Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sattusko olee noita pätkiä tallessa vielä? :D
Onhan mulla noi kaikki mp3:t tallessa. En löytänyt vaan mitään varsinaista latauslinkkiä niille.

http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/135054-psykiatri-joka-auttoi-homoja-parantumaan

Totaalirepeilyä kyllä Maestro Pihon joistain kommenteista.

"Mitään evoluutiota ei ole ollut. Väite evoluutiosta on tieteenhistorian suurin huijaus.

Kysyit, mistä homoseksuaalisuuden pelko on peräisin.

Vastaan, että kukaan ei pelkää homoseksuaalisuutta eli sanonta "homofobia" on homojen keksimä propagandasana. Sen sijaan normaalit ihmiset vieroksuvat epänormaaliutta, mikä on normaalia käytöstä."

1329104863338.jpeg

Tosta täytyy olla kyllä samaamieltä, että "homofobia" on ihan propaganda-sana. Mihin se perustuu? Eikös fobiasta kärsivät ihmiset pelkää asioita. Tuo on useissa muissakin väittelyissä käytetty kortti tosin.. Jos olet erimieltä jostain asiasta, olet kyseisen asian foobikko. Jos joku ei pidä punaisesta väristä eikä halua sitä sisustukseen tai pihapiiriinsä, niin pelkääkö henkilö silloin punaista väriä...

Homofobiaa ei luokitella ns oikeuden fobioiden joukkoon vaan se on enemmänkin siellä rasismin ja kusipäisyyden kanssa omassa luokassaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vastatkaa tähän. Pitäisikö ev.lut kirkko erottaa valtiosta? Näin se voisi toimia itsenäisesti ja kerätä veronsa oma-aloitteisesti, sekä päättää täysin itse omista asioistaan.

Itse olen hoitanut psykiatrisella kerran homofobian diagnoosia saanut miestä. Se pelkäsi koko ajan, että joku korkkaa sen. Kun käveli perässä se sanoi, että " mitä vittua sä katot mun persettä ym." Sen sairaus oli tullut mahdollisesti vankilavuosien aikana pakkopanoista. Se homofobia oli aika vakavaa, kun äijä pelkäsi jatkuvasti.
Täällä on kiva kun kertoo oman näkemyksensä homoseksuaalisten mahdollisuudesta iskänä tai äitinä olemiseen, niin heti saa jonkun fanaattisen kaksineuvoisen piilopuppen toimesta dg. homomofobian. Pitäisikö meidän homofobiaksi luokiteltujen keksiä oma sairaus noille palstan homoerotiikoille. Esim. pakkomielteinen piilohomostelija. Lääkkeeksi sopisi p.o leponex x 3 / vrk i.m. risperdal consta/ 2 X kk tarvittaessa lepositeisiin, jotta suurin homomania helpottaa.

Tietysti pitäisi. Yksityiset ihmisethän voivat äänestää jaloillaan niinkuin moni on jo tehnytkin. Nykyinenkään ko. kirkkoon kuuluvien määrä ei enää mitenkään oikeuta yli 2% osuuteen yritysten tuloksestaan valtiolle maksamasta yhteisöverosta.

Tämä on kuitenkin :offtopic:, sillä luultavasti suurimmalle osalle homopareista kelpaisi siviilivihkiminenkin, jota sitäkään he eivät voi nykylainsäädännöllä saada.

Kirkko tulee tätä erottamista vastustamaan henkeen ja vereen, koska nykyisen opt-out mallin korvaaminen opt-in jäsenmaksulla (jonka siis pitäisi täysin kattaa myös aikaisemmin yritysten maksama osuus) varmasti karkottaisi valtaosan osan nykyjäsenistöstä. Ev.lut. kirkko menisi konkurssiin lähes välittömästi jos tämä tehtäisiin ilman pitkää siirtymäaikaa.

Itse olen hoitanut psykiatrisella kerran homofobian diagnoosia saanut miestä. Se pelkäsi koko ajan, että joku korkkaa sen. Kun käveli perässä se sanoi, että " mitä vittua sä katot mun persettä ym." Sen sairaus oli tullut mahdollisesti vankilavuosien aikana pakkopanoista. Se homofobia oli aika vakavaa, kun äijä pelkäsi jatkuvasti.
Täällä on kiva kun kertoo oman näkemyksensä homoseksuaalisten mahdollisuudesta iskänä tai äitinä olemiseen, niin heti saa jonkun fanaattisen kaksineuvoisen piilopuppen toimesta dg. homomofobian. Pitäisikö meidän homofobiaksi luokiteltujen keksiä oma sairaus noille palstan homoerotiikoille. Esim. pakkomielteinen piilohomostelija. Lääkkeeksi sopisi p.o leponex x 3 / vrk i.m. risperdal consta/ 2 X kk tarvittaessa lepositeisiin, jotta suurin homomania helpottaa.

Kyllä täällä saa varmasti edelleen mielipiteitä esittää. Se nyt vaan on kumma kun tulet esiin provosoivalla asenteella, ja sitten ihmettelet kun osa jengistä ei taputtelekaan olkapäälle ja sattuukin olemaan eri mieltä sun kanssa. Asiallinen keskustelu on kaikille helpompaa, jos siinä osataan pysyä. Mutta eipä tuo sun nimittelyharrastuksen jatkaminen täällä yhtään helpota asiaa.

Joten, opettele lausumaan se sun mielipide ihan tyynesti ja ilman provosointiin pyrkivää latausta. Sillä saatat saada ihan asiallistakin palautetta. Mutta älä itke, jos sulle ollaan ilkeitä sen takia, ettet itse osaa käyttäytyä ikäistesi odotusten mukaisesti.

Ja lopeta nyt sentään se ad hominem... se, jos mikä, on lapsellista.

Kuka olettaa näin. Eiköhän se yleisempi kanta ole, etteivät homogeeniset vanhemmat ole yhtä hyödyllisiä lapselle kuin heterogeeniset. Lapselta jää puuttumaan läheinen toisen sukupuolen edustaja. Sateenkaaressa on enemmän kuin vain yksi väri. Sinun vanhemmillasi on vain yksi sukupuoli. Heteroperhe on sateenkaarisempi. Lisäksi vähintään toinen vanhemmista ei ole biologinen vanhempi, jolloin tunnesiteet eivät ole yhtä vahvat.

Miten voit perustella tunnesiteen vahvuutta sillä ettei toinen ole biologinen vanhempi?? Onko sinulla omakohtaista kokemusta vai oletatko vain näin? Väitätkö etteivät adoptoidut lapset (hetero tai homoperheen) muodosta vahvaa tunnesidettä heidät adoptoivaan aikuiseen?
Oma isäni oli kuvioissa ja vietimme aikaa hänen kanssaan säännöllisesti. Mutta siltikin, kun meiltä kysyttiin kumman luokse haluaisimme jäädä, jos äidillemme kävisi jotain, oli vastaus automaattisesti äidin puolison luokse.
En näe mitään järkeä väitteessäsi, että tunnesiteen vahvuus riippuisi siitä onko vanhempi biologinen vai ei.
Ja mitä hyödyllisyyteen tulee, onko sitten yksinhuoltajaäiti tai isä myös ihan yhtä hyödytön? Hänhän on täysin yksin lapsen kanssa, eikä lapsella ole kuin yksi sukupuolen edustaja josta katsoa mallia. Oletetaanko, että nämäkin lapset saavat jotenkin vajaavaisen kasvatuksen tai että heitä kiusattaisiin sen takia?

Miten voit perustella tunnesiteen vahvuutta sillä ettei toinen ole biologinen vanhempi?? Onko sinulla omakohtaista kokemusta vai oletatko vain näin?

Evoluutiolla voin perustella sen ja tutkimuksilla, jos niitä jaksaisin kaivaa. Olen sellaisiakin aiheesta silmäillyt. Kertovaa että vaihtoehdot jotka annoit oli omakohtainen kokemus ja perusteeton oletus. Etkö kykene ymmärtämään muita perusteita väitteelle vai etkö halua.

En näe mitään järkeä väitteessäsi, että tunnesiteen vahvuus riippuisi siitä onko vanhempi biologinen vai ei.

Jälleen joko et kykene ymmärtämään biologista perustaa tai et halua, kun se on ristiriidassa sinun henkilökohtaisten kokemusten kanssa jotka eivät edes anna aihetta tehdä vertauksia, joista oli viestissäni kyse. Et sitten myöskään ymmärrä, miksi tunnesiteet ylipäänsä syntyvät.

Ja mitä hyödyllisyyteen tulee, onko sitten yksinhuoltajaäiti tai isä myös ihan yhtä hyödytön? Hänhän on täysin yksin lapsen kanssa, eikä lapsella ole kuin yksi sukupuolen edustaja josta katsoa mallia. Oletetaanko, että nämäkin lapset saavat jotenkin vajaavaisen kasvatuksen tai että heitä kiusattaisiin sen takia?

Vähemmän hyödyllinen ei tarkoita hyödytöntä. Etkö tätä itse kykene päättelemään? Eikä tarvitse olettaa, että yksinhuoltajat ovat yhden vanhemman verran vajaampia kasvattajia. Se on fakta. Yksinhuoltajien lapset myös pärjäävät elämässä monilla mittareilla huonommin. Sitäkään ei tarvitse olettaa, vaan tutkimalla sekin on selvinnyt. On olemassa maailma sinun henkilökohtaisten kokemustesi ulkopuolellaksin.

Sinun kyvyttömyytesi edes keskustella asiasta ei luo minkäänlaista luottamusta homojen kasvatustaitoihin.

Evoluutiolla voin perustella sen ja tutkimuksilla, jos niitä jaksaisin kaivaa. Olen sellaisiakin aiheesta silmäillyt.

Evoluutiolla? Aika leveäperäinen vastaus :D Vähän jos voisit tarkentaa. Ja kaivaisit ihmeessä niitä tutkimuksia. Niitä on aina kiva lukea.

Yksinhuoltajien lapset myös pärjäävät elämässä monilla mittareilla huonommin. Sitäkään ei tarvitse olettaa, vaan tutkimalla sekin on selvinnyt.

Oiskos näihin tutkimuksiin sitten linkkiä hei.

Evoluutiolla voin perustella sen ja tutkimuksilla, jos niitä jaksaisin kaivaa. Olen sellaisiakin aiheesta silmäillyt. Kertovaa että vaihtoehdot jotka annoit oli omakohtainen kokemus ja perusteeton oletus. Etkö kykene ymmärtämään muita perusteita väitteelle vai etkö halua.

Sinun kyvyttömyytesi edes keskustella asiasta ei luo minkäänlaista luottamusta homojen kasvatustaitoihin.

Kanssakeskustelija kyselee perusteita esitetylle väitteelle. Vastaus? ... "On mulla perusteluita mutten jaksa niitä kertoa." Kieltäydyt siis laiskuuttasi esittämästä back-uppia väitteellesi. Mutta koet kyllä pätevyyttä todeta kysyjä kyvyttömäksi keskustelijaksi?

Okei... onhan tämä nettikeskustelupalsta... kyllä... mutta odottaisin silti aikuisilta ihmisiltä vähän parempaa suoriutumista.

Suositut

Back
Ylös Bottom