Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinkuin wääntäjä kertoi, lapsi joka laitetaan katsomaan kahden äijän homosuhdetta , saa vääristyneen kuvan elämästä... emmää jaksa, mutta se on varmaa että tenava saa esim. koulussa kiusaamista asiasta. ja paljon.
Wääntäjä kertoi asiasta mielipiteensä, kuten sinäkin. Tutkimustulokset näyttävät päinvastaisia tuloksia, minkä sinäkin tietäisit, jos olisit niitä lukenut. Tai edes lukenut tämän ketjun. "Emmää jaksa"? Vittu hei, oikeesti?

Käytännön läheisemmin asiaa tarkastellen..

Pieni lapsonen, nimeltään Unelma Sirpa Leena.. menetti vanhempansa ja koska holhouskelpoisia sukulaisia ei ilmennyt, hänet päätettiin viranomaistaholta sijoittaa adoptiokotiin.
Satojen hakijaperheiden seasta valikoitui jonkun syrjinnänvastaisen pykälän ja kampanjan kautta uusi perhe.. Homopariskunta joka oli heti lakipohjan muututtua päräyttänyt kunnon kirkkohäät ja marssineet adoptiotoimistoon rustaamaan lomakkeet.

No tämä Unelma siinä varttuu ja tarhassa ja myöhemmin alakoulussa hän on miettinyt pienessä päässään miksi äiti ja isä ovat olleet niin ikäviä ihmisiä että antoivat hänet pois kahden homostelijan kotisleikkeihin leluksi. Kaverien luona yökylässä ollessaan hän kovasti pohtii koska hänen äitinsä tulee kotiin kun siellä on aina vastassa ne samat karvanaamat, kysellessään asiasta hänelle aina vastaillaan että tässä me olemme.. sinun perheesi isi ja isi, päätä itse kumpaa haluat pitää äitinäsi.

Pienen ihmisen mieli siinä sitten oppii hyväksymään että valtiovalta teki päätöksen johon ei kyselty noin ensialkuunkaan tahtoiko Unelma perheeseen jossa kaksi karvanaamaa homostelee. Ehei.. mitä sitä lelulta kyselemään.. pääasia on että homostelijat saivat täydentää kotisleikkinsä viimeiseen asti.

Käytännön läheisemmin asiaa tarkastellen..

Pieni lapsonen, nimeltään Unelma Sirpa Leena.. menetti vanhempansa ja koska holhouskelpoisia sukulaisia ei ilmennyt, hänet päätettiin viranomaistaholta sijoittaa adoptiokotiin.
Satojen hakijaperheiden seasta valikoitui jonkun syrjinnänvastaisen pykälän ja kampanjan kautta uusi perhe.. Homopariskunta joka oli heti lakipohjan muututtua päräyttänyt kunnon kirkkohäät ja marssineet adoptiotoimistoon rustaamaan lomakkeet.

No tämä Unelma siinä varttuu ja tarhassa ja myöhemmin alakoulussa hän on miettinyt pienessä päässään miksi äiti ja isä ovat olleet niin ikäviä ihmisiä että antoivat hänet pois kahden homostelijan kotisleikkeihin leluksi. Kaverien luona yökylässä ollessaan hän kovasti pohtii koska hänen äitinsä tulee kotiin kun siellä on aina vastassa ne samat karvanaamat, kysellessään asiasta hänelle aina vastaillaan että tässä me olemme.. sinun perheesi isi ja isi, päätä itse kumpaa haluat pitää äitinäsi.

Pienen ihmisen mieli siinä sitten oppii hyväksymään että valtiovalta teki päätöksen johon ei kyselty noin ensialkuunkaan tahtoiko Unelma perheeseen jossa kaksi karvanaamaa homostelee. Ehei.. mitä sitä lelulta kyselemään.. pääasia on että homostelijat saivat täydentää kotisleikkinsä viimeiseen asti.

Miksi jompakumpaa pitäisi pitää äitinä? Miksi homoparin halu perustaa perhe olisi kotisleikkejä tai vähempiarvoista kuin heteroparin. Lapsi tarvii rakkautta, rutiineja ja täyspäisen kasvatuksen. Vanhempien seksuaalisella suuntauksella ole asian kanssa mitään tekemistä. Enemmän minua pelottaisi antaa lapsia kasvatettavaksi kaltaisellesi ahdasmieliselle fundamentalistille, jonka ennakkoluulot liittyvät ihmisistä itsestään riippumattomiin ominaisuuksiin, joilla ei ole mitään tekemistä heidän vanhemmuuspätevyytensä kanssa.

Miksi jompakumpaa pitäisi pitää äitinä?
No jos sieltä yökyläreissuilta jää mieleen kuinka kiva se kaverin äiti oli ja harmittaa kun kotona ei ole sellaista kivaa äitiä joka tulee peittelemään ja jonka olemus antaa turvaa pienelle tyttölle/pojalle. Te suvaitsevaiston äänitorvet ette paljon tunnu lapsen sielunelämästä välittävän vaan keskitytte täysin rinnoin huutamaan homostelevien hinttapulien oikeuksia asiassa jossa heillä ei pitäisi olla pienintäkään oikeutta.. lapset.. niitä syntyy heteroseksistä.. homostelijat tekevät tietoisen valinnan kun ryhtyvät tuohon luonnottomuuteen joten eikö olisi vähintä että sen seurauksena olisi tuo lapsettomuus? Ehei.. pakko saada kaikki.. ja jos joku tätä ideologiaa vastustaa niin leimataan sitten ahdasmieliseksi fundamenttalistiksi ja ennakkoluuloiseksi.
Sairas yhteiskunta tuottaa sairaita ihmisiä.. homostelijat yksi ilmentymä monien joukossa.

No jos sieltä yökyläreissuilta jää mieleen kuinka kiva se kaverin äiti oli ja harmittaa kun kotona ei ole sellaista kivaa äitiä joka tulee peittelemään ja jonka olemus antaa turvaa pienelle tyttölle/pojalle. Te suvaitsevaiston äänitorvet ette paljon tunnu lapsen sielunelämästä välittävän vaan keskitytte täysin rinnoin huutamaan homostelevien hinttapulien oikeuksia asiassa jossa heillä ei pitäisi olla pienintäkään oikeutta.. lapset.. niitä syntyy heteroseksistä.. homostelijat tekevät tietoisen valinnan kun ryhtyvät tuohon luonnottomuuteen joten eikö olisi vähintä että sen seurauksena olisi tuo lapsettomuus? Ehei.. pakko saada kaikki.. ja jos joku tätä ideologiaa vastustaa niin leimataan sitten ahdasmieliseksi fundamenttalistiksi ja ennakkoluuloiseksi.
Sairas yhteiskunta tuottaa sairaita ihmisiä.. homostelijat yksi ilmentymä monien joukossa.

Ihan oikeesti vittu. Turpa kiinni.

Joo.. näinhän se menee tässä yhdentotuuden maassa missä marssitaan sateenkaarta ja huudellaan miten pitää näihin luonnon oikkuhin suhtautua.

Adoptiokelpoisuus saavutetaan vuosia kestävän prosessin lopputuloksena. Prosessissa arvioidaan pariskunnan kelpoisuutta lapsien kasvatukseen monelta eri kantilta. Kyseessä ei siis ole mikään lotto, jossa lapsia arvotaan kaikille halukkaille, vaan kriteerit ovat kohtuu tiukat. Kuka tahansa tuon seulan läpäiseekin niin on todennäköisesti kypsempi vanhemmaksi, kuin keskimääräinen normipariskunta ensimmäisen lapsen saadessaan.

PP unohti taas, että homoseksuaalien adoptio-oikeudessa on kyse lähinnä naisparien perheiden sisäisestä adoptiosta. Suomessa on heteropariskuntienkin todella vaikea adoptoida lasta perheen ulkopuolelta ja vanhemmat valitaan tarkasti ja ainoastaan lapsen etu kriteerinä. Tuo vaivalla naputtelemasi tarina olisi fiktiota vaikka avioliittolakia muutettaisiinkin.

SANOINKO MÄ!?!?!? että niissä vanhemmissa olisi vikaa itsessään?? En.. sanoin että lapsen mielipidettä ei kysytä ja jos kysyttäisiinkin niin sitä ei huomioitasi.

Mitä se muuttaa jos lapsi sitten enemmän asioista tajutessaan ilmaisisi haluavansa samanlaisen perhepohjan kuin kavereilla? Siinäkään kohtaa mikään ei muuttuisi.. todettaisiin vaan että sun on ihan hyvä jne. Enpä olisi itse tälläiseen pyöritykseen jouduttuani kovinkaan tyytyväinen. Enkä usko että moni muukaan olisi.

PP unohti taas, että homoseksuaalien adoptio-oikeudessa on kyse lähinnä naisparien perheiden sisäisestä adoptiosta.

No hei.. hyvä jos näin.. mutta niihän se passi sormenjälki rekisterikin oli vaan siihen käyttöön siunattu mutta eipä aikaakaan kun kyttähomot jo vaati sitä rikoksentorjuntakäyttöön.. vähänkö vaikee luottaa valtiovaltaan missään asiassa.. no ihan samahan näille.. ei kosketa mua mitenkään jos homot saakin adoptoida.. ajattelin vain että ne mukulat jotka mahdollisesti JOUTUVAT niille eivät ehkä ole varttuessaan ihan tyytyväisiä asiasta, ja koska sellaisilta ei kysytä niin aika epäoikeudenmukaista lasta kohtaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Esim. se kiinnostaa kovin ettei näille hinttapuleille anneta adoptiolapsia.. jatkossakaan. Se avioliitto asia muiltaosin ihan se ja sama.

ei kosketa mua mitenkään jos homot saakin adoptoida..

Toistan. Turpa kiinni, jos sulla ei kerta ole oikeasti minkäänlaista älyllistä liikehdintää pääsi sisällä.

SANOINKO MÄ!?!?!? että niissä vanhemmissa olisi vikaa itsessään?? En.. sanoin että lapsen mielipidettä ei kysytä ja jos kysyttäisiinkin niin sitä ei huomioitasi.

Mitä se muuttaa jos lapsi sitten enemmän asioista tajutessaan ilmaisisi haluavansa samanlaisen perhepohjan kuin kavereilla? Siinäkään kohtaa mikään ei muuttuisi.. todettaisiin vaan että sun on ihan hyvä jne. Enpä olisi itse tälläiseen pyöritykseen jouduttuani kovinkaan tyytyväinen. Enkä usko että moni muukaan olisi.

Entäpä sitten jos lapsi haluaisikin kaksi isää? Sanottaisiinko sille että "sun on ihan hyvä siellä normaalissa heteroperheessä" jne.?

http://ohjelmaopas.yle.fi/artikkelit/tiede/tiedeuutiset/lesbojen-lapset-parjaavat-huonommin

Tutkimuksia on yhtä paljon kuin tutkijoitakin. Eikö tällä palstalla ole tarkoitus tuoda omia kokemuksia ja ajatuksia esiin, eikä linkittää muiden juttuja. Mielestäni tutkimusten taakse piiloutuminen on oman mielipiteen heikkoutta, josta haetaan tukea jostain tutkimuksista. Niitä vaan valitettavasti on tuhansia ja aina puolesta ja vastaan, joten perusteltu oma mielipide antaa keskustelulle enemmin vuorovaikutuspohjaa kuin yksi tutkimus muiden joukossa.

Olin joskus lastenpsykiatri Jari Sinkkosen luennolla ja hän näki parhaan kasvualustan olevan parhaaksi havaitussa heterosuhteessa. Toki yh tai homoseksuaalikin voi kasvattaa lapsen, mutta jos elämä on kolhinut jo aiemmin niin paljon lasta, että joutuu adopioon, niin kyllä silloin pitäisi pyrkiä vain hyviksi todettuihin vaihtoehtoihin. Homojen kotileikit eivät tätä omasta mielestä ole. Itselläni ei ole homoja vastaan mitään, mutta leikkikööt homoilujaan muiden homojen kanssa. Lapset eivät näihin touhuihin kuulu. Luojan kiitos adoptiojono halukkaiden kesken on niin pitkä, ettei homot sinne ihan heti pääse.
On niitä nykyään vaikka minkälaisia lapsinukkeja, jotka pissivät ja itkevät. Lykätköön sellasta vaunussa pitkin Kulosaarta ja vaihtakoon vaippoja muovilapselle siinä perseaktin lomassa. Ihmislapselle tulee pyrkiä löytämään aina äiti ja isä.

Toistan. Turpa kiinni, jos sulla ei kerta ole oikeasti minkäänlaista älyllistä liikehdintää pääsi sisällä.

Raaahotus... Vasta-argumenttien älyytömyys ei ole mikään peruste niiden vaientamiseen. Yhtä lailla Pena on oikeutettu näkemykseensä kuin minä vastakkaiseen näkemykseeni. Tuolta jostain löytyy ignore nappula, jolla saa haluamansa henkilön viestit näkymättömiin.

Joo.. näinhän se menee tässä yhdentotuuden maassa missä marssitaan sateenkaarta ja huudellaan miten pitää näihin luonnon oikkuhin suhtautua.
Ei kun kyse on siitä, miten suhtaudutaan kanssaihmisiin. Kaikille lähihistorian kansanmurhille on yhteistä samanlainen erilaisuuden epäinhimillistäminen, jota itse tuot jatkuvasti esille suhtautumisessasi homoseksualeihin.

Ja en voi olla kuin ihmettelemättä tämän "luonnon oikku" argumentin esilletuontia mieheltä, jolle ei ainakaan luonnonmukainen hormonitoiminta selvästikään riitä ja joka preferoi vanhoja kansantaruja aukottomasti todistettuihin luonnonlakeihin. Ymmärrät kai, että sinulla on aika epäuskottava platformi julistaa muille, mikä on luonnotonta ja mikä ei.

Oma mielipide on homoudesta, että se on geenisairaus. Ihminen omaa tällöin luonnon vastaisen lisääntymiskykyä vastaan olevan ominaisuuden. Se ei tee ihmisestä tyhmää, eikä huonompaa. Se kuitenkin tekee mahdottomaksi suvun jatkamisen ja vanhemmuuden. Jos ihmisellä on kampurajalka, niin se sulkee myös pois monta asiaa esim. sadan metrin aitojen juoksun. Se pitää hyväksyä, eikä väen vängällä hakea kisapassia Olympialaisiin.

Ajatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi. En sille mitään mahda. Jos jonkun mielestä se on ihan ok on sekin minulle samantekevää. Itse olen varmasti niin ahdasmielinen, että siihen yhtälöön en pysty sisällyttämään elävää lapsiolentoa. Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.

Oma mielipide on homoudesta, että se on geenisairaus. Ihminen omaa tällöin luonnon vastaisen lisääntymiskykyä vastaan olevan ominaisuuden. Se ei tee ihmisestä tyhmää, eikä huonompaa. Se kuitenkin tekee mahdottomaksi suvun jatkamisen ja vanhemmuuden. Jos ihmisellä on kampurajalka, niin se sulkee myös pois monta asiaa esim. sadan metrin aitojen juoksun. Se pitää hyväksyä, eikä väen vängällä hakea kisapassia Olympialaisiin.

Ajatus, että mies panee toista karvapersettä liukuvoiteella ja kaksi karpaasia karjuu kun pati alkaa helpata tekee mieleni pahoivoivaksi. En sille mitään mahda. Jos jonkun mielestä se on ihan ok on sekin minulle samantekevää. Itse olen varmasti niin ahdasmielinen, että siihen yhtälöön en pysty sisällyttämään elävää lapsiolentoa. Lapsi sopeutuu mnihin tahansa, mutta kuuluuko sen sopeutua tuollaiseen. Mielestäni ei.

Pitäskö hedelmöityshoidot lopettaa myös siksi, että lisääntymiskyvyttömien ihmisten ei ole tarkoitus saada lapsia? Pitäiskö para-olympialaiset lopettaa, koska jalattomien ei ole tarkoitus juosta. Sairaus on asia, jolla on vaikutusta ihmisen terveyteen ja hyvinvointiin. Homous on yhtä paljon sairaus kuin vasenkätisyyskin. Tahdosta riippumattomia ominaisuuksia meillä on vaikka millä mitalla, eivät ne ole sairauksia.

Esim. se kiinnostaa kovin ettei näille hinttapuleille anneta adoptiolapsia.. jatkossakaan. Se avioliitto asia muiltaosin ihan se ja sama.
Quote PanostajaPenaView Post
ei kosketa mua mitenkään jos homot saakin adoptoida..

Mikä tossa on ristiriita? Kiinnostaa mua muutkin yhteiskunnalliset asiat, vaikkei ne välttis kosketakkaan mua.. koska en ole yritysjohtaja mua ei varmaan saisi kiinnostaa niiden ylisuuret kannustimet yms. "palkkiot"?

Heteroilla on luonnollisuus lapseen ja hedelmöityshoito on hoitoa sairauteen. Samalla lailla kuin homolle annettaisiin sairauteensa lääkettä, että sitä alkaisi kiinnostaa nainen.

Mä kysyn sulta, ja pyydän että vastaat: Missä vaiheessa siltä lapselta ylipäänsä kysytään, haluaako se homo- vai heteroperheeseen?

Miten voi olla, että sä todella vain toistat ja toistat itseäs. Kohta on mennyt 20 sivua, ja sulta ei ole tullut mitään uutta. Jauhat samaa vanhaa asiaa, johon sulle on jo vastattu perustellusti.

Wääntäjälle kiitos yrityksestä tuoda vastakkaista faktaa keskusteluun. Vielä kun saisi vähän parempaa käsitystä tutkimusten sisällöstä, eikä pelkästään tietoa sellaisten olemassaolosta.

Eikä se oma mielipide paljon pohjaa keskustelulle enää tässä vaiheessa anna. Täällä ollaan jo aika hyvin selvillä siitä, kuka on mitäkin mieltä. Sitäkään en ymmärrä, mikä ihmeen tarve siihen omaan mielipiteeseen on lisätä se homoja tai lesboja dissaava vire. En mäkään ole täällä haukkunut uskovaisia, vaikka kieltämättä välillä tekisin mieli.

Tehdäänpä nyt selväksi oma kanta: Itseäni ei suoraan sanottuna paljon hetkauta se, onko tai eikö homoilla ole avioliitto-oikeutta. Loogiseen ja analyyttiseen järkeilyyn taipuvaisena en kuitenkaan kykene ymmärtää asiaa vastustavien näkemyksiä, kun niissä ei yksinkertaisesti ole... noh... sitä järkeä. Ainoa mitä tarjotaan, on se mielipide. Mutta kun se mielipide ei nyt vaan satu tässä keskustelussa kiinnostamaan. Paljon kiinnostavampaa olisi kuulla objektiivisia perusteita yli mielipiteen. Mutta kun ne objektiiviset perustelut puuttuvat täysin. Ja niitä sitten paikataan henkilökohtaisella asenteella.

Ai niin. Mikä fiksaatio sulla on seksiin, kun asian jatkuvasti tuot esiin? Ymmärtääkseni heterosuhteissa seksi on vain yksi osa yhteistä elämää. Onko homosuhteissa asia jotenkin toisin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom