Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikka evlut kirkko onkin täysin satujuttuihin perustuva uskonto, niin kyllä heidän pitäisi se pystyä päättämään eikä homojen.
Evlut kirkko ei vissiin ole todennut, että homot eivät ole tervetulleita. Ko. kirkkoon kuuluu varmasti homoja ja sellaisia jotka hyväksyvät homojen oikeuden kristilliseen avioliittoon. Tässä ei siis ole mitään ongelmaa. Koska evlut kirkko vähitellen muuttaa satujaan tulee kohta käymään niin, että hyväksyvät homoille kristillisen avioliiton. Eiväthän he raamatusta välitä.

Oikeat lesbot ja homot ovat rehellisesti sitä mitä ovat, mutta kummankin sukupuolen kokeilijat ovat vaan helvetin pervoja samalla tapaa kuin joku varastaa naisten kumisaappat ja nussii niitä.
Olen itse heteroseksuaali eikä siinä mitään, mutta biseksuaalinahan olis varmaan mukavampi olla. Vähän kuin pelais lätkää, mutta voisit tehdä maalin kumpaan päätyyn tahansa - ja voitat.. :)

Olen itse heteroseksuaali eikä siinä mitään, mutta biseksuaalinahan olis varmaan mukavampi olla. Vähän kuin pelais lätkää, mutta voisit tehdä maalin kumpaan päätyyn tahansa - ja voitat.. :)[/QUOTE]

Mene hoitoon.

Olen itse heteroseksuaali eikä siinä mitään, mutta biseksuaalinahan olis varmaan mukavampi olla. Vähän kuin pelais lätkää, mutta voisit tehdä maalin kumpaan päätyyn tahansa - ja voitat.. :)

Iteki pohtinu tätä, heti tuplaantus saantimahdollisuudet. Mut tulin siihen lopputulokseen että luultavasti saisin sit vaan kaks kertaa enemmän pakkeja :D

Threadin aiheeseen ei varsinaisesti enää jaksa ottaa kantaa. Alkaa olla sen verta hiekkalaatikkokeskustelua. Vähän voisitte nyt aikuiset ihmiset mennä itteenne. Homot tietysti pepun kautta ja heterot jotain muita reittejä.

Mene hoitoon.
Viestiesi perusteella sinulla on jotain traumoja seksuaalisuudesta. Jos olet esimerkiksi seksuaalisen hyväksikäytön uhri se on hyvin ikävää. Tai jos olet kasvanut ympäristössä jossa seksuaalisuus on luonnotonta ja jotenkin elämää suurempi asia, niin onhan se ymmärrettävää että suhtaudut noin. Mikäli olet kaappihomo koita ymmärtää itseäsi ja tulla sinuksi itsesi kanssa. Jos taas olet saamaton runkkari ja siitä katkeruus, niin älä menetä peliä! Ota positiivisempi asenne ja huomaat, että elämä näyttää paremmalta muutenkin. Käytöstapoja voisit myös opetella. Kenties pääsisit hoitojen pariin silloin?

Hoidon luona olin käymässä eilen viimeksi. Mukavaa oli. Sinullekkin tekisi hyvää - voisit ymmärtää, että se on ihan mukavaa eikä demonit tule piinaamaan sinua sen takia. Ymmärtäisit myös, ettei sinua tuomita sen takia. Ja jos joku saarnaaja sinut tuomitsee sen takia, niin kenties voisit alkaa yleisesti pohtimaan uskontojen järkevyyttä. Elämänlaatusi voi kohentua!

Tikotiko, no joo. Noinhan siinä varmaan itelläkin kävis.

Viestiesi perusteella sinulla on jotain traumoja seksuaalisuudesta. Jos olet esimerkiksi seksuaalisen hyväksikäytön uhri se on hyvin ikävää. Tai jos olet kasvanut ympäristössä jossa seksuaalisuus on luonnotonta ja jotenkin elämää suurempi asia, niin onhan se ymmärrettävää että suhtaudut noin. Mikäli olet kaappihomo koita ymmärtää itseäsi ja tulla sinuksi itsesi kanssa. Jos taas olet saamaton runkkari ja siitä katkeruus, niin älä menetä peliä! Ota positiivisempi asenne ja huomaat, että elämä näyttää paremmalta muutenkin. Käytöstapoja voisit myös opetella. Kenties pääsisit hoitojen pariin silloin?

Hoidon luona olin käymässä eilen viimeksi. Mukavaa oli. Sinullekkin tekisi hyvää - voisit ymmärtää, että se on ihan mukavaa eikä demonit tule piinaamaan sinua sen takia. Ymmärtäisit myös, ettei sinua tuomita sen takia. Ja jos joku saarnaaja sinut tuomitsee sen takia, niin kenties voisit alkaa yleisesti pohtimaan uskontojen järkevyyttä. Elämänlaatusi voi kohentua!

Tikotiko, no joo. Noinhan siinä varmaan itelläkin kävis.

Olen avioliitossa ja minulla on kolme fiksua lasta. Olen tehnyt vuosikausia psykiatrista ja lastenkotityötä, jossa törmännyt paljon nuorten seksualisuuten, joka valitettavan usein hukassa. Ei minun järkeeni käy miten lapsi joka kasvaa kahden hintin kanssa voi kehittyä seksuaalisuudeltaan kovinkaan usein normaaliksi. Lapsi ottaa mallioppimisen kautta esimerkkiä todella paljon ja väistämättä kahden karvaperseen hinttailu ei voi olla nuoren mielen parhaaksi. Lapsen kasvatuksessa tulisi aina pyrkiä normaaliuteen. Lapsi on liian suuri testiväline siihen miten homot näyttävät perheen mallia.
Olen monesti jutellut muidenkin kasvatus ja hoitotyöntekijöiden kanssa asiasta mm psykiatri oli sitä vastaan.

Mä toivon sydämeni pohjasta, että sä pilailet.

Olen avioliitossa ja minulla on kolme fiksua lasta. Olen tehnyt vuosikausia psykiatrista ja lastenkotityötä, jossa törmännyt paljon nuorten seksualisuuten, joka valitettavan usein hukassa. Ei minun järkeeni käy miten lapsi joka kasvaa kahden hintin kanssa voi kehittyä seksuaalisuudeltaan kovinkaan usein normaaliksi. Lapsi ottaa mallioppimisen kautta esimerkkiä todella paljon ja väistämättä kahden karvaperseen hinttailu ei voi olla nuoren mielen parhaaksi. Lapsen kasvatuksessa tulisi aina pyrkiä normaaliuteen. Lapsi on liian suuri testiväline siihen miten homot näyttävät perheen mallia.
Olen monesti jutellut muidenkin kasvatus ja hoitotyöntekijöiden kanssa asiasta mm psykiatri oli sitä vastaan.

Siitä vaan tuottamaan tutkimusdataa ja -tuloksia, jos koet että sulla on tietoa asiasta.

Mutta olisiko lainkaan mahdollista, että sun näkemykseen vaikuttaisi myös sun ennakkoasentees homoja kohtaan? Tämä kun näyttää paistavan jonkin verran läpi tosta tarpeesta nimitellä ihmisryhmiä ja keskittyä seksiakteihin yleisen sosiaalisen parisuhde-elämän sijasta.

Oikeat lesbot ja homot ovat rehellisesti sitä mitä ovat, mutta kummankin sukupuolen kokeilijat ovat vaan helvetin pervoja samalla tapaa kuin joku varastaa naisten kumisaappat ja nussii niitä.
No tässä oli uusi näkökulma tähän keskusteluun: homot ovat homoja, biseksuaalit helvetin pervoja ja ilmeisesti sitten heterot normaaleja, mikä on kaiketi tavoitetila ettei vaan jonkun tantan tunteita jossain vanhoillisilla lakeuksilla tulla loukatuksi. Jo kaukaisella 40-luvulla sellainen herra kun Kinsey julkaisi tutkimuksessaan aika erilaisia tuloksia ihmisten sukupuoliorientaatiosta, mutta hän ei toisaalta ottanut tätä "helvetin pervous" -akselia lainkaan mukaan asteikkoonsa. Tuli mieleen tuosta molempien sukupuolten kokeilusta Michael Gambonin haastattelu Top Gearissa, kohdasta 4:35 eteenpäin:

Edelleenkin jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä. Kenelläkään ei ole sen sijaan automaattista oikeutta tulla otetuksi vakavasti ellei pysty uskottavasti sitä mielipidettään perustelemaan - eikä tässä kyllä Archie onnistunut yhtään Penaa paremmin. Saavutus sekin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toivottavasti meikäläisen lapset eivät koskaan joudu kanssasi mihinkään tekemisiin. Ei voi kuin päätä pudistella.

Tuossa aiemmin esitin linkkejä tutkimuksiin, joiden mukaan homoseksuaalien vanhempien perheiden lapsilla oli samanverran tai vähemmän psykologisia tai sosiaalisia ongelmia kuin hetero- ja yksinhuoltajaperheissä.

Olisiko sinulla esittää minkäänlaista tutkimusta teoriaisi todeksi, koska muuten se perustuu vain sinun toivekuviisi ja on täten aika heikko painoarvoltaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Luulisi, että lastenkotityötä vuosikausia tehnyt ymmärtäisi, ettei heterovanhemmat automaattisesti takaa loistavaa kasvuympäristöä tai normaaleja kasvatustuloksia...

Luulisi myös, että suurin osa homoista ymmärtää sen, että ihmiset on seksuaalisuudeltaan erilaisia, eivätkä yrittäisi tarkoituksella kasvattaa lapsestaan homoa tai heteroa. Jotenkin arvelisi, että todennäköisempää johonkin tiettyyn seksuaalimuottiin kasvattaminen tai sen yrittäminen on juuri tuollaisilla ahdasmielisillä heterovanhemmilla ja suurin osa homoista taitaa kuitenkin olla heterovanhempien lapsia.

Lyhyesti siis, en usko, että ihmistä voi seksuaalisuuden suhteen kasvattaa mihinkään tiettyyn muottiin vaan että seksuaalisuus on homouden ja heterouden suhteen synnynnäinen ominaisuus ja vanhemmat voivat omalla suhtautumisellaan vaikuttaa lähinnä siihen, miten lapsi itse suhtautuu omaan seksuaalisuuteensa enkä usko, että oman seksuaalisuuden häpeäminen tekee sekään kovin hyvää itsetunnolle ja sille seksuaalisuudelle.

Venäjän suurmufit mielestä kaikki homoseksuaalit tulisi piestä:D Oli lehdessä yks päivä.

Olen tehnyt vuosikausia psykiatrista ja lastenkotityötä [...] Ei minun järkeeni käy miten lapsi joka kasvaa kahden hintin kanssa voi kehittyä seksuaalisuudeltaan kovinkaan usein normaaliksi. [...] Lapsi ottaa mallioppimisen kautta esimerkkiä todella paljon ja väistämättä kahden karvaperseen hinttailu ei voi olla nuoren mielen parhaaksi. Lapsen kasvatuksessa tulisi aina pyrkiä normaaliuteen. Lapsi on liian suuri testiväline siihen miten homot näyttävät perheen mallia.

Jälleen täyttä potaskaa. Ensin haet auktoriteettia puhumalla työstäsi, sitten heität oman mielipiteen. Sitten yleistät oman mielipiteesi olemaan totuus, vedoten auktoriteettiisi. Tyypillinen argumentointivirhe.

Children raised by same-sex parents have the same level of emotional health as children raised by heterosexual parents. The APA points out that no published and peer-reviewed articles or studies have shown that children of gay and lesbian parents have diminished mental health or psychological development. The APA concludes that placing children in a stable gay home can positively effect their health and psychological development in ways that mirror placing them with stable heterosexual families.

http://www.apa.org/pi/lgbt/resources/parenting.aspx

---> http://www.apa.org/pi/lgbt/resources/parenting-full.pdf

Oliko muita asioita joita haluaisit minun korjaavan ~5 minuutin tutkimusten selaamisella, joihin et ole vuosikausia psykiatrista työtä tehneenä sattunut tutustumaan, kenties johtuen niiden ja oman mielipiteesi ristiriidasta ja kyvyttömyydestäsi muuttamaan käsityksiäsi lasten parhaaksi?

Jälleen kerran toistan: mikäli kantasi perustuu mielipiteeseen ja fiktioon, älä yritä perustella sitä yleistyksillä tai muilla järjettömillä argumenteilla. Ne tullaan ampumaan alas.

Se on mielenkiintoista huomata, miten netin homo"keskusteluissa" näkemykset homoseksuaalisuudesta määritellään lähes kokonaan miessukupuolen kautta. Olen moneen kertaan saanut (tästäkin ketjusta) lukea hyvinkin yksityiskohtaisia kuvauksia Raunon ja Reinon keskinäisestä kikkelöinnistä ja sen kammottavuudesta, mutta todella harva jaksaa julistaa läheskään samalla antaumuksella miten saatanan iljettävää se on kun lespolortot lirputtavat limaista lettua. Väkisinkin tulee mieleen, että monelle suurin ongelma ei ole homoseksuaalisuus sinänsä, vaan homoseksuaalisuuden muodostama uhka tietynlaiselle mieskäsitykselle tai miesihanteelle.

Kyllä se on niin, että ei lepsoilua pidetä lainkaan iljettevänä asiana. Ainakin mun mielestä miehenä ihan jees. Ja hei, tuo letun lirputus on mukavaa touhua muutenkin.

Kun pitää homostelua ja kikkeleillä miekkailua kuvottavana asiana, niin ehkä se on luonnollinen reaktio. (Kun täällä luonnollisuudella perustellaan asioita) Ja miksi pitää olla jotakin tutkimusta tai muuta schaipalaipaa? Tuollaiset amerikkalaiset epämääräiset linkit tutkimuksiin ovat yhtä tyhjän kanssa. Lisäksi kuinka niitä voi tänne Suomen oloihin vertailla, jos jossakin amerikassa homot ovat kasvattaneet lapsensa hyvin?

Kyllä se on niin, että ei lepsoilua pidetä lainkaan iljettevänä asiana. Ainakin mun mielestä ihan jees. Ja hei, tuo letun lirputus on mukavaa touhua muutenkin.

Kun pitää homostelua ja kikkeleillä miekkailua kuvottavana asiana, niin ehkä se on luonnollinen reaktio. (Kun täällä luonnollisuudella perustellaan asioita)

No totta kai se on sinusta mukavaa touhua mutta etkö ole hieman jäävi kommentoimaan iljettävyydestä objektiivisesti? Oletan siis alleviivatun perusteella, että olet lesbo/bi?

Kattos perkele, niinpäs onkin :D Naisen nimi nickinä hämäsi. Eipä sillä, onhan minullakin profiilissa naisen kuva mutta nimimerkki ei sentään ole Tiina tms.

Jos tää on totta niin sä olet varmasti paskempi sun työssä kuin kukaan on koskaan ollut missään ammatissa. Huh huh minkälaisia ihmisiä päästetään työskentelemään lasten kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom