Honda-miehiä/naisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
-EDIT- lue säännöt vielä kerran,

"selvästi riidanhakuiset provosoinnit johtavat varoituksetta kuukauden jäähyyn. Tätä palstaa moderoidaan 24 tuntia vuorokaudessa, joten ei kannata edes yrittää. "

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
onneton: Tämä threadi ei ollut flame-bait tai sinun ärsyttämiseksi tehty. Take it easy.
Originally posted by foobari
obnote: Älkööt kukaan ottako tätä threadia liian vakavasti, koko homma aloitettiin hasselhoff silmäkulmassa noitten 15 vuotta vanhojen vessankuvien kera.

Toi uus Honda Accord ois ihan mukava peli.

honda_accord2003_01.jpg

Zone-sarja -42%
Originally posted by Sherm Stick
Toi uus Honda Accord ois ihan mukava peli.
Jep. Sitten kun saadaan samanlainen Type-R. :evil:

Originally posted by yuti
Ole hyvä: accord type-r
Juu kiitos, kyllä toikin "kelpaa"! Meinasin vaan, että jos/kun näkyy tosta uudesta Accosta se Type-R, sitten vois ruveta tosissaan etsimään sitä ~50000e jostain! Ja sit vielä nopat ja wunderit, aah!

Olenkohan minä ainoa, jonka mielestä kyseessä on kuin kaksi marjaa mazda 6:sen kanssa? Klikkaa

edit: siis etupäästä katsottuna

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo uusi Honda Accord on hieno peli mielestäni ulkoa ja sisältä, hyvinkin laadukkaan oloinen ja "epäjapanilainen" yleisvaikutelmaltaan sekä hyvä ajettava. Selviö on toki moottoritekniikan ylivertaisuus monella saralla (vapaastihengittävien puolella), eikä kokeilemani 2.0 sport todellakaan pettänyt.
2.4 ei tosin ole kamalasti kalliimpi ja siinä tehot riittää sitten sitäkin paremmin.
Ainoa varsinainen miinus tuli kovista rengasäänistä, mikä kuulemma johtuu ensiasennusrenkaiden täydellisestä sopimattomuudesta Suomen karkealle asfaltille.
Jäi Accord tällä kertaa valitsematta itselle kuitenkin.

Itselläni on ollut vanha Accord vielä muutamia vuosia sitten, taisi olla -93 (viimeinen sellainen kulmikkaampi ennen sitä viistoperännäköistä joka valmistettiinkin jo Englannissa).
Palveli pari vuotta minulla, minkä jälkeen vielä perheen kakkosautona, johon tosin todettiin lopulta turhan suureksi ja kuluttavaksi (2.0 ex, eli ei ruisku).
Toimi loistavasti keski-euroopan reissullakin ja 170-180 kävi vielä suhteellisen miellyttävänä matka(mittari)nopeutena.

Omaan mieleeni nimenomaan Hondat on ainakin perheautoista ainoita japanilaisia, mitkä herättää minkäänlaisia säväyksiä millään osastolla.

Originally posted by MuscleMemory
Olenkohan minä ainoa, jonka mielestä kyseessä on kuin kaksi marjaa mazda 6:sen kanssa? Klikkaa

edit: siis etupäästä katsottuna

on perkele tuo maksa 6 komian näköinen peli..
ps vaikka tää on :offtopic: niin tuossa ihan komeita madzoja..

Liitteet

• m_11019.webp
    m_11019.webp
    154,4 KB · Katsottu: 431
Itellä oli 87-vm musta crx joka tuotiin saksasta. Automoli 1.6l koneella ja kiva peli oli, kadutti jälkeenpäin kun menin myymään. Hondat on munkin mielestä hienoja autoja, vanhat vaan vissiin herkästi ruostuvia...? Mut toi uus mazda 6 on törkeen siisti myös.....:worship:

Kyllä mun mielestä ihan mielikuvien perusteella Honda japsiautoista on ykkönen (exl. lexukset paitsi is 200)mitä ajettavuuteen ja ulkonäköön tulee. Vaikka japsiautoa en oo koskaan omistanutkaan, niin varsinkin Type-R mallit vaikuttavat hienoilta ja sellaisen voisi vielä kuvitella hankkivansa.

täs ois yks civikki millä ois mukava cruisailla..mut kyl mun mielestä voiton vie kumminkin ne fast and the furious mustat hontat..on ne niin perkeleen komeita..:kuola:

Liitteet

• civic.webp
    civic.webp
    56,4 KB · Katsottu: 377
Originally posted by mik99
täs ois yks civikki millä ois mukava cruisailla..mut kyl mun mielestä voiton vie kumminkin ne fast and the furious mustat hontat..on ne niin perkeleen komeita..:kuola:
Uh, en kyllä itte tollasella viittis paljon cruisailla. IMO tollaset "tuunatut" vehkeet on aika karseita, tämmönen hillitty lookki (pappatuning?) iskee paremmin.

image01.jpg

Originally posted by farmiankka
Kyllä mun mielestä ihan mielikuvien perusteella Honda japsiautoista on ykkönen (exl. lexukset paitsi is 200)mitä ajettavuuteen ja ulkonäköön tulee.

Samaa mieltä Suomeen tuotavien mallien perusteella, aivan eri mieltä jos otetaan Japseissa myytävät mallit mukaan arvosteluun.

Originally posted by foobari
Löytyykös foorumilta muita Hondista tykkääviä autoilijoita? Sain itte just hankittua uuden vanhan 2.0i-16 Accordin

BTW Foobari.. Mahtaakohan sun auton takapenkillä olla lastenistuin?? Ajoin vaan viime sunnuntaina ihan samanlaisen auton(samat vanteet ym.) perässä ja näinpäs kuskinkin. :)
Joku muu oli myös kyydissä, taisi olla vaimo/tyttöystävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom