Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla joku ongelma sen kanssa jos joku haluaa laittaa autonsa kuvan tänne?Originally posted by onneton
Originally posted by foobari
obnote: Älkööt kukaan ottako tätä threadia liian vakavasti, koko homma aloitettiin hasselhoff silmäkulmassa noitten 15 vuotta vanhojen vessankuvien kera.
Jep. Sitten kun saadaan samanlainen Type-R. :evil:Originally posted by Sherm Stick
Toi uus Honda Accord ois ihan mukava peli.
Ole hyvä: accord type-rOriginally posted by foobari
Jep. Sitten kun saadaan samanlainen Type-R. :evil:
Juu kiitos, kyllä toikin "kelpaa"! Meinasin vaan, että jos/kun näkyy tosta uudesta Accosta se Type-R, sitten vois ruveta tosissaan etsimään sitä ~50000e jostain! Ja sit vielä nopat ja wunderit, aah!Originally posted by yuti
Ole hyvä: accord type-r
Ihan hauska. Myöhästyit vain "vähän". Tsekkaa threadin eka posti.Originally posted by igf1bp3
http://photo.jippii.fi/fi/image/data/photo/jippii.fi/c/l/clubi2/1049269578793.jpeg
Ihan hauska. Myöhästyit vain "vähän". Tsekkaa threadin eka posti.
Originally posted by MuscleMemory
Olenkohan minä ainoa, jonka mielestä kyseessä on kuin kaksi marjaa mazda 6:sen kanssa? Klikkaa
edit: siis etupäästä katsottuna
Uh, en kyllä itte tollasella viittis paljon cruisailla. IMO tollaset "tuunatut" vehkeet on aika karseita, tämmönen hillitty lookki (pappatuning?) iskee paremmin.Originally posted by mik99
täs ois yks civikki millä ois mukava cruisailla..mut kyl mun mielestä voiton vie kumminkin ne fast and the furious mustat hontat..on ne niin perkeleen komeita..
Originally posted by farmiankka
Kyllä mun mielestä ihan mielikuvien perusteella Honda japsiautoista on ykkönen (exl. lexukset paitsi is 200)mitä ajettavuuteen ja ulkonäköön tulee.
Löytyykös foorumilta muita Hondista tykkääviä autoilijoita? Sain itte just hankittua uuden vanhan 2.0i-16 Accordin