Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Archey.. oletko sitä mieltä että esim. sellaiset yläkoulu ikäiset likat jotka nuolee toisiaan ja ovat "inlove" kieltävät myöhemmin itsensä ryhtymällä ihan heterosuhteeseen ja aika iso osa pikapikaa äideiksikkin? Nämä Bissikset joista joku voisi ajatella että ovat lepakoita kun moista tekevät.. ovat aika nykynormin mukaisia "kaiken kokeilijoita" ja ihan heteroiksi suuntautuvia valtaosa.. tieten seassa on harvalukuinen määrä niitäkin jotka eivät siirry poikaystävän hankintaan ja jäävät lepakoiksi.

Muutama erinäinen esimerkki tapaus mistä sekä arvasi, että ei olis ikänä arvannut että ovat lellejä ja päätyivätpä viellä yhteenkin joksikin aikaa ennenkuin väkivalta erotti.

Toinen oli yläasteella samassa kuviksen ryhmässä.. poikamaisempaa tyttöä en ollut ikänä nähnyt.. pukeutui jätkien tavoin ja hiuksetki piti siilinä. Kerran ku olin dokaamassa ja eksyin niiden likkojen seuraan.. niin tämä muija joka kerta kun puhuttelin häntä nimellään kuiskasi mulle : "mä olen antti, sano mua antiksi!" Silloin mä sen ymmärsin.. tuleva butch lellehän se siinä, loput siitä porukasta oli kans sellaisia toisiaan nuolevia flikkoja mut yhdestäkään muusta ei sitten tullut pesun kestävää lelleä.

Sit oli mun exän sisko.. se seurusteli monen nisteilevän jätkän kanssa ja tais saada lopulta tarpeekseen miehistä ja teki päätöksen että ottaa naisen.. tosi femiininen ämmä kokoajan meikkas ja lueskeli vaatekatalogeja jne. Oli siis selvää että hänen osansa oli olla femme.

Nämä kaksi sitten löysivät toisensa, kuulin myöhemmin etteivät olleet enää yhdessä kun suhdetta varjosti pettämisepäilyt puolintoisin ja väkivaltaakin oli. Tälläisiä eläviä esimerkkejä mihin olen törmännyt.

Aika jännä. Miten paljon kirkko ja uskonnot onkaan tehnyt pahaa homoseksuaaleille ihmisille ja silti on vielä homoja, jotka haluaisi kirkon siunaavan liitonsa.

Tässä näkyy hyvin näiden suvaitsevaisten homoseksuaalifanien asenne. Omaa mielipidettä pidetään ainoana oikeana ja väärä uskoiset haukutaan idiooteiksi tai ties miksi. Samalla hengenvedolla huudetaan suvaitsevuutta. Eikö suvaitsevuus tarkoita muiden ihmisten näkemysten kunnioittamista. Minusta on huolestuttavaa nämä ilmiöt, joissa aletaan kulkemaan luonnonehtoja vastaan. On se sitten sademetsien hakkuuta tai kahden homo miehen isä-äiti leikkejä.
Joku rasvis tuossa sanoi, että ei siinä yhteiskuntarauha rikkoonnu jos kaksi karvapepaa suutelevat puiston penkillä. Ei tietenään, mutta ei se siitä häirinny vaikka suutelisi ajokoiraa. Se vaan on perverssiä minun mielestä. Saako minulla olla oma mielipide asiasta vai tarjoaako setan seksuaalit karmean koston, kun ei minua saa käännytettyä. PP tarvisi ainakin polttaa roviolla hinttapulien toimesta.

Tässä näkyy hyvin näiden suvaitsevaisten homoseksuaalifanien asenne. Omaa mielipidettä pidetään ainoana oikeana ja väärä uskoiset haukutaan idiooteiksi tai ties miksi. Samalla hengenvedolla huudetaan suvaitsevuutta. Eikö suvaitsevuus tarkoita muiden ihmisten näkemysten kunnioittamista. Minusta on huolestuttavaa nämä ilmiöt, joissa aletaan kulkemaan luonnonehtoja vastaan. On se sitten sademetsien hakkuuta tai kahden homo miehen isä-äiti leikkejä.
Joku rasvis tuossa sanoi, että ei siinä yhteiskuntarauha rikkoonnu jos kaksi karvapepaa suutelevat puiston penkillä. Ei tietenään, mutta ei se siitä häirinny vaikka suutelisi ajokoiraa. Se vaan on perverssiä minun mielestä. Saako minulla olla oma mielipide asiasta vai tarjoaako setan seksuaalit karmean koston, kun ei minua saa käännytettyä. PP tarvisi ainakin polttaa roviolla hinttapulien toimesta.

Kuten sanottua pari sivua takaperin - senkun olet sitä mieltä. Mutta älä yritä perustella sitä fiktiolla. Se kun ei yksinkertaisesti mene läpi. Fiktiolla kun perustelet kantasi, me 'homoseksuaalifanit' (hassua miten tässäkin asiassa saatiin aikaiseksi se ikivanha 'me vs muut' jaottelu) saatetaan erehtyä luulemaan että sun mielipide perustuu niihin kuvitelmiin faktan sijaan. Tuolloin herää sellainen ajatus että mikäli nuo virheesi oikaistaan niin asenteesi muuttuu - vaikka se selkeästi on mahdotonta. Eli turha antaa sitä toivoa että mielipiteesi muuttuu, sanot vaan suoraan että olet sitä mieltä kuin olet eikä se perustu faktaan ja piste. Tuon jälkeen keskustelu päättyy kuin seinään.

Toisin sanoen, senkun sanot että 'en tykkää homoista' ja piste perään... mutta turha edes YRITTÄÄ perustella tuota kantaa luonnottomuudella, kristinuskon luonnollisuudella, homovanhempien lasten kiusaamisella, hormonivirheillä, huonolla kasvatuksella, isähahmon puutteella tai yleistyksillä 'ette tekään halua lapsianne annettavan homopareille' ellet halua noita vääriä väitteitä ammuttavan alas. Jos lähdetään perustelemaan mielipidettä niin silloin on varauduttava siihen että se oma mielipide saattaa perustua fiktioon.

Tuolloin selviää se todellinen muuttumiskyky ja suvaitsevaisuus. Suvaitsemattomuutta ei muuten tule eikä tarvitse suvaita... Räsänen suvaitsevaisuudesta kiitti kun hallitusohjelmaan ei homoliittoja tullut, kenties itsekin tiesi millaista kaksinaamaisuutta tuo 'kristillinen suvaitsevaisuus' osoittaa.

Omaa mielipidettä pidetään ainoana oikeana ja väärä uskoiset haukutaan idiooteiksi tai ties miksi. Samalla hengenvedolla huudetaan suvaitsevuutta. Eikö suvaitsevuus tarkoita muiden ihmisten näkemysten kunnioittamista.

Sä oot ilmeisesti näitä internetissä omaa mielipidettä huutavia, jotka ei ymmärrä sitä, että kaikilla muillakin on oikeus mielipiteeseensä. Kirjoittelet muna pystyssä loukkaavia kuvauksia siitä kuinka "hinttapulin perse vatkaa kuin epäkesko maailmapyörä perse täynnä urospuolen mälliä". Loukkaat ja Haukut vähemmistöjä sekä toisia keskustelijoita, mutta sitten alat huudella suvaitsevaisuden perään kun alkaakin tulla takaisin.

Taisipa viime vuonna julkaistun gallupin mukaan 10%-yksikköä enemmän olla homoavioliittojen kannattajia kuin vastustajia. Muistaakseni luvut oli 40% vs 30%, muut eivät kommentoineet suuntaan tahi toiseen. Adoption suhteen ei kyllä vastaavaa kannatusta ollut.

PP:n tinkaamisesta huolmatta, suunta on näköjään suomalaisillakin oikea.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...eille+annettaisiin+myos+oikeus+adoptoida.html

Ja taas uutta tietoa... kiitokset.

Eli nyt on alle vuodessa tapahtunut homoavioliiton suhteen muutos 40%-yksikön kannatuksesta 58%-yksikköön ja adoption suhteen 30%-yksiköstä yli 50%-yksikköön. Toi asennemuutos on aivan uskomattoman nopea vaikka virhemarginaaleista valitsisi epäedullisimmat; enpä olisi ikinä uskonut noin vinhaan vauhtiin!

Huvittavaa tässä taas on se, että vaikka suurin osa suomalaisista kannattaa homojen oikeudellista tasa-arvoa, niin nyt ei olekaan nämä mäntit huutamassa kansan tahtoa ja eliitin suhmurointia vaan selitetään että kabinetissa pienessä piirissä tehty päätös onkin oikea demokratian riemuvoitto. :D

Enää ei puutu kuin että suurin osa suomalaisista olisi homoja itsessään. Johan olisi fantsua ja sateenkaari kulkisi hangosta aina utsjoelle asti kivassa kaaressa.

Enää ei puutu kuin että suurin osa suomalaisista olisi homoja itsessään. Johan olisi fantsua ja sateenkaari kulkisi hangosta aina utsjoelle asti kivassa kaaressa.
Miten se ketään häiritsis?? Keskityt enemmän omiin tekemisiin ku sen naapurin vahtaamisiin ni tulee parempi maailma kummasti :) Mä tiedän jo kummasta sukupuolesta tykkään joten en pidä uhkana vaikka yli puolet olisi homoseksuaaleja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mitä ihmettä sä oikein nillität. Ei se, että haluaa toisen ihmisen parasta, tarkoita sitä että itsellä on samanlainen seksuaalisuus kuin toisella! Se että homoseksuaalisuutta on kriminalisoitu ja homoseksuaaleja ihmisiä vainottu ja sorrettu ihan sen takia, että jossain kirjassa sanotaan sen olevan hirvitys. Tässä nyt kukaan varmaan ole ketään käännyttämässä (eli älä pelkää...:D) mihinkään, vaan on ihan kyse siitä, että tämä vuosisatoja kestänyt sorto lopetettaisiin. Kirkko nyt siinä ei ole oikein kunnostautunut.

Tämä keskustelu on täysin turhaa, eikä se tule koskaan johtamaan yhtään mihinkään. Siitä yksinkertaisesta tosiasiasta johtuen että:

Homoilla ei ole mitään oikeutta vaatia kirkkoa muuttumaan.
ja
Kirkolla ei ole mitään oikeutta vaatia homoja muuttumaan.
case closed..

Homot vaativat instituutiota muuttumaan sen takia, että halu naida samaa sukupuolta oleva on niin kova. Siinä näkee sen, että muiden pitää muuttua heidän takia. Keksisivät oman uskonnon ja häät missä heidän poika ja lesbo rakkaus hyväksytään. Vaikka evlut kirkko onkin täysin satujuttuihin perustuva uskonto, niin kyllä heidän pitäisi se pystyä päättämään eikä homojen.

Homot vaativat instituutiota muuttumaan sen takia, että halu naida samaa sukupuolta oleva on niin kova. Siinä näkee sen, että muiden pitää muuttua heidän takia. Keksisivät oman uskonnon ja häät missä heidän poika ja lesbo rakkaus hyväksytään. Vaikka evlut kirkko onkin täysin satujuttuihin perustuva uskonto, niin kyllä heidän pitäisi se pystyä päättämään eikä homojen.

Ja taas... ei täällä ole enää pitkään aikaan väitelty siitä, pitäisikö kirkon sitoutua vihkimään homoja.

Jari Sarasvuon sanoin: "Keskustelu on erittäin vaikeaa, jos saa mielivaltaisesti vaihtaa otsikkoa aina kun se oma keskittyminen herpaantuu."

Kuten sanottua pari sivua takaperin - senkun olet sitä mieltä. Mutta älä yritä perustella sitä fiktiolla. Se kun ei yksinkertaisesti mene läpi. Fiktiolla kun perustelet kantasi, me 'homoseksuaalifanit' (hassua miten tässäkin asiassa saatiin aikaiseksi se ikivanha 'me vs muut' jaottelu) saatetaan erehtyä luulemaan että sun mielipide perustuu niihin kuvitelmiin faktan sijaan. Tuolloin herää sellainen ajatus että mikäli nuo virheesi oikaistaan niin asenteesi muuttuu - vaikka se selkeästi on mahdotonta. Eli turha antaa sitä toivoa että mielipiteesi muuttuu, sanot vaan suoraan että olet sitä mieltä kuin olet eikä se perustu faktaan ja piste. Tuon jälkeen keskustelu päättyy kuin seinään.

Toisin sanoen, senkun sanot että 'en tykkää homoista' ja piste perään... mutta turha edes YRITTÄÄ perustella tuota kantaa luonnottomuudella, kristinuskon luonnollisuudella, homovanhempien lasten kiusaamisella, hormonivirheillä, huonolla kasvatuksella, isähahmon puutteella tai yleistyksillä 'ette tekään halua lapsianne annettavan homopareille' ellet halua noita vääriä väitteitä ammuttavan alas. Jos lähdetään perustelemaan mielipidettä niin silloin on varauduttava siihen että se oma mielipide saattaa perustua fiktioon.

Tuolloin selviää se todellinen muuttumiskyky ja suvaitsevaisuus. Suvaitsemattomuutta ei muuten tule eikä tarvitse suvaita... Räsänen suvaitsevaisuudesta kiitti kun hallitusohjelmaan ei homoliittoja tullut, kenties itsekin tiesi millaista kaksinaamaisuutta tuo 'kristillinen suvaitsevaisuus' osoittaa.
Miksei suvaitsemattomuutta pidä suvaita? Kuka päättää, mitä pitää suvaita?

Hmm.. voi olla voi olla.. löydätkö sä itsestäsi enemmän butch kuin femme tyylistä ajattelua?

Riippuu siitä, tekeekö mun mieli rikkoa toisen sulkijalihas.

sillä ole irl enempää tai vähempää enempää väliä kun 9-8 on se numero jolla voitettiin järjen peli, ensimmäinen otteluvoitto meni siis perinteistä avioliittonormia suosivien puolelle.

Kyllä, kaikki uskovat että luet uutisia. Hieno homma.

Archey.. oletko sitä mieltä että esim. sellaiset yläkoulu ikäiset likat jotka nuolee toisiaan ja ovat "inlove" kieltävät myöhemmin itsensä ryhtymällä ihan heterosuhteeseen ja aika iso osa pikapikaa äideiksikkin? Nämä Bissikset joista joku voisi ajatella että ovat lepakoita kun moista tekevät.. ovat aika nykynormin mukaisia "kaiken kokeilijoita" ja ihan heteroiksi suuntautuvia valtaosa.. tieten seassa on harvalukuinen määrä niitäkin jotka eivät siirry poikaystävän hankintaan ja jäävät lepakoiksi..

Oikeat lesbot ja homot ovat rehellisesti sitä mitä ovat, mutta kummankin sukupuolen kokeilijat ovat vaan helvetin pervoja samalla tapaa kuin joku varastaa naisten kumisaappat ja nussii niitä.

Itselle ei tulisi mieleenkään kokeilla äijää edes kokemus mielessä, tosin osa nykyjannuista on jo niin neitejä, ettei edes tahdo erottaa kumpaa sukupuolta ollaan.
Olen marketeissa nähnyt näitä puuteroituja transsuja jannuja joilla kulmat on nypitty ja korvassa kimmeltää lantinkokoinen tekojalokivi + vaatetus on täysin hinttimäinen ja silti esitetään muka heteroja, tekisi mieli vetää niiltä kalsarit selän kautta pään yli. :)

No kaikki varmaan jo tietää että jos kaveriporukassa on ykskin 'rehellinen homo', ja sen saa baariin mukaan, niin pöytä on samantien täynnään tyttöjä. Eli homo messissä == vientiä.

Ehkä noi viekkaat nykypojat on vieny sen astetta pidemmälle ja sekoittanu vielä mukaan jotain semmoista asiaa jota (köh) tunteikkuudeksi kutsutaan. Mutta sama asia niillä kuitenkin päässä pyörii 24/7, näin väitän. :D

Mun pikkuveli on 9v nuorempi kuin mä, ja vaikea tämmöisen hajataittoisen on erottaa sitä tyttöystävästään. Muutenkin menee iloisesti sekaisin sukupuolet nuorten kohdalla.

tosin osa nykyjannuista on jo niin neitejä, ettei edes tahdo erottaa kumpaa sukupuolta ollaan.
Olen marketeissa nähnyt näitä puuteroituja transsuja jannuja joilla kulmat on nypitty ja korvassa kimmeltää lantinkokoinen tekojalokivi + vaatetus on täysin hinttimäinen ja silti esitetään muka heteroja, tekisi mieli vetää niiltä kalsarit selän kautta pään yli. :)

Kai niitä sanotaan muodikkaasti metroseksuaaleiksi. Menisivät miesten töihin öljynporauslautalle, palkka-armeijaan tai kaivokseen :D

Suositut

Back
Ylös Bottom