Honda-miehiä/naisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
52
Löytyykös foorumilta muita Hondista tykkääviä autoilijoita? Sain itte just hankittua uuden vanhan 2.0i-16 Accordin ja oon tyytyväinen kuin deivid.

Anyway, skannailin vanhoista TM:sta Hondien (Accord, Civic) koeajoja ja arvosteluja, jos kiinnostaa niin olkaapa hyvä.

Tosta

Laittakaahan kuvia omista jaappanin ihmeistänne!

accolator1.jpg

accolator2.jpg

Edit1: Niin joo postatkaa ihmeessä vaikka autonne nyt väärän merkkinen oliskin.

Edit2: Vanhempaa autojuttua palstalla.

Edit3: Honda-sarjis, LOL! :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Asiaa!!! Hondat jyrää paras automerkki maan päällä....ainakin niin kauan kun mulla on sellanen.....:thumbs:

Kuvia saattaa olla tulos heti kun vaan kerkeen laittaan......

ei ole hondaa mutta tälläinen päivänsäde löytyy. ;-)

Liitteet

• pemari edited 2.webp
    pemari edited 2.webp
    64,7 KB · Katsottu: 1 189
Hondat jyrää ainakin moottoripyörä puolella!
Tarkotuiksena ois ostaa Civic kun ikää tulee tarpeeksi.

Originally posted by RikuRiuku
Hondat jyrää ainakin moottoripyörä puolella!
Tarkotuiksena ois ostaa Civic kun ikää tulee tarpeeksi.

Mitähän ne hondat jyrää??? Ovat autoja ja pyöriä muiden joukossa, mitään erilaista/ihmeellistä ei niissä ole.

Makuasia tämäkin. Toinen sanoo, että Britney Spears jyrää ja toinen sanoo, että Madonna jyrää.
Ja minä sanon, että Jeesus elää.

Zone-sarja -42%
Originally posted by Kime76
Ovat autoja ja pyöriä muiden joukossa, mitään erilaista/ihmeellistä ei niissä ole.
Totta, mutta... :rolleyes:

Se on vaan kuitenkin niin, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ja IMO, Hondat on kuitenkin aina erottuneet harmaasta massasta "sillä jollain". Jotkut niitä vihaa, ja toisille ne on niitä samoja corollamazdoja (ei flameja pliis!), mut esmes itte oon aina tuntenu oloni jotenkin vaan just sopivaks ja kotoiseks Hondan ratin takana, mallista riippumatta.

obnote: Älkööt kukaan ottako tätä threadia liian vakavasti, koko homma aloitettiin hasselhoff silmäkulmassa noitten 15 vuotta vanhojen vessankuvien kera. Enkä edes omista yhtäkään paria karvanoppia, enkä puolta tusinaa wunderbaumeja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Force
Heti alkuun sanottakoon, että tämä auto ei ole minun vaan kaverini. Kuvat nyt kuitenkin löytyy koneelta niin pistetään muidenkin ihailtavaksi.
Aika siisti! Varsinkin vanteet!!! ;)

Tosin noi takavalot menee jo liiaksi riisin puolelle, mut mä oonkin jo tämmönen kalkkis.

Originally posted by foobari
Aika siisti! Varsinkin vanteet!!! ;)

Tosin noi takavalot menee jo liiaksi riisin puolelle, mut mä oonkin jo tämmönen kalkkis.

Vanteet on Alessio Sanremot 7,5 x 17 ja valot on Lexus style. :)

Vanteet on Alessio Sanremot...
Sitäpä just. Huomasitko mitkä mulla on Accossa alla? Ja vieläpä grafiittina!? Ja meiän isi voittaa sun isin.

Voi lollo, tässähän nuortuu heti toistakymmentä vuotta! :D

Heti alkuun sanottakoon, että tämä auto ei ole minun vaan kaverini. Kuvat nyt kuitenkin löytyy koneelta niin pistetään muidenkin ihailtavaksi. Kuvista kyllä huomaa samantien, että kuvaaja (=minä) on aivan amatööri.

Onko tämä sama kärry mikä oli myynnissä muutama kuukausi sitten? Jotenkin muistelisin nähneeni nuo kuvat aiemminkin tai sitten vaan sekotan johkin muuhun räksään. Komeen pelinhän räksästä saa kun ajattelee vuosimallia, oliko toi -91? Noi Lexukset ei kyllä munkaan makuun ole.

Originally posted by Quadzilla
Onko tämä sama kärry mikä oli myynnissä muutama kuukausi sitten? Jotenkin muistelisin nähneeni nuo kuvat aiemminkin tai sitten vaan sekotan johkin muuhun räksään. Komeen pelinhän räksästä saa kun ajattelee vuosimallia, oliko toi -91? Noi Lexukset ei kyllä munkaan makuun ole.

Sama kärry on. Enää ei ole myynnissä, kun on projekti käynnissä. Vuosimalli on -91.

Honda on autona, -97 Civic 1.5 VTEC

Ja Prätkä puolella jyllää 1100 gpz kawasaki.

Olen kyllä ollut hontaan tyytyväinen. Koria kun viitsii hoitaa niin on autoa pitkäksi aikaa.

Kyllä honda hienoja autoja osaa tehdä kuten nsx ja type-r:ät . Kevareissakin Nsr on hieno(eikä johdu siitä, että itselläni on sellanen):D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom