Kasvu naturaalina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zenef
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja se samainen työkaveri kerran kysy, että paljonko painan. Vastasin siihen, etten tiedä, mutta veikkaan n. 78kg näin massakaudella (pituutta mulla 178cm). Työkaveri sitten sanoi, etten mä saa painaa niin paljon, kun mä oon nainen! Siis WTF! Sanoin sitten, että mun puolesta voisin painaa vaikka 80kg, jos peilikuva vaan näyttäis kireeltä. Siinä se sitten pyöritteli silmiään, kun sen mielestä naisen kuuluu olla laiha ja lihakseton..

Sori offtopic..

Jep, nähhään silmissä kuva jostaki ammattilais naiskehonrakentajasta heti kun joku naikkonen kertoo käyvänsä salilla.

Joku mopopoika sanoi ettei halua kyykätä kun jalkapalloa pelaamalla treenaa jalat että ne sais vaan kiinteytyä kun kyseli treenivinkkejä, sanoin että et sinä niitä jalkoja liian lihaksikkaaksi saa vaikka vähän kyykitkin :).

No alkoiko kyykkään? :D

sen mielestä naisen kuuluu olla laiha ja lihakseton...

Voi huoh... :jahas:

Siinä se sitten pyöritteli silmiään, kun sen mielestä naisen kuuluu olla laiha ja lihakseton..

Onkohan mussa sit jotain vikaa, kun yks päivä oli salilla kaks naista, joilla molemmilla oli isommat olkavarret kuin mulla ja ainoo mitä siitä osasin ajatella oli että "That's hot!". :D

Ja se samainen työkaveri kerran kysy, että paljonko painan. Vastasin siihen, etten tiedä, mutta veikkaan n. 78kg näin massakaudella (pituutta mulla 178cm). Työkaveri sitten sanoi, etten mä saa painaa niin paljon, kun mä oon nainen! Siis WTF! Sanoin sitten, että mun puolesta voisin painaa vaikka 80kg, jos peilikuva vaan näyttäis kireeltä. Siinä se sitten pyöritteli silmiään, kun sen mielestä naisen kuuluu olla laiha ja lihakseton..

Sori offtopic..

no niin sinne meni ne pienetkin miehisyyden rippeet :(

no niin sinne meni ne pienetkin miehisyyden rippeet :(

No todellakin. Vissiin pitää ihan oikeasti alkaa treenaa ku naisetki painaa enemmän. :(

Ikä
36
Ennen roinien tuloakin on ollu isoja ukkoja, isompia kun Jeff Seidit yms. Mitä nykyään ei uskota natuksi. Se on melko haitallista aloitteleville nuorille kun uskotellaan, että joku 80kg kunto yli 180 senttisenä ei olisi mahdollista natuna. Moni lähtee roinan tielle liian helposti tajuamatta että natuna voi saada melko näyttävän fysiikan.

Screenshot_20250114_141505_Facebook.webp

Ennen roinien tuloakin on ollu isoja ukkoja, isompia kun Jeff Seidit yms. Mitä nykyään ei uskota natuksi. Se on melko haitallista aloitteleville nuorille kun uskotellaan, että joku 80kg kunto yli 180 senttisenä ei olisi mahdollista natuna. Moni lähtee roinan tielle liian helposti tajuamatta että natuna voi saada melko näyttävän fysiikan.

katso liitettä 269512
Jep samaa mieltä. Lisäksi monella "pienemmällä" kaverilla voi olla niin että genetiikka on lihasten kiinnityskohtien, muotojen ym puolesta niin uskomaton että lihasmassaa ei tarvitse olla edes natuna sitä täyttä potentiaalia niin monikaan ei uskoisi naturaaliksi. Kaikista ei tule Jeff Seidejä mutta jokainen voi kehittyä omien rajojensa puitteissa; tavan kadun tallaaja toki heittää horkkakommentit jos haukkarissa näkyy edes etäisesti verisuoni.

Tässä nyt aikalailla tasan 34v voimailijoita valmentaneena on kertynyt jonkin verran juttuja ja huomioita. Yks on kasvavissa määrin se, että varsinkin alle 20v junnut kuvittelee, ettei vahvaksi ja/tai isoksi ole muuta tietä, ku roinaaminen melkolailla samantien. Ja salilla hinkataan viidettä hauisliikettä taljassa eri kulmasta jälleen kerran. Kyllähän se toki harmittaa, ellei kehitystä kovasta yrittämisen kuvitelmasta huolimatta tule. Ja kun se tyyppi tiktokissakin sanoi, että tällä tavalla kasvaa!!!

Toinen heti mieleen tuleva seikka on se, että leimataan samantien ja absoluuttisesti roinaajaksi semmonen, joka nostaa reilusti itseä enemmän. Koska eihän kukaan muu voi olla mua vahvempi, ku olen kuitenkin treenannut kovaa ja täysillä ja säkrifais!

Taisipa joku entinen-rikollinen-nykyinen-mediahahmo ilmoittaa kirjassaan, että on täysin mahdotonta penkata yli 140 (tms...) ilman aineita. No mun tallissa semmosia penkkaa alle 70-kiloset muikunruodotkin jo ja niistä on tavattoman helppo mennä 100% kaurapuurotakuuseen.

Tai että 250 on "ehdoton" roinaraja kyykyssä (miksei 245 tai 255??). No eipä tuolla perussaleilla näy usein edes 200 kyykkääjiä, joten toki sen voi ymmärtää, että näin voi ajatella. Totuus on kuitenkin onneksi lempeämpi ja se raw-250 vois olla edes hieman roinaepäilyä aiheuttavaa naisilla ja kevyemmän sarjan miehillä.

Tätä lukeville ja asiaa epäileville voin kertoa helpottavan tiedon, että ilman ylimääräisiä aineita on siis mahdollisuus tulla erittäin vahvaksi ja isoksi myös. Vahva lihas kun tapaa harvemmin olla pieni. Paljon enemmissä määrin vahvaksi, kuin voi kuvitella. Yksi pieni keino tähän on etääntyä somevaikuttajien neuvoista ja ideologioista ja hankkia sitä tietoa oikeista lähteistä.

Yksi pieni keino tähän on etääntyä somevaikuttajien neuvoista ja ideologioista ja hankkia sitä tietoa oikeista lähteistä.
Aika monet tekeekin niin esim kun mä painotan vapaan kyykyn tärkeyttä. Ihminen nyt vaan on sellainen, että oli se sitten kirja tai ihminen, niin se helpoin tie valitaan joka tapauksessa, joten on ihan sama katsooko ne tiktokista tai pubmedista ohjeet, vituiksi menee kuitenkin koska ylikunto diipadaapa ja paskat välitykset siihen ja tähän ja kaurapuuro ja lässynlässyn. Selkääkin tehdään yhden käden talkjavimputuksilla ja itketään kun jossain videossa soudettiin liikaa alataljaa. Pitää kato hermottaa lihasta, että saa tuntumaa, sitten kolmen vuoden päästä vielä hermotellaan samaa kuraa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
... tietämättä, mitä se "hermottaminen" tarkoittaa. Hieman samaan kastiin menee ns. "aktivointi" esim. pakaroille kummareilla jne ennen vaikkapa maastavetotreeniä.

... tietämättä, mitä se "hermottaminen" tarkoittaa. Hieman samaan kastiin menee ns. "aktivointi" esim. pakaroille kummareilla jne ennen vaikkapa maastavetotreeniä.
Siellä on valtavasti ohjeistusta, jossa oikein koitetaan tehdä asiakkaasta mahdollisimman kyvytön mihinkään. Se treenaaminen kun alussa on ehkä maailman helpointa, nostat isoja pääliikkeitä ja koita saada aina vähän lisää kuormaa. Mutta kaikkia hämätään tekemällä hirveen vaikeeta asiasta. Jos selässä ei alussa ole lihasta, niin se ei kunnolla tunnu, joten aletaan hinkkaamaan jotain ihme liikkeitä pienillä painoilla, no ei sitä lihasta sitten oikein tahdo tulla koskaan vaikka kuinka hermottelis.

Ja jos lihas ei hermota tai aktivoidu, se ei silloin liiku, joten kaikki noi sanat on myös niin typeriä. Ja jos tämmöistä puhuu, saa vain kuulla kaurapuurosta, perille ei mene koska se tuottoisa treenaaminen vaatii eforttia ja se sattuu, siksi sitä mieluummin hippastellaan pikkuliikkeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom