Sumu sanoi:Varmaankin joku noista on selvästi heteroseksuaali ja joku homoseksuaali, mutta kyllä tuo välimaasto aika hämärää on. Ja se on ihan varma, että noita tapauksiakin on. Aika naurettavaa verrata miehen ja naisen lokeroimiseen. Mies ja nainen kun ovat oikeasti kaksi eri asiaa.
Pelkästään sukupuolien jaottelu kahteen on hiukan kyseenalaista.
Muistaakseni jossakin uskonnossa, taisipa olla buddhalaisuus, sukupuolia on tämän "normaalin" kahden sijasta neljä. Naisten ja miesten lisäksi hermafrodiitteja ja eunukkeja pidetään luonnollisina (käytetäänpä tätä sanaa kun se on niin suosittu tässä keskustelussa) sukupuolina.
Sitten kun vielä lähdetään seksuaali-identiteettejä tonkimaan, eivät minunkaan mielestä termit "homo" ja "hetero" oikein riitä.
ringside sanoi:No sitä vaan, että sitä on ruumis. "Minä ja mun ruumis" -erottelu pitää väkisinkin sisällään, että sitä aivoissa luuraisi joku homunculus, "itse". Ei siellä ketään luuraa.
Porkkanaedit: Vittu, että on vaikea pysyä järjissään, kun kirjoittaa joka toisen viestin liittyen itsensä häpäisyyn/homoiluun ja yrittää joka toisessa viestissä kuulostaa älykkäältä.
Ruotsin 3-1 maalin kunniaksi runo:
Rinkku maistui pullalta
ja Golgamech mullalta
siellä maattiin käsikkäin
Suu täynnä pullaa
korvat täynnä multaa
- kuokan jäljet otsassa.
Ah, minä en rekisteröinyt tuota ruumis/itseys erottelun ajatusta ollenkaan, siksi ihmettelinkin hieman transsendentiaalisuutta tässä yhteydessä.
PS. Tuota runoa tulkitessa tässä Homous-threadin puitteissa ja verratessa ensimmäistä ja toista säkeistöä, saa aikaan varsin mielenkiintoisia ajatusyhtymiä. Kiitos siitä. :lol2: