivän aikana. Ihan mielenkiinnosta, näkeekö porukka on päähenkilön (Spaceyn) hyvänä vai pahana jätkänä? Eli toivotteko että jäisi kiinni ja kaikki menisi vituiks, vai että kaikki sujuis smoothisti ja suunnitelmat onnistuis? Keinot saavuttaa tavoitteet on kuitenkin aika moraalittomia, ja oikeessa elämässä varmaan aika harva hyväksyis jos poliitikon toimet olis ees lähellä tota. Mitenkäs jos ei oteta Huomioon, hyväksyisittekö muut keinot?Peterin tappamista
Tosin itse toivon silti että kaikki menisi päähenkilöllä nappiin lopulta.
Jaa katos tätä varten 4K töllön hankit!Tulee muuten 4K resolla ulos tuo kakkoskausi.
Pahana. Kyse on kuitenkin fiktiosta, joten en koe, että minun tarvitsee erityisesti hyväksyä tai paheksua Frankin tekoja. Sama homma kuin muissakin TV-sarjoissa ja elokuvissa, joissa päähenkilö(t) on ns. antisankari. Näissä tuotoksissa minusta juuri se päähahmojen pahuus ja häikäilemätön kusipäisyys yhdistettynä vaikuttavaan karismaan on kiehtovaa ja yksi niiden kantavista voimista.
Let's go Frank.
Jasso, pitää ensi viikolla tilata kuukausi netflixii ja kattoo läpitte.Toinen kausi on nyt katsottavissa!