Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oma mielipide on homoudesta, että se on geenisairaus. Ajatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi. En sille mitään mahda. Jos jonkun mielestä se on ihan ok on sekin minulle samantekevää. Itse olen varmasti niin ahdasmielinen, että siihen yhtälöön en pysty sisällyttämään elävää lapsiolentoa. Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.

Minä, minä, minä ja vielä kerran minä. Voivoi kun tämä nyt ei ole mikään sinun mielipiteesi alainen asia.

"The evolution of human homosexuality is tied to the benefits of same-sex affiliation. Natural selection favors same-sex affection; it must be fundamental for both sexes to desire bonds with partners of both sexes. All men, to varying degrees, have the ability and desire to form affectionate ties with other men."

Pohdippa tuota tutkimustulosta jonnin aikaa ennen höpinöittesi levittelyä. Teet vain itsesi totaalisen naurunalaiseksi. Hyvää illanjatkoa. :)

Nyt hassutellaan jo ihan kympillä :)

Selvää provoiluahan toi on ollut alusta asti. Wäännetään wääntämisen ilosta, asiasta joka 'on yhdentekevää'. No eipä näytä olevan. :)

Ajatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi. En sille mitään mahda. Jos jonkun mielestä se on ihan ok on sekin minulle samantekevää. Itse olen varmasti niin ahdasmielinen, että siihen yhtälöön en pysty sisällyttämään elävää lapsiolentoa. Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.
Missä perheissä lapsi kutsutaan todistamaan sitä itse aktia yleensä? :D

homostelijat tekevät tietoisen valinnan kun ryhtyvät tuohon luonnottomuuteen joten eikö olisi vähintä että sen seurauksena olisi tuo lapsettomuus?

He tekevät tietoisen valinnan ollessaan toisen miehen kanssa, mutta eivät he sitä itse ole päättäneet: tämän viikon olen homo ja ensi viikolla taas hetero. Mitäs mieltä olet kahden lesbon adoptiosta? Onko se ihan okei, koska he ovat naisia?

Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.

Eli vastustat vain tätä adoptio oikeutta tässä laissa? Allekirjottaisitko sen jos sitä ei olisi siinä?

Ihan oikeesti vittu. Turpa kiinni.

Älä Grandie alennu näitten tasolle :)

Olin joskus lastenpsykiatri Jari Sinkkosen luennolla ja hän näki parhaan kasvualustan olevan parhaaksi havaitussa heterosuhteessa. Toki yh tai homoseksuaalikin voi kasvattaa lapsen, mutta jos elämä on kolhinut jo aiemmin niin paljon lasta, että joutuu adopioon, niin kyllä silloin pitäisi pyrkiä vain hyviksi todettuihin vaihtoehtoihin. Homojen kotileikit eivät tätä omasta mielestä ole. Itselläni ei ole homoja vastaan mitään, mutta leikkikööt homoilujaan muiden homojen kanssa. Lapset eivät näihin touhuihin kuulu. Luojan kiitos adoptiojono halukkaiden kesken on niin pitkä, ettei homot sinne ihan heti pääse.
On niitä nykyään vaikka minkälaisia lapsinukkeja, jotka pissivät ja itkevät. Lykätköön sellasta vaunussa pitkin Kulosaarta ja vaihtakoon vaippoja muovilapselle siinä perseaktin lomassa. Ihmislapselle tulee pyrkiä löytämään aina äiti ja isä.

Voin sanoa että olen kasvanut perheessä, jossa on äiti ja isä. Äiti ja alkoholisti-isä. Mielummin olisin ottanut kaksi rakastavaa vanhempaa, kumpaa sukupuolta vaan, jotka välittäisivät enemmän minusta kun alkoholista tai itsestään. Ihan hyvä musta tuli yhdelläkin vanhemmalla.

Olet itse elävä esimerkki siitä että heteroparinkin lapsi voi olla sekopää.

ihmisiä taitaa olla elänyt maailmalla satoja tuhansia, jollei miljuuna vuotta. Lapsia on kasvattanut ja tehnyt luonnollisesti kaksi sihen kykenevää heteroa. Laitetaan tästä ihmiselosta vaikka jana -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kun nyt viimeisen vuosikymmenen aikana onkin päätetty, että olisi ihan ok, että kaksi hinttiä saisi olla vanhempina, niin se on täysin loistoajatus. Tämän viimeisen 20 v jana on tämä- siispä nyt ihmiskunnan elämänkaaren pienellä murto-osalla on päätetty, että homoille kuuluu kasvatustehtävä ja ydinperheen malli. Koko aikaisempi 99.99 prosenttia ihmisen elämänkulusta on tehty täysin väärin kasvatustehtävää, kun ei olla tajuttu, että homojen kuuluukin olla vanhempia. Kyllä ihmiset ovat menneet ihan sekaisin päästä kun edes ajattelevat moista hulluutta. Jatkumona on seuraavaksi joku simpanssi jolle annetaan adopiooikeus. Sitäkään en pysty kumoamaan, etteikö ne hoitaisi hyvin kasvatustehtävää.

- - - Updated - - -

Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa virallistaa suhteensa, niin se on heidän asia. Kun siihen ei joudu mukaan pieni lapsi. Se minua huolestuttaa.

Lapselle riittää selviytymiseen tutkimusten mukaan se, että hänellä on yksi side johonkin aikuiseen ihmiseen. Tämä tunneside on kuitenkin oltava, jotta lapsi voi kehittyä mieleltään tasapainoiseksi. On varmasti homopareja, jotka pystyvät kasvattamaan lapsen terveeksi aikuiseksi. On myös varmasti niitä, jotka eivät. Esim. Lesbopareissa on varmasti paljon vihaa ja katkeruutta miehiä kohtaan. Ei varmastikaan ole hyvä kasvuympäristö lapselle varttua tällaisessa ympäristössä. Mielestäni tulisi aina pyrkiä luomaan paras tilanne adoptio lapselle. Suomessa ainakin riittää adoptiovanhempia ja silloin on absurdia edes ajatella, että lapsi adoptoitaisiin homoseksuaaleille.

Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa virallistaa suhteensa, niin se on heidän asia. Kun siihen ei joudu mukaan pieni lapsi. Se minua huolestuttaa.

Tässä on minusta semmonen kumma ristiriita, että sä tajuat, että homoseksuaali voi olla ihan normi jamppa tai jaana, siinä missä heterokin, vastuullinen, järkevä ja rakastava ihminen, mutta sitten jos sille annetaan lapsi, niin siitä tulee joku perverssi, joka tekee lapsen mielelle ihmetemppuja ja automaattisesti kasvattaa jotenkin huonon tai vajaan yksilön tästä oletetusta lapsesta. Olipa pitkä virke.

En ymmärrä, miksi tai miten homopari oli epäsopivampi pari vanhemmiksi lapsille. Se, että ei pysty lisääntymään, ei ole mitenkään liitoksissa kyvykkyyteen vanhempana.

Lapselle riittää selviytymiseen tutkimusten mukaan se, että hänellä on yksi side johonkin aikuiseen ihmiseen. Tämä tunneside on kuitenkin oltava, jotta lapsi voi kehittyä mieleltään tasapainoiseksi. On varmasti homopareja, jotka pystyvät kasvattamaan lapsen terveeksi aikuiseksi. On myös varmasti niitä, jotka eivät. Esim. Lesbopareissa on varmasti paljon vihaa ja katkeruutta miehiä kohtaan. Ei varmastikaan ole hyvä kasvuympäristö lapselle varttua tällaisessa ympäristössä. Mielestäni tulisi aina pyrkiä luomaan paras tilanne adoptio lapselle. Suomessa ainakin riittää adoptiovanhempia ja silloin on absurdia edes ajatella, että lapsi adoptoitaisiin homoseksuaaleille.

Alkuosa on jo mielestäni rationaalista, samoin kuin se, että totta kai lapselle tulisi pyrkiä luomaan se paras tilanne. Mutta miksi lesbopareissa olisi "varmasti paljon" vihaa ja katkeruutta miehiä kohtaan. Lesbot eivät tunne seksuaalista vetoa miehiin. En minäkään tunne, eikä se herätä minussa vihaa ja katkeruutta miehiä kohtaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ajatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi.
Stephen Fry (karvaperse hänkin) ehkä sanoi sen parhaiten:
It's now very common to hear people say 'I'm rather offended by that' as if that gives them certain rights; it's actually nothing more... it's simply a whine. It's no more than a whine. 'I find that offensive,' it has no meaning, it has no purpose, it has no reason to be respected as a phrase. 'I am offended by that,' well so fucking what?

Kun nyt viimeisen vuosikymmenen aikana onkin päätetty, että olisi ihan ok, että kaksi hinttiä saisi olla vanhempina, niin se on täysin loistoajatus. Tämän viimeisen 20 v jana on tämä-

Näin on ollut ennenkin. Siispä näin sen täytyy olla myös jatkossa?

...siispä nyt ihmiskunnan elämänkaaren pienellä murto-osalla on päätetty, että homoille kuuluu kasvatustehtävä ja ydinperheen malli.

Ei täällä kukaan väitä että homoille mikään kuuluu sen enempää kun kenelläkään muulle. Todetaan vaan, että turha mahdollisuutta on homoilta kieltää, kun ei sille ole perusteita (ja kieltämisen poistamiselle on jopa itsenäisiä, yhdenvertaisuuslähtöisiä perusteita).

Koko aikaisempi 99.99 prosenttia ihmisen elämänkulusta on tehty täysin väärin kasvatustehtävää, kun ei olla tajuttu, että homojen kuuluukin olla vanhempia.

Toista tämän. Tarkoituksella. Kukaan ei sano, että homojen kuuluisi olla vanhempia. Todetaan vaan, ettei ole järkevää sitä heiltä kieltää.

Kyllä ihmiset ovat menneet ihan sekaisin päästä kun edes ajattelevat moista hulluutta.

Kiitos taas mielipiteestä. Itse koen olevani kohtuullisen selväjärkinen.

Jatkumona on seuraavaksi joku simpanssi jolle annetaan adopiooikeus. Sitäkään en pysty kumoamaan, etteikö ne hoitaisi hyvin kasvatustehtävää.

Jep. Hieno argumentti.

Loogiseen ja analyyttiseen järkeilyyn taipuvaisena en kuitenkaan kykene ymmärtää asiaa vastustavien näkemyksiä, kun niissä ei yksinkertaisesti ole... noh... sitä järkeä. Ainoa mitä tarjotaan, on se mielipide.

Tämä sama teema pyörii aika useassa muussakin aihepiirissä ja silti niiden muuttamiseksi ei tehdä oikeastaan mitään VAIKKA muissa EU maissa on tehty.. yksi tälläinen on kannabiksen laittomuus. Vaarattomampi kuin alkoholi, silti laiton ja demonisoitu Suomessa, samalla kun monet monet EU valtiot ovat poistaneet rangaistavuuden jne. Näitä teemoja riittää.. miksi tämä homostelijoiden asia on niin lähellä sydäntä hetero ihmisillä? Sama kun päihdevastaiset paapoisivat nistejä näin kärjistetysti ajateltuna.

He tekevät tietoisen valinnan ollessaan toisen miehen kanssa, mutta eivät he sitä itse ole päättäneet: tämän viikon olen homo ja ensi viikolla taas hetero. Mitäs mieltä olet kahden lesbon adoptiosta? Onko se ihan okei, koska he ovat naisia?
Täytyy kyllä myöntää etten keksi kuka sen päättää jos ei henkilö itse, kuka sanoo että sinä olet nyt homoseksuaali? Olen sitä mieltä että nuo vähäiset random kakarat joita adoptoidaan, tulisi adoptoida heteropariskunnille, homostelijat pysykööt jatkossakin avioliitto juridiikan mahdollisesta muutoksesta huolimatta ilman. Niin ikävää kuin se näille onkin.. elämä on valintoja ja wääntäjä hienosti kuvastikin asiaa.

Eli vastustat vain tätä adoptio oikeutta tässä laissa? Allekirjottaisitko sen jos sitä ei olisi siinä?
Itse ainakin kannatan tuota ideaa että myös homostelijat voivat periä toisensa ja ottaa toisen sukunimen jne. Mutta adoptio-oikeutta näille ei pitäisi antaa.. perheensisäisissäkin kysyn vaan että onko huomioitu sitä kolmatta pyörää.. toista biologista vanhempaa??? Ai niin mut homostelijathan ne olikin ne keillä oli väliä.. muut vaietkoon.

Älä Grandie alennu näitten tasolle
Joo samaa mieltä.. älä hyvä nainen alennu.

ihmisiä taitaa olla elänyt maailmalla satoja tuhansia, jollei miljuuna vuotta. Lapsia on kasvattanut ja tehnyt luonnollisesti kaksi sihen kykenevää heteroa. Laitetaan tästä ihmiselosta vaikka jana -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kun nyt viimeisen vuosikymmenen aikana onkin päätetty, että olisi ihan ok, että kaksi hinttiä saisi olla vanhempina, niin se on täysin loistoajatus. Tämän viimeisen 20 v jana on tämä- siispä nyt ihmiskunnan elämänkaaren pienellä murto-osalla on päätetty, että homoille kuuluu kasvatustehtävä ja ydinperheen malli. Koko aikaisempi 99.99 prosenttia ihmisen elämänkulusta on tehty täysin väärin kasvatustehtävää, kun ei olla tajuttu, että homojen kuuluukin olla vanhempia. Kyllä ihmiset ovat menneet ihan sekaisin päästä kun edes ajattelevat moista hulluutta. Jatkumona on seuraavaksi joku simpanssi jolle annetaan adopiooikeus. Sitäkään en pysty kumoamaan, etteikö ne hoitaisi hyvin kasvatustehtävää.

- - - Updated - - -

Eli se on väärin, että naapuri sanan käytöstä luovuttiin?
Se on väärin, että juutalaisia ei vainota enää?
Se on väärin, että demokratia tuli voimaan kaikkien muiden hallintomuotojen jälkeen?
Se on väärin, että mies ei saa raiskata aviopuolisotaan enää nykyään Suomessa?

Nyt ihan oikeesti :D

Eli kaikenmuotoinen edistys on kiellettyä mielestäsi koska "se on tehty jotenkin muuten miljoona biljoona vuotta".

Tietty biologia ja fysiikan lait pitää olla olemassa. Kun niitä alkaa ihminen sorkkia on tulokset aina huonot. Itse luotan biologiaan, en luonnottomaan ihmisen itsekkyyteen. viime vuosina itsekkyys on mennyt sihen pisteeseen, että homoillakin on oltava oma pikku herranterttu.

- - - Updated - - -

Mikä lähde. kai täällä nyt saa ilman lähteitäkin ajatella. Itse ainakin tunnen lesbon, joka on vaihtanut naiseen kun joutunut kokemaan pahuutta miehen toimesta. Edelleen kokee katkeruutta miehiä kohtaan. Kun hänellä olisi lapsi, niin voisin kuvitella hänen projisoivan tunteitaan myös lapseen. Kyllä monella lebolla varmasti saman suuntaisia kokemuskia tai joku isäsuhde ainakin jotenkin hajanainen.

Tietty biologia ja fysiikan lait pitää olla olemassa. Kun niitä alkaa ihminen sorkkia on tulokset aina huonot. Itse luotan biologiaan, en luonnottomaan ihmisen itsekkyyteen. viime vuosina itsekkyys on mennyt sihen pisteeseen, että homoillakin on oltava oma pikku herranterttu.

Ei se ihminen sitä biologiaa tai fysiikkaa muuksi muuta, vaikka mitä tekisi. Kyllä se luonto on ja pysyy, ihan itsestään.

Luonnottumuus sun puheesssa on jotain ihan muuta kun luonnontiedettä.

Minäkin luotan biologiaan. Ja lähtökohtaisesti kaikkeen muuhunkin mitä vakiintunut luonnontiede kertoo.

Eli se on väärin, että naapuri sanan käytöstä luovuttiin?
Se on väärin, että juutalaisia ei vainota enää?
Se on väärin, että demokratia tuli voimaan kaikkien muiden hallintomuotojen jälkeen?
Se on väärin, että mies ei saa raiskata aviopuolisotaan enää nykyään Suomessa?

Kuka luopui naapuri sanan käytöstä? En minä eikä moni muukaan ole luopunut kun se on hyvä ja kuvastava sana epämieluisalle tummalle henkilölle.
Mistä päättelit ettei juutalaisia vainota uskonnon edustajina ja israilin asuttajina.. vain sellaiset 1,5miljardia ihmistä (muslimia) ovat uskonsa puolesta heitä vastaan.
Demokratian kannatajat (äänestäjät) ovat viime kädessä syyllisiä kaikkeen siihen paskaan mitä kansallisvaltiot ja kohtamiten liittovaltiot kansalaisilleen duunaa.. kun mua tullaan hakemaan sirutettavaksi niin sanon vaan että teidän vikanne ei mun.
Viimeiseen on todettava että hieno homma kun tuollainen räikeys korjattiin. Jokaisella pitää olla oikeus sanoa ei. Miehelläkin pitäisi olla oikeus sanoa ei monessa kohti.. esim. elatusvelvollisuus siinä kohti kun ämmä saa lapsien täyden huoltajuuden jne. maksakoot tuossa kohti yksin elatuksenkin jne. Paljon olisi korjattavaa kaikessa joo.

Se vaan on luonnotonta, kun kaksi miestä leikkii kotia lapsen kanssa. Itse toivon, että näin ei tule koskaan käymään. Lapsella pitäisi olla aina isä ja äiti. Siis tähän pitäisi pyrkiä. Seksuaalisuus on osa ihmistä ja se kun kaksi miestä pussailee sohvalla ja katselee leffaa ei ole normaaliutta pienelle lapselle. tai siitä tulee jossain vaiheessa normaaliutta ja kun hän näkeekin kaksi heteroa pussailemassa, hän ajattelee, että hyi helvetti. iskäthän on aina oikeassa.

Näitä teemoja riittää.. miksi tämä homostelijoiden asia on niin lähellä sydäntä hetero ihmisillä?
Itse ajattelen pysyvän parisuhteen olevan ihmisoikeutena aika paljon pössyttelyä tärkeämmän.

Itse ainakin kannatan tuota ideaa että myös homostelijat voivat periä toisensa ja ottaa toisen sukunimen jne. Mutta adoptio-oikeutta näille ei pitäisi antaa.. perheensisäisissäkin kysyn vaan että onko huomioitu sitä kolmatta pyörää.. toista biologista vanhempaa???
Jos isä on jotain oikeuksiaan noihin lapsiin vaatinut eikä kyse ole jostain muumimukiluovuttajasta, niin kyllähän biologiselta vanhemmalta pitää adoptio-oikeuteen lupa saada. Muutenhan uusperheissä adoptoitaisiin heteroiden lapsia edellisistä liitoista. Eli kaikesta vänkäämisestä huolimatta oikeasti kannatat tätä kansalaisaloitetta :hyper:???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom