Honda-miehiä/naisia?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Re: Re: Honda-miehiä/naisia?

Originally posted by Raven
BTW Foobari.. Mahtaakohan sun auton takapenkillä olla lastenistuin?? Ajoin vaan viime sunnuntaina ihan samanlaisen auton(samat vanteet ym.) perässä ja näinpäs kuskinkin. :)
Joku muu oli myös kyydissä, taisi olla vaimo/tyttöystävä.
Joo varmaan sama auto, lastenistuimia on takana kaksi, ja etupenkillä vaimo. :)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla oli 1.4 is -96- kiveksi, mutta 500kg:a protskua (=hirvi) hyppäs vauhdista jousille ja lunastukseenhan se meni.
Se oli mulla reilu 2 vuotta ja tyytyväinen olin. Kulki sukkahiellä ja muutenkaan ei tarvinnu laitella, joten halpaa ajoa. Mulle auton tärkeimmät ominaisuudet on, että sillä pääsee varmasti paikasta A. paikkaan B. ja mieluummin vielä kohtuu hintaan.
Yllättäävää kyllä myös kolariturvallisuus on todella hyvä. Kun kuvittelee että vauhtia on +80km/h ja hirvi nasahtaa suoraan tuulilasiin ja auto pysähtyy kuin seinään, niin vois luulla että tulee pahempaakin jälkeä. Katon etureuna painu keskeltä 30cm alas ja A-pilarit pysyi täysin kasassa, lukuun ottamatta kohtaa johon antenni oli porattu. Siihen tuli kahden reiän väliin pieni aalto. Harmi kun ei ole vehkeitä millä sais kuvat tänne.
 
Originally posted by Tomppa*76*
Yllättäävää kyllä myös kolariturvallisuus on todella hyvä. Kun kuvittelee että vauhtia on +80km/h ja hirvi nasahtaa suoraan tuulilasiin ja auto pysähtyy kuin seinään, niin vois luulla että tulee pahempaakin jälkeä. Katon etureuna painu keskeltä 30cm alas ja A-pilarit pysyi täysin kasassa, lukuun ottamatta kohtaa johon antenni oli porattu.

noi hirvikolarit ja niiden lopputulos on paljon tuurista kii. kuolonkolareissa tulee joskus hirven jalka/jalat sisään ohjaamoon, ja hirven vielä potkiessa ei tuu hyvää jälkeä... metsästäjillä ois taas paljon töitä syksyllä!
 
Originally posted by mass
noi hirvikolarit ja niiden lopputulos on paljon tuurista kii. kuolonkolareissa tulee joskus hirven jalka/jalat sisään ohjaamoon, ja hirven vielä potkiessa ei tuu hyvää jälkeä... metsästäjillä ois taas paljon töitä syksyllä!

Tuo on kyllä erittäin totta. Jos vaikka sarvipäinen mullikka tulee daiju edellä sisään niin riittää että se vähän vilkuilee ympärilleen ihmetellen mihin sitä on tultu. Siinä saa Pakkiksenkin punnertajat olla tosissaan sarvissa kiinni että se edes huomaa. Force on poweria!:worship: Kuulostaa Nykäseltä, mutta ihan ite keksin.:D
 
Originally posted by Tomppa*76*
Mulla oli 1.4 is -96- kiveksi, mutta 500kg:a protskua (=hirvi) hyppäs vauhdista jousille ja lunastukseenhan se meni.
Se oli mulla reilu 2 vuotta ja tyytyväinen olin. Kulki sukkahiellä ja muutenkaan ei tarvinnu laitella, joten halpaa ajoa. Mulle auton tärkeimmät ominaisuudet on, että sillä pääsee varmasti paikasta A. paikkaan B. ja mieluummin vielä kohtuu hintaan.
Yllättäävää kyllä myös kolariturvallisuus on todella hyvä. Kun kuvittelee että vauhtia on +80km/h ja hirvi nasahtaa suoraan tuulilasiin ja auto pysähtyy kuin seinään, niin vois luulla että tulee pahempaakin jälkeä. Katon etureuna painu keskeltä 30cm alas ja A-pilarit pysyi täysin kasassa, lukuun ottamatta kohtaa johon antenni oli porattu. Siihen tuli kahden reiän väliin pieni aalto. Harmi kun ei ole vehkeitä millä sais kuvat tänne.

No joo. 80 km/h autolla joka painaa noin tuhat kiloa törmäys noin 500 kiloon hidastaa nopeuden reiluun viiteenkymppiin, ei siis sama kuin esim. nokkakolari samanpainoisilla ja samaa nopeutta ajavilla autoilla, joka vastaa seinään törmäämistä.

Lisäksi kertomastasi päätellen hirvi meni katon kautta yli eikä siten aiheuttanut edes näin suurta törmäysvoimaa.

Rauha maassa, en halua alkaa tästä tinkaamaan. Halusin vain kertoa, että törmäyksiä on monenlaisia ja sulla on ollut hyvää tuuria, onneksi.
 
Originally posted by Kime76
No joo. 80 km/h autolla joka painaa noin tuhat kiloa törmäys noin 500 kiloon hidastaa nopeuden reiluun viiteenkymppiin, ei siis sama kuin esim. nokkakolari samanpainoisilla ja samaa nopeutta ajavilla autoilla, joka vastaa seinään törmäämistä.

Lisäksi kertomastasi päätellen hirvi meni katon kautta yli eikä siten aiheuttanut edes näin suurta törmäysvoimaa.

Rauha maassa, en halua alkaa tästä tinkaamaan. Halusin vain kertoa, että törmäyksiä on monenlaisia ja sulla on ollut hyvää tuuria, onneksi.

Joo, niin luulis. Mutta ihmettelin itsekkin kun auto ei liikkunut kun silmät aukaisin. Luin hirvikolareista sen jälkeen ja artikkelissa mainittiin että hirven kanssa törmäys vastaa betoniseinään ajoa. Seinää vasten auto antaa periksi noin 1/5m ja hirven kanssa törmätessä pysähdys tapahtuu samalla matkalla. Johtuen aikapaljon siitäkin että kuitenkin yleensä kerkeää jarruttamaan ennen törmäystä ja hirveen osuessa auto painuu tietä vasten suht voimakkaasti.
Hirvi tuli suoraan keskelle autoa ja nokka meni käytännössä etu- ja takajalkojen välistä ja osuma tuli tuulilasilla hirven kylkeen. Hirvi nousi tietysti aika ylös katolle ja pyörähti sitten nokkapellin kautta auton eteen.
 
Originally posted by Tomppa*76*
Joo, niin luulis. Mutta ihmettelin itsekkin kun auto ei liikkunut kun silmät aukaisin. Luin hirvikolareista sen jälkeen ja artikkelissa mainittiin että hirven kanssa törmäys vastaa betoniseinään ajoa. Seinää vasten auto antaa periksi noin 1/5m ja hirven kanssa törmätessä pysähdys tapahtuu samalla matkalla. Johtuen aikapaljon siitäkin että kuitenkin yleensä kerkeää jarruttamaan ennen törmäystä ja hirveen osuessa auto painuu tietä vasten suht voimakkaasti.
Hirvi tuli suoraan keskelle autoa ja nokka meni käytännössä etu- ja takajalkojen välistä ja osuma tuli tuulilasilla hirven kylkeen. Hirvi nousi tietysti aika ylös katolle ja pyörähti sitten nokkapellin kautta auton eteen.

Mitäs eläinrääkkäystä sitä harrastetaan? Minkä ihmeen takia sitä päin piti mennä ajamaan, eikös olisi kannattanut väistää ja autokin olisi pysynyt ehjänä? ;)
 
Originally posted by Arto
:offtopic: 500 kiloon mahtuu jo kaksi "normaalia" helvetin isoa 250 kg hirveä :thumbs:

Lukekaa nyt sitten vaikka tuolta niin ei tartte kumota kaikkea mitä kirjoitan.

http://www.mintc.fi/www/sivut/dokumentit/julkaisu/julkaisusarja/2001/hirvi_liite2.pdf

Tästäkin nyt huomaa miten vaikea asioita on selittää ihmisille joilla on omat käsitykset asioista. Vaikka itsellä olis asiasta kokemusta.
Viittaan nyt esim. ruoka ja rasva hommiin kun niitä ihmisille selittää ja todistelee että olen itse saanu hyvää tulosta aikaan. Niin kukaan ei usko, kun vanhat käsitykset ei väisty itkemälläkään.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomppa*76*
Lukekaa nyt sitten vaikka tuolta niin ei tartte kumota kaikkea mitä kirjoitan.

http://www.mintc.fi/www/sivut/dokumentit/julkaisu/julkaisusarja/2001/hirvi_liite2.pdf

Tästäkin nyt huomaa miten vaikea asioita on selittää ihmisille joilla on omat käsitykset asioista. Vaikka itsellä olis asiasta kokemusta.
Viittaan nyt esim. ruoka ja rasva hommiin kun niitä ihmisille selittää ja todistelee että olen itse saanu hyvää tulosta aikaan. Niin kukaan ei usko, kun vanhat käsitykset ei väisty itkemälläkään.

Otetaan sen verran takaisin että nuo mun mainitsemat 250kg oli pelkät lihat ja luut kun ne on tapana punnita. Pää, nahka, mahd. sarvet ja sisuskaulut on pois eli tulen vastaan semmoseen 350 kiloon per ISO hirvi. Yli 500 kg voi törmätä ehkä Alaskassa.

Mutta oli se hirvi sitten 250 kg / >= 500 kg niin ymmärrän kyllä että se on lähinnä Herran hallussa mikä on törmäyksen lopputulos
 
Re: Re: Re: Honda-miehiä/naisia?

Originally posted by foobari
Joo varmaan sama auto, lastenistuimia on takana kaksi, ja etupenkillä vaimo. :)


Voi :david:

Nyt äijä seuraa joka paikassa. :)

No, taidanpa seuraavaksi kiskoa hihasta vähäsen. :)
 
Zone-sarja -42%
Re: Re: Re: Re: Honda-miehiä/naisia?

Originally posted by Raven
Voi :david:

Nyt äijä seuraa joka paikassa. :)

No, taidanpa seuraavaksi kiskoa hihasta vähäsen. :)

No kerrohan nyt oman autosi väri ja malli niin tiedän seurata eteen ja taakse vähän tarkemmin! ;)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Honda-miehiä/naisia?

Originally posted by foobari
No kerrohan nyt oman autosi väri ja malli niin tiedän seurata eteen ja taakse vähän tarkemmin! ;)

Ekalla kerralla ajoin prätkällä perässä ja nyt viimeksi näin sut seston parkkihallissa.
 
Kaivanpa nyt tämän vanhan threadin ylös kun en uuttakaan viitsi tehdä. Auto on Honda Accord vm.91 2.0. Eli kuinka isot kiekot saisin hondaani ilman mitää alustatöitä sun muuta ja että pystyisi vielä muitakin ihmisiä kuin kuski olemaan kyydissä. Ajattelin ostaa 17" tuumaset. Ehkä deividkysymys mut jos jollakin olisi vaikka omakohtaista kokemusta niin ei sitten turhaan ostaisi liian isoja.
 
Gyl sinne toi 17 tuumanen menee ihan varmasti, laita vaikka 215/40-17 alle niin o hyvä ja vakaa ajettava. Vanteeksi 7.5x17

Edit. lisätty o
 
Jesuiitta sanoi:
Gyl sinne toi 17 tuumanen menee ihan varmasti, laita vaikka 215/40-17 alle niin o hyvä ja vakaa ajettava. Vanteeksi 7.5x17

Edit. lisätty o

Just ton kokoisia ajattelin ja senkin tiedän että ne sinne mahtuu. Olis vaan mukava tietää pystyykö kuskaamaan takapenkillä ketään ilman että kaaret huutaa hoosiannaa.
 
Jos et on kohdallaan niin ei mitään hätää, ei se kaareen osu. Sisäloksuun voi ehkä osua jos on madallettu, vakiona ei sinnekään. Älä kuskaa jokinorsuja.
 
1.6L ruisku Honda Civic 94- Tummanvihreä maalipinta "mangelsin" alut, tummennetut lasit ja baana.... :haart:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom