Hormonit lisäravinteissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
36
Tyttöystäväni äiti, joka on lääkäri oli lukenut jostain tutkimuksen, jossa väitettiin, että puolessa myynnissä olevissa lisäravinteista sisältää jonkin sorttisia anabolisia hormoneja(?), joko niitä on siellä hieman vahingossa, tai tahalleen laitettu. Nyt vaan kommenttia ja keskustelua asiasta!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo luin kyllä itsekin, että jotkut lisäravinne valmistajat käyttävät samoja koneita sekä hormonien valmistukseen, että protskujen ym. Muistelen, että kyseessä olisi ollut jotain pro-hormonijäämiä, mitä tuotteista löydettiin. En kuitenkaan usko, että tuolla on mitään käytännön merkitystä. Voihan joistain aineista löytyä jotain laboratorio-oloissa mitattavia mikroskooppisia määriä hormoneja, mutta tuskin niillä on vaikutusta.

Eikös ne jenkeissä kasvata karjaa pumppaamalla ne täyteen hormoneja ja antibiooteja? Korjatkaa jos olen väärässä. Luulisi, että tommonen liha on vaarallisempaa

Sehän ois vaan positiivista jos ois jotian dbol jauhoa protskun mukana :D Tosin mites sit palauttelu :confused: aijoo kyllähän sitä palautuis kun ottais sitä palautusjuomaa :kippis1:

juu

oon kuullu tosta karjan kasvatuksesta. Tää ei kyl kait tarkottanu mitää jämiä, vaan et jotkut laittaa myös ihan tahallaan niitä sinne. Sano myös et sen takii jotkut jää kiinni doping testeissä.

Originally posted by smeagol
Sehän ois vaan positiivista jos ois jotian dbol jauhoa protskun mukana :D Tosin mites sit palauttelu :confused: aijoo kyllähän sitä palautuis kun ottais sitä palautusjuomaa :kippis1:

tätä oltiin kait myös huomatu palautusjuomissa??:confused:

No se olikin vitsi :D

Originally posted by ZeiZei
Tyttöystäväni äiti, joka on lääkäri oli lukenut jostain tutkimuksen, jossa väitettiin, että puolessa myynnissä olevissa lisäravinteista sisältää jonkin sorttisia anabolisia hormoneja(?), joko niitä on siellä hieman vahingossa, tai tahalleen laitettu. Nyt vaan kommenttia ja keskustelua asiasta!!
Paskapuhetta. Jenkkien pro-horskut on asia erikseen.

Re: Re: Hormonit lisäravinteissa

Originally posted by Tomi
Paskapuhetta. Jenkkien pro-horskut on asia erikseen.

Sun kommentin mä osasin jo arvata:D

ps. ei pahalla:)

No tuskinpa ne valmistajat sinne tahallaan mitään prohormoneita lisäravinteisiin sotkee, eikä varmaan vahingossakaan. Kyllä ne valmistajat mieluummin myy kalliit prohormonit niille ketkä ovat niitä valmiita kovaan hintaan ostamaan.

Sillä ei ole lisäravinteiden kanssa mitään tekemistä, kun joku jenkki-pikajuoksija jää decasta kiinni ja koittaa syyttää kärystä lisäravinteita. Ja vaikka olisikin norandroja kiskonut niin eiköhän siinä purkin kyljessä kerrota tuoteselosteessa tuotteen sisältämät aineet. Kyseessä on siis lukutaidottomuus tai suoranainen tyhmyys, kun muka kärytään lisäravinteista. Tai sitten minun veikkaama selitys vrt. talonmies ja b-vitamiini ampulli.

Ja jos tyttöystäväsi äiti viitsisi siellä duunipaikallaan vaikka sitten kysellä joltain asiaan perehtyneeltä lääkäriltä asian todellisen laidan, ennen kuin rupeaa laukomaan jotain noin typerää juttua ulos suustaan.

Okei, kyllähän suomalainen pitää lääkäriä tai jotain puolihuolimatonta tutkimusta aina oikeassa, mutta saa sitä minun mielestäni käyttää omaa järkeään.

Originally posted by edelbrock

Ja jos tyttöystäväsi äiti viitsisi siellä duunipaikallaan vaikka sitten kysellä joltain asiaan perehtyneeltä lääkäriltä asian todellisen laidan, ennen kuin rupeaa laukomaan jotain noin typerää juttua ulos suustaan.

Okei, kyllähän suomalainen pitää lääkäriä tai jotain puolihuolimatonta tutkimusta aina oikeassa, mutta saa sitä minun mielestäni käyttää omaa järkeään.
En voisi enempää olla samaa mieltä.

No tuskinpa ne valmistajat sinne tahallaan mitään prohormoneita lisäravinteisiin sotkee, eikä varmaan vahingossakaan. Kyllä ne valmistajat mieluummin myy kalliit prohormonit niille ketkä ovat niitä valmiita kovaan hintaan ostamaan.

Sillä ei ole lisäravinteiden kanssa mitään tekemistä, kun joku jenkki-pikajuoksija jää decasta kiinni ja koittaa syyttää kärystä lisäravinteita. Ja vaikka olisikin norandroja kiskonut niin eiköhän siinä purkin kyljessä kerrota tuoteselosteessa tuotteen sisältämät aineet. Kyseessä on siis lukutaidottomuus tai suoranainen tyhmyys, kun muka kärytään lisäravinteista. Tai sitten minun veikkaama selitys vrt. talonmies ja b-vitamiini ampulli.

No niin... Ensinnäkin tämähän oli Tullut TUTKIMUKSESTA, eikä hänen omasta päästä. Toisenakin hän oli keskustellut asiasta joidenkin muiden lääkärien kanssa. miksiköhän muuten osa valmistajista ei vois laittaa huomaamattoman pieniä määriä hormoneja niihin, parantamaan tulosta?

Siksi ei laita pieniä määriä, kun niillä ei todellakaan ole mitään vaikutusta pieninä määrinä. Jos sinne vahingossa tippuu jotain 0,0001g/per purkki niin luuletko sillä oikeasti olevan jotain merkitystä?

Tutkimukset ovat tutkimuksia, niitä tuloksia voidaan tarkastella monesta eri näkökulmasta. Onhan kreatiinikin jonkun tutkimuksen mukaan humpuukia, mutta ompa mulla auttanut kummasti tuloksien saamisessa ja massan lisäämisessä.

Siis todellakin voi olla joku häviävän pieni määrä jotain prohormonia vaikka jonkun kreatiinipurkin mukana, jos käytetään samaa tuotantolinjaa tehtaalla. Mutta sillä tuskin on mitään yhteyttä siihen, että joku yleisurheilija jää decasta kiinni.

Ja en ole kuullut, että kenestäkään tulisi aknea puskeva testopossu proteiinijauhoa syömällä.

köhöm... Suomalaiset eivät osaa kyl sit käyttää omaa järkeään, koska väh. 9/10 ajattelee et lisäravinteet on jotain "mömmöjä":) Mut, enhän mä tähän itse uskonut, mut voisitko kertoo, et miks ei valmistajat voisi laittaa siihen vähän jotain Hormoneja?? onko lisäravinteissa tarkat tutkimukset, että mitä ne sisältävät, ennen kun ne saa laittaa markkinoille?

Miten hormonit kestää...

... Ympäristön vatsan happoisen.

Jos jossain jauhossa on hormonia seassa, niin eikös se hormoni tuhoudu mahalaukussa. Siksi kai noi roinatkin vedetään joko tabuina tai pistoksena.

:confused:

Originally posted by ZeiZei

Joo, joku tutkimus asiasta taisi putkahtaa naitten nandropositiivisten ansiosta. Taisi Marion Jonesin aviomieskin vaittaa lisaravinteista roinanneensa.

Ainakin urbaanin legendan mukaan joissain takavuosien lisaravinteissa oli alussa mukana oikeita oraalibooleja. Sellainen sekoitussysteemi kuin Hot Stuff ja ekat Met-Rx erat oli ykkosena epailtyjen listalla.

Markkinakikkanahan tuo on mita mainion: ensin tehdaan kamaa mika oikeasti tehoaa ja sitten jatetaan "aktiivinen" ainesosa pois kun viidakkorumpu on levittanyt tietoa tarpeeksi.

Kokonaan toinen juttu on taalla USAssa myytavat esihormonit - niita saa jopa ruokakaupoista ja dopingtestissa kiinnijaaminen on varmaa. Samaten efedriinia saa mista vain, joka dieettipillerista loytyy ECA-coctail...

Eiköhän suurimmalla todennäköisyydellä saa noi horkat kaupanpäälle jos napsii ekstaasia tai muita pillereitä, ihmettelen vaan että miten muka samalla tuotanto linjalla olis? Mistä nämä jutut saa alkunsa? voi helv.

Ja eikö tämäkin ketju kuuluis tonne roinaforumin puolelle?

Originally posted by nikke1
Eiköhän suurimmalla todennäköisyydellä saa noi horkat kaupanpäälle jos napsii ekstaasia tai muita pillereitä, ihmettelen vaan että miten muka samalla tuotanto linjalla olis?

Taidan olla hieman jumissa, kun en alkuunkaan ymmärrä tuota lausetta. Eli?

Ihan huuhaa-juttua että muka "puolessa myynnissä olevissa lisäravinteista sisältää jonkin sorttisia anabolisia hormoneja(?), joko niitä on siellä hieman vahingossa, tai tahalleen laitettu.", mutta saaha sitä toki väittää mitä vaan mitä mieleen tuleen. Tämä on täysin tarpeeton threadi :mad2:

Ei nyt ehkä koske keskustelun aloittajaa (olit ilmeisesti nähnyt näitä "tutkimuksia"?), mutta ihmetyttää kovasti miten useimmat ihmiset uskovat sokeasti kaiken, minkä joku lääkäri suustaan päästää. Lääkärin titteli ei vielä yksinään takaa yhtikäs mitään ja monesti on tullut kuultua uskomattoman tyhmiä juttuja "päteviltä" lääkäreiltä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom