House of cards season 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä tarjoaako Netflix subeja, koska asun maassa, jossa netflix ei näy. Joten käyttänyt muita keinoja sarjan katsomiseen. Sen verran uusi sarja, että kunnollisia tekstejä vaikea löytää/ en ole itse ainakaan löytänyt googlella ym.

Voithan käyttää UnoTelly:ä tai vastaavaa palvelua regionin valitsemiseen. Itse katselin (esim. Suomi) Netflixiä Itävallassa UnoTelly:n kautta, missä palvelua ei ole käytössä.

Mulla näkyy subit. Vika jakso on kesken, kun aloin eilen yöllä torkahtelemaan. Tosi kova sarja ollut ja pari aika wtf kohtausta ollut. Parissa kohtaa olen vähän ihmetellyt noita Frankin manipulointien onnistumisia. Ihmiset tuntuvat vähän liian helposti taipuvan hänen tahtoon.

Jospa aloittaisi jakso tai kaksi -maratonin huomenna. Tänään on tulossa True Detective sekä heti perään Following, joten saa Frank jäädä sivuun vielä vähän.

Poliitikkojen keskuudessa sarja on kova sana, vieläkin kovempi kuin West Wing oli aikoinaan. Suomenkin eduskunnassa oli yhteenputkeen House of Cards -iltamat ja Euroopan parlamentissa päivän puheenaihe on Frank.

Mulla näkyy subit. Vika jakso on kesken, kun aloin eilen yöllä torkahtelemaan. Tosi kova sarja ollut ja pari aika wtf kohtausta ollut. Parissa kohtaa olen vähän ihmetellyt noita Frankin manipulointien onnistumisia. Ihmiset tuntuvat vähän liian helposti taipuvan hänen tahtoon.

Samaa mietin, vaikka uudesta kaudesta on jaksoja alla vasta muutama. Ja hieman on nopeatempoisempi tahti verrattuna ensimmäiseen kauteen.

Pitää tähän ketjuun kommentoida kun on kolmonen vasta työn alla eikä uskalla lukea kolmoskauden ketjua. Mainio sarja kuten IMDb:n yhdeksästä tähdestä sopii odottaa, varsinkin Underwoodin keskustelu katsojan kanssa hieno mauste ja antaa kerrontaan kivan lisäkerroksen ja hekilökohtaisen yhteyden päähenkilöön.

Aivan alusta asti selkeän silmäänpistävää on ollut, että Apple on maksanut huomattavan osan produktiosta. Muita melko näkyviä ainakin Dell (ellen ihan väärin muista) ja toisesta kaudesta alkaen Microsoft (Nokia taisi olla kuopattu jo noihin aikoihin). Myös näkyviin tulevat puhekuplat tekstiviestikeskustelujen aikana on animoitu mukailemaan käytettyä puhelinta. Ymmärtäähän toki juuri tuollaisten sponsorien kiinnostuksen, koska sarjan kohdeyleisö on tietotekniikkaa käyttävää porukkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom