Samalla lailla kuin homolle annettaisiin sairauteensa lääkettä, että sitä alkaisi kiinnostaa nainen.
Nyt hassutellaan jo ihan kympillä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samalla lailla kuin homolle annettaisiin sairauteensa lääkettä, että sitä alkaisi kiinnostaa nainen.
Oma mielipide on homoudesta, että se on geenisairaus. Ajatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi. En sille mitään mahda. Jos jonkun mielestä se on ihan ok on sekin minulle samantekevää. Itse olen varmasti niin ahdasmielinen, että siihen yhtälöön en pysty sisällyttämään elävää lapsiolentoa. Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.
Nyt hassutellaan jo ihan kympillä
Missä perheissä lapsi kutsutaan todistamaan sitä itse aktia yleensä? :DAjatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi. En sille mitään mahda. Jos jonkun mielestä se on ihan ok on sekin minulle samantekevää. Itse olen varmasti niin ahdasmielinen, että siihen yhtälöön en pysty sisällyttämään elävää lapsiolentoa. Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.
homostelijat tekevät tietoisen valinnan kun ryhtyvät tuohon luonnottomuuteen joten eikö olisi vähintä että sen seurauksena olisi tuo lapsettomuus?
Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.
Ihan oikeesti vittu. Turpa kiinni.
Missä perheissä lapsi kutsutaan todistamaan sitä itse aktia yleensä? :D
Olin joskus lastenpsykiatri Jari Sinkkosen luennolla ja hän näki parhaan kasvualustan olevan parhaaksi havaitussa heterosuhteessa. Toki yh tai homoseksuaalikin voi kasvattaa lapsen, mutta jos elämä on kolhinut jo aiemmin niin paljon lasta, että joutuu adopioon, niin kyllä silloin pitäisi pyrkiä vain hyviksi todettuihin vaihtoehtoihin. Homojen kotileikit eivät tätä omasta mielestä ole. Itselläni ei ole homoja vastaan mitään, mutta leikkikööt homoilujaan muiden homojen kanssa. Lapset eivät näihin touhuihin kuulu. Luojan kiitos adoptiojono halukkaiden kesken on niin pitkä, ettei homot sinne ihan heti pääse.
On niitä nykyään vaikka minkälaisia lapsinukkeja, jotka pissivät ja itkevät. Lykätköön sellasta vaunussa pitkin Kulosaarta ja vaihtakoon vaippoja muovilapselle siinä perseaktin lomassa. Ihmislapselle tulee pyrkiä löytämään aina äiti ja isä.
Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa virallistaa suhteensa, niin se on heidän asia. Kun siihen ei joudu mukaan pieni lapsi. Se minua huolestuttaa.
Lapselle riittää selviytymiseen tutkimusten mukaan se, että hänellä on yksi side johonkin aikuiseen ihmiseen. Tämä tunneside on kuitenkin oltava, jotta lapsi voi kehittyä mieleltään tasapainoiseksi. On varmasti homopareja, jotka pystyvät kasvattamaan lapsen terveeksi aikuiseksi. On myös varmasti niitä, jotka eivät. Esim. Lesbopareissa on varmasti paljon vihaa ja katkeruutta miehiä kohtaan. Ei varmastikaan ole hyvä kasvuympäristö lapselle varttua tällaisessa ympäristössä. Mielestäni tulisi aina pyrkiä luomaan paras tilanne adoptio lapselle. Suomessa ainakin riittää adoptiovanhempia ja silloin on absurdia edes ajatella, että lapsi adoptoitaisiin homoseksuaaleille.
Stephen Fry (karvaperse hänkin) ehkä sanoi sen parhaiten:Ajatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi.
It's now very common to hear people say 'I'm rather offended by that' as if that gives them certain rights; it's actually nothing more... it's simply a whine. It's no more than a whine. 'I find that offensive,' it has no meaning, it has no purpose, it has no reason to be respected as a phrase. 'I am offended by that,' well so fucking what?
Kun nyt viimeisen vuosikymmenen aikana onkin päätetty, että olisi ihan ok, että kaksi hinttiä saisi olla vanhempina, niin se on täysin loistoajatus. Tämän viimeisen 20 v jana on tämä-
...siispä nyt ihmiskunnan elämänkaaren pienellä murto-osalla on päätetty, että homoille kuuluu kasvatustehtävä ja ydinperheen malli.
Koko aikaisempi 99.99 prosenttia ihmisen elämänkulusta on tehty täysin väärin kasvatustehtävää, kun ei olla tajuttu, että homojen kuuluukin olla vanhempia.
Kyllä ihmiset ovat menneet ihan sekaisin päästä kun edes ajattelevat moista hulluutta.
Jatkumona on seuraavaksi joku simpanssi jolle annetaan adopiooikeus. Sitäkään en pysty kumoamaan, etteikö ne hoitaisi hyvin kasvatustehtävää.
Loogiseen ja analyyttiseen järkeilyyn taipuvaisena en kuitenkaan kykene ymmärtää asiaa vastustavien näkemyksiä, kun niissä ei yksinkertaisesti ole... noh... sitä järkeä. Ainoa mitä tarjotaan, on se mielipide.
Täytyy kyllä myöntää etten keksi kuka sen päättää jos ei henkilö itse, kuka sanoo että sinä olet nyt homoseksuaali? Olen sitä mieltä että nuo vähäiset random kakarat joita adoptoidaan, tulisi adoptoida heteropariskunnille, homostelijat pysykööt jatkossakin avioliitto juridiikan mahdollisesta muutoksesta huolimatta ilman. Niin ikävää kuin se näille onkin.. elämä on valintoja ja wääntäjä hienosti kuvastikin asiaa.He tekevät tietoisen valinnan ollessaan toisen miehen kanssa, mutta eivät he sitä itse ole päättäneet: tämän viikon olen homo ja ensi viikolla taas hetero. Mitäs mieltä olet kahden lesbon adoptiosta? Onko se ihan okei, koska he ovat naisia?
Itse ainakin kannatan tuota ideaa että myös homostelijat voivat periä toisensa ja ottaa toisen sukunimen jne. Mutta adoptio-oikeutta näille ei pitäisi antaa.. perheensisäisissäkin kysyn vaan että onko huomioitu sitä kolmatta pyörää.. toista biologista vanhempaa??? Ai niin mut homostelijathan ne olikin ne keillä oli väliä.. muut vaietkoon.Eli vastustat vain tätä adoptio oikeutta tässä laissa? Allekirjottaisitko sen jos sitä ei olisi siinä?
Joo samaa mieltä.. älä hyvä nainen alennu.Älä Grandie alennu näitten tasolle
ihmisiä taitaa olla elänyt maailmalla satoja tuhansia, jollei miljuuna vuotta. Lapsia on kasvattanut ja tehnyt luonnollisesti kaksi sihen kykenevää heteroa. Laitetaan tästä ihmiselosta vaikka jana -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kun nyt viimeisen vuosikymmenen aikana onkin päätetty, että olisi ihan ok, että kaksi hinttiä saisi olla vanhempina, niin se on täysin loistoajatus. Tämän viimeisen 20 v jana on tämä- siispä nyt ihmiskunnan elämänkaaren pienellä murto-osalla on päätetty, että homoille kuuluu kasvatustehtävä ja ydinperheen malli. Koko aikaisempi 99.99 prosenttia ihmisen elämänkulusta on tehty täysin väärin kasvatustehtävää, kun ei olla tajuttu, että homojen kuuluukin olla vanhempia. Kyllä ihmiset ovat menneet ihan sekaisin päästä kun edes ajattelevat moista hulluutta. Jatkumona on seuraavaksi joku simpanssi jolle annetaan adopiooikeus. Sitäkään en pysty kumoamaan, etteikö ne hoitaisi hyvin kasvatustehtävää.
- - - Updated - - -
Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa virallistaa suhteensa, niin se on heidän asia. Kun siihen ei joudu mukaan pieni lapsi. Se minua huolestuttaa.
Lähde?Lesbopareissa on varmasti paljon vihaa ja katkeruutta miehiä kohtaan.
Eli kaikenmuotoinen edistys on kiellettyä mielestäsi koska "se on tehty jotenkin muuten miljoona biljoona vuotta".
Lähde?
Tietty biologia ja fysiikan lait pitää olla olemassa. Kun niitä alkaa ihminen sorkkia on tulokset aina huonot. Itse luotan biologiaan, en luonnottomaan ihmisen itsekkyyteen. viime vuosina itsekkyys on mennyt sihen pisteeseen, että homoillakin on oltava oma pikku herranterttu.
Eli se on väärin, että naapuri sanan käytöstä luovuttiin?
Se on väärin, että juutalaisia ei vainota enää?
Se on väärin, että demokratia tuli voimaan kaikkien muiden hallintomuotojen jälkeen?
Se on väärin, että mies ei saa raiskata aviopuolisotaan enää nykyään Suomessa?
Itse ajattelen pysyvän parisuhteen olevan ihmisoikeutena aika paljon pössyttelyä tärkeämmän.Näitä teemoja riittää.. miksi tämä homostelijoiden asia on niin lähellä sydäntä hetero ihmisillä?
Jos isä on jotain oikeuksiaan noihin lapsiin vaatinut eikä kyse ole jostain muumimukiluovuttajasta, niin kyllähän biologiselta vanhemmalta pitää adoptio-oikeuteen lupa saada. Muutenhan uusperheissä adoptoitaisiin heteroiden lapsia edellisistä liitoista. Eli kaikesta vänkäämisestä huolimatta oikeasti kannatat tätä kansalaisaloitetta ???Itse ainakin kannatan tuota ideaa että myös homostelijat voivat periä toisensa ja ottaa toisen sukunimen jne. Mutta adoptio-oikeutta näille ei pitäisi antaa.. perheensisäisissäkin kysyn vaan että onko huomioitu sitä kolmatta pyörää.. toista biologista vanhempaa???