Hormonit lisäravinteissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by JohnnyB
Ihan huuhaa-juttua että muka "puolessa myynnissä olevissa lisäravinteista sisältää jonkin sorttisia anabolisia hormoneja(?), joko niitä on siellä hieman vahingossa, tai tahalleen laitettu.", mutta saaha sitä toki väittää mitä vaan mitä mieleen tuleen. Tämä on täysin tarpeeton threadi :mad2:

Suuri Johnny voisi tietysti lukea threadin läpi ennen ku pistää järkeviä ja perusteluja sisältäviä mielipiteitänsä tänne:rolleyes: ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pieni zeizei voisi laittaa sen tutkimuksen tänne että sen voi sitten omin silmin lukee....

Originally posted by Slowmo21
Ei nyt ehkä koske keskustelun aloittajaa (olit ilmeisesti nähnyt näitä "tutkimuksia"?), mutta ihmetyttää kovasti miten useimmat ihmiset uskovat sokeasti kaiken, minkä joku lääkäri suustaan päästää. Lääkärin titteli ei vielä yksinään takaa yhtikäs mitään ja monesti on tullut kuultua uskomattoman tyhmiä juttuja "päteviltä" lääkäreiltä.

huoh.... nää on sit NIIN hyviä mielipiteitä:) Ensinäkään mä en itse tätä erityisemmin uskonut ja ajattelin kysästä muitten mielipiteitä asiasta. tietysti mä tiesin että tällaisiakin kaiken kaatavia perusteltuja mielipiteitä tulee :) Mäkin uskon et noi lisäravinnevalmistajat ja muut on pyhimyksiä, eikä ne koskaan voisi huijata asiakastaan;)

Re: Miten hormonit kestää...

Originally posted by Dragon
... Ympäristön vatsan happoisen.

Jos jossain jauhossa on hormonia seassa, niin eikös se hormoni tuhoudu mahalaukussa. Siksi kai noi roinatkin vedetään joko tabuina tai pistoksena.

:confused:

Mihis ne tabut laitetaan, jos ei suuhun (ja sitä kautta mahaan)? ;)

Hihihi, oli ihan pakko! :D

Originally posted by JohnnyB
Pieni zeizei voisi laittaa sen tutkimuksen tänne että sen voi sitten omin silmin lukee....

jos voisit lukea edes sen mun alotusjutun, nii ehkä ymmärtäisit, että en itte ole lukenut tätä, enkä vieläkään usko sitä:) mutta täällä taisi olla pari muuta jotka oli lukenut saman.

Täytyy muistaa että anoppi on auktoriteetti , joten jutun täytyy olla tosi. ZeiZei , älä vedä mormooneja.

Originally posted by Kraftwerk n
Täytyy muistaa että anoppi on auktoriteetti , joten jutun täytyy olla tosi. ZeiZei , älä vedä mormooneja.

näytätkö sen kohdan missä sanoin että uskon tämän olevan totta???:)

Ok. No nyt en ihmettele enää miksi tämä oli lukossa. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom