House of cards season 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Oli niin maan saatanan hyvä ykkönen, että kovasti kakkosta odotellaan.

Ens kuussa pamahtaa taas.

405px-HouseOfCardsSeason2Teaser.jpg

[video=youtube_share;gBabKoHSErI]http://youtu.be/gBabKoHSErI[/video]

Kertakaikkisen mahtava sarja! Täytyykin nyt katsoa ykköskausi uudestaan, niin siitä on sitten hyvä jatkaa toisen kauden parissa.

Kovasti odotin ekaa kautta, ja kakkosta vielä kovempaa. Loisto sarja. Pitäis vetästä ykkönen vielä pika-uusintana ennen kakkos kautta.

Loistava sarja kyllä, tuli ensimmäinen kausi katottua kahden päivän aikana. Ihan mielenkiinnosta, näkeekö porukka on päähenkilön (Spaceyn) hyvänä vai pahana jätkänä? Eli toivotteko että jäisi kiinni ja kaikki menisi vituiks, vai että kaikki sujuis smoothisti ja suunnitelmat onnistuis? Keinot saavuttaa tavoitteet on kuitenkin aika moraalittomia, ja oikeessa elämässä varmaan aika harva hyväksyis jos poliitikon toimet olis ees lähellä tota. Mitenkäs jos ei oteta Huomioon
Peterin tappamista
, hyväksyisittekö muut keinot?

Tosin itse toivon silti että kaikki menisi päähenkilöllä nappiin lopulta.

Loistava sarja kyllä, tuli ensimmäinen kausi katottua kahden päivän aikana. Ihan mielenkiinnosta, näkeekö porukka on päähenkilön (Spaceyn) hyvänä vai pahana jätkänä? Eli toivotteko että jäisi kiinni ja kaikki menisi vituiks, vai että kaikki sujuis smoothisti ja suunnitelmat onnistuis? Keinot saavuttaa tavoitteet on kuitenkin aika moraalittomia, ja oikeessa elämässä varmaan aika harva hyväksyis jos poliitikon toimet olis ees lähellä tota. Mitenkäs jos ei oteta Huomioon
Peterin tappamista
, hyväksyisittekö muut keinot?

Tosin itse toivon silti että kaikki menisi päähenkilöllä nappiin lopulta.
Pahana. Kyse on kuitenkin fiktiosta, joten en koe, että minun tarvitsee erityisesti hyväksyä tai paheksua Frankin tekoja. Sama homma kuin muissakin TV-sarjoissa ja elokuvissa, joissa päähenkilö(t) on ns. antisankari. Näissä tuotoksissa minusta juuri se päähahmojen pahuus ja häikäilemätön kusipäisyys yhdistettynä vaikuttavaan karismaan on kiehtovaa ja yksi niiden kantavista voimista.

Let's go Frank.

Ai että, mahtavaa. En ollut huomannut että noin kohta puskee pihalle!

Tulee muuten 4K resolla ulos tuo kakkoskausi.
Jaa katos tätä varten 4K töllön hankit!

Pahana. Kyse on kuitenkin fiktiosta, joten en koe, että minun tarvitsee erityisesti hyväksyä tai paheksua Frankin tekoja. Sama homma kuin muissakin TV-sarjoissa ja elokuvissa, joissa päähenkilö(t) on ns. antisankari. Näissä tuotoksissa minusta juuri se päähahmojen pahuus ja häikäilemätön kusipäisyys yhdistettynä vaikuttavaan karismaan on kiehtovaa ja yksi niiden kantavista voimista.

Let's go Frank.

Jep, näin ajatusleikkinä siis vaan. Yleensähän näissä fiktiivisissä tuotoksissa just tulee reaktioita suuntaan tai toiseen, että toivotaan jonkun selviävän jostain tai vastaavasti maksamaan teoistaan. Hain tätä siis takaa että minkälainen reaktio kyseisen henkilön kohdalla tulee, ja aloin miettimään että johtuuko mun ehdoton Frankin puolella oleminen siitä että oon aina ihannoinut vahvoja ja jopa häikäilemättömiä persoonia, vai juuri tästä kuinka Frankista on tehty antisankari jonka puolella muutkin on.

Oi. Eilen tuli sähköpostia, että House of Cardsin 2. tuotantokausi pamahtaa Netflixiin 14.2. Enpä taida vielä luopuakaan tuosta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sarja sai muuten vihreät valot kolmannelle kaudelle.

Toinen kausi on nyt katsottavissa!

Ihan pirun rautasta tavaraa. Kolme jaksoa kohta katottuna. Kannattaa kyttää.

Kaksi jaksoa katsottu ja on kyllä mahtavaa settiä. Frankin monologi ensimmäisen jakson lopussa oli yksi kovimmista ikinä.

8 jaksoa takana, todella hyvää settiä. Subit olis välillä todella jees. Inhottaa, kun joskus joutuu kuuntelemaan 3 kertaa uudestaa, että ymmärtää kaiken.
Kevin Spaceyn on todellinen nero. Koostuu varsinkin noissa loistavissa monologoseissa

Millä playeril ei subit näy? Vai oliko ekas jaksos mut ei myöhemmin?

Itse siis katon ihan selaimella olohuoneen mediakoneesta, ja ekassa jaksossa oli subit.

En tiedä tarjoaako Netflix subeja, koska asun maassa, jossa netflix ei näy. Joten käyttänyt muita keinoja sarjan katsomiseen. Sen verran uusi sarja, että kunnollisia tekstejä vaikea löytää/ en ole itse ainakaan löytänyt googlella ym.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom