Onhan mulla noi kaikki mp3:t tallessa. En löytänyt vaan mitään varsinaista latauslinkkiä niille.Sattusko olee noita pätkiä tallessa vielä? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan mulla noi kaikki mp3:t tallessa. En löytänyt vaan mitään varsinaista latauslinkkiä niille.Sattusko olee noita pätkiä tallessa vielä? :D
Onhan mulla noi kaikki mp3:t tallessa. En löytänyt vaan mitään varsinaista latauslinkkiä niille.
Itse olen hoitanut psykiatrisella kerran homofobian diagnoosia saanut miestä. Se pelkäsi koko ajan, että joku korkkaa sen. Kun käveli perässä se sanoi, että " mitä vittua sä katot mun persettä ym." Sen sairaus oli tullut mahdollisesti vankilavuosien aikana pakkopanoista. Se homofobia oli aika vakavaa, kun äijä pelkäsi jatkuvasti.
Täällä on kiva kun kertoo oman näkemyksensä homoseksuaalisten mahdollisuudesta iskänä tai äitinä olemiseen, niin heti saa jonkun fanaattisen kaksineuvoisen piilopuppen toimesta dg. homomofobian. Pitäisikö meidän homofobiaksi luokiteltujen keksiä oma sairaus noille palstan homoerotiikoille. Esim. pakkomielteinen piilohomostelija. Lääkkeeksi sopisi p.o leponex x 3 / vrk i.m. risperdal consta/ 2 X kk tarvittaessa lepositeisiin, jotta suurin homomania helpottaa.
Kuka olettaa näin. Eiköhän se yleisempi kanta ole, etteivät homogeeniset vanhemmat ole yhtä hyödyllisiä lapselle kuin heterogeeniset. Lapselta jää puuttumaan läheinen toisen sukupuolen edustaja. Sateenkaaressa on enemmän kuin vain yksi väri. Sinun vanhemmillasi on vain yksi sukupuoli. Heteroperhe on sateenkaarisempi. Lisäksi vähintään toinen vanhemmista ei ole biologinen vanhempi, jolloin tunnesiteet eivät ole yhtä vahvat.
Miten voit perustella tunnesiteen vahvuutta sillä ettei toinen ole biologinen vanhempi?? Onko sinulla omakohtaista kokemusta vai oletatko vain näin?
En näe mitään järkeä väitteessäsi, että tunnesiteen vahvuus riippuisi siitä onko vanhempi biologinen vai ei.
Ja mitä hyödyllisyyteen tulee, onko sitten yksinhuoltajaäiti tai isä myös ihan yhtä hyödytön? Hänhän on täysin yksin lapsen kanssa, eikä lapsella ole kuin yksi sukupuolen edustaja josta katsoa mallia. Oletetaanko, että nämäkin lapset saavat jotenkin vajaavaisen kasvatuksen tai että heitä kiusattaisiin sen takia?
Yksinhuoltajien lapset myös pärjäävät elämässä monilla mittareilla huonommin.
Evoluutiolla voin perustella sen ja tutkimuksilla, jos niitä jaksaisin kaivaa. Olen sellaisiakin aiheesta silmäillyt.
Yksinhuoltajien lapset myös pärjäävät elämässä monilla mittareilla huonommin. Sitäkään ei tarvitse olettaa, vaan tutkimalla sekin on selvinnyt.
Evoluutiolla voin perustella sen ja tutkimuksilla, jos niitä jaksaisin kaivaa. Olen sellaisiakin aiheesta silmäillyt. Kertovaa että vaihtoehdot jotka annoit oli omakohtainen kokemus ja perusteeton oletus. Etkö kykene ymmärtämään muita perusteita väitteelle vai etkö halua.
Sinun kyvyttömyytesi edes keskustella asiasta ei luo minkäänlaista luottamusta homojen kasvatustaitoihin.